.jpg)
Προ των πυλών το νέο T-Roc.
Νέα σχεδίαση με LED μπάρες μπροστά και πίσω.
Καμπίνα με οθόνες.
Υβριδικό παντός είδους!
Δημόσιο ντεμπούτο στην Έκθεση του Μονάχου.
autotriti team
Προ των πυλών το νέο T-Roc
Η νέα γενιά του Volkswagen T-Roc απέχει μόνο λίγες μέρες από την επίσημη αποκάλυψη, αλλά η μάρκα φρόντισε να μας δώσει μία καλή οπτική του νέου της SUV μέσω της δημοσίευσης των επίσημων σκίτσων. Τα σκίτσα αυτά ακολουθούν τη διαρροή του μοντέλου πριν από περίπου 20 ημέρες και επιβεβαιώνουν την εξωτερική του εμφάνιση.
Νέα σχεδίαση με LED μπάρες μπροστά και πίσω
Όπως ήδη γνωρίζαμε, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κυψελοειδής γρίλια όπως επίσης και η φωτιζόμενη μάσκα με το -εξίσου φωτιζόμενο- έμβλημα της VW στο κέντρο που ενώνουν τους λεπτούς LED προβολείς, μια υλοποίηση που συνδυάζει στοιχεία από τα VW Tiguan και Golf. Στο πλάι παρατηρούμε καθαρές γραμμές και την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή που προσδίδει coupe χαρακτήρα στο νέο T-Roc συνδυαστικά με το νεύρο πάνω από τον πίσω θόλο, αλλά και τις ολοκαίνουργιες ζάντες. Στο πίσω μέρος η σχεδιαστική γλώσσα παραπέμπει στα ηλεκτρικά ID μοντέλα με την ενιαία φωτιζόμενη μπάρα με μόνη διαφορά τις περισσότερο επίπεδες επιφάνειες, συγκριτικά με τις καμπύλες που κυριαρχούν π.χ. στο ID.4.
Καμπίνα με οθόνες
Στο εσωτερικό, βάσει των εικόνων που έχουν διαρρεύσει, η νέα, δεύτερη γενιά του VW T-Roc ενσωματώνει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 15 ιντσών ως πύλη για το infotainment και κρίνοντας από τα γραφικά της οθόνης εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά λογισμικού της γερμανική φίρμας. Από εκεί και έπειτα, στο πολυλειτουργικό τιμόνι έχουν διατηρηθεί τα «κανονικά» κουμπιά (σ.σ. όχι αφής), ενώ πίσω από αυτό εδράζεται πλέον ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτός των ηλεκτρικών ID, αλλά μεγαλύτερου μεγέθους.
Υβριδικό παντός είδους!
Αναφορικά με το κομμάτι των κινητήρων, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το T-Roc θα γίνει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της VW, το οποίο δηλαδή θα πηγαίνει και ηλεκτρικά. Πρόκειται για το πρώτο αυτοφορτιζόμενο hybrid μοντέλο παραγωγής της Volkswagen που υιοθετεί μια τέτοια υβριδική προσέγγιση. Η στρατηγική περιλαμβάνει πλέον την παράλληλη προσφορά plug-in (PHEV) και mild hybrid (mHEV) επιλογών, που έρχονται από τα ράφια της VW και πιο συγκεκριμένα από τα Tiguan και Golf. Σε αυτό βοηθά και η πλατφόρμα MQB Evo, πάνω στην οποία βασίζονται ουκ ολίγα μοντέλα της εταιρείας, μεταξύ των οποιών και το Golf, το Tiguan, αλλά και το νέο T-Roc. Πέρα από το ολοκαίνουργιο υβριδικό, η γκάμα πιθανότατα θα περιλαμβάνει τους 1,0 λίτρου, 1,5 λίτρων και 2λιτρο eTSI κινητήρες βενζίνης, όσο και τον 2λιτρο TDI. Αναμένεται επίσης μια νέα έκδοση επιδόσεων R, που πιθανότατα θα τροφοδοτείται από τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που βρίσκεται στο Golf R. Παρεμπιπτόντως, στο μέλλον θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό T-Roc, ωστόσο θα βασίζεται σε διαφορετική πλατφόρμα.
Συνέχεια του άρθρου >>>