ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

WRC 2027: Από hatchback μέχρι crossover στην αφετηρία

1.131 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2025)
WRC 2027: Από hatchback μέχρι crossover στην αφετηρία
2 Φωτογραφίες »

Oι κατασκευαστές αποκτούν ελευθερία στο σχεδιασμό των αγωνιστικών τους οχημάτων.
Θα μπορούμε να δούμε στην ίδια ειδική να μάχονται sedan, hatchbacks, crossover.
Μειώση στο όριο κόστους κατασκευής για να ανέβει ο ανταγωνισμός.
Η αισθητική ταυτότητα των εταιρειών μπορεί να μεταφερθεί αυτούσια στο ράλι.
Το νέο πλαίσιο δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε θερμικά και ηλεκτρικά μοτέρ.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Oι κατασκευαστές αποκτούν ελευθερία στο σχεδιασμό των αγωνιστικών τους οχημάτων

Μια νέα, ριζικά διαφορετική εποχή ξεκινά για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2027, καθώς η FIA έθεσε επίσημα τις βάσεις για ένα πιο ευέλικτο, προσβάσιμο και καινοτόμο μέλλον. Με την πρόσφατη έγκριση του τελικού πλαισίου κανονισμών από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, οι κατασκευαστές αποκτούν μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό των αγωνιστικών τους οχημάτων, γεγονός που αλλάζει τον χαρακτήρα του WRC όπως τον ξέραμε.

Θα μπορούμε να δούμε στην ίδια ειδική να μάχονται sedan, hatchbacks, crossover

Στο επίκεντρο των κανονισμών του WRC27 βρίσκεται η δυνατότητα δημιουργίας αγωνιστικών που δεν περιορίζονται πια σε έναν συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος. Από το 2027 και για τα επόμενα δέκα χρόνια, θα μπορούν να δούμε στην ίδια ειδική διαδρομή να μάχονται sedan, hatchbacks, crossover και ακόμα πιο τολμηρά, ειδικά σχεδιασμένα πρωτότυπα.

Μειώση στο όριο κόστους κατασκευής για να ανέβει ο ανταγωνισμός

Ένα από τα βασικά στοιχεία που επιδιώκουν οι νέοι κανονισμοί είναι η μείωση του κόστους. Το ανώτατο όριο κατασκευής για κάθε αγωνιστικό WRC27 τίθεται στα 345.000 ευρώ, ένα νούμερο αισθητά χαμηλότερο από το περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ που απαιτείται σήμερα για ένα όχημα Rally1. Με αυτό το μέτρο, η FIA στοχεύει στην προσέλκυση νέων κατασκευαστών και ανεξάρτητων ομάδων, διαμορφώνοντας ένα πιο ανταγωνιστικό και βιώσιμο πρωτάθλημα. Τα νέα αγωνιστικά θα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα ήδη υπάρχοντα τεχνικά πρότυπα της κατηγορίας Rally2, χρησιμοποιώντας κοινά εξαρτήματα όπως κινητήρες, φρένα και κιβώτια ταχυτήτων, με το ελάχιστο βάρος να ορίζεται στα 1.230 κιλά.

Η αισθητική ταυτότητα των εταιρειών μπορεί να μεταφερθεί αυτούσια στο ράλι

Το στοιχείο που ξεχωρίζει στους κανονισμούς WRC27 είναι η δυνατότητα των κατασκευαστών να δημιουργήσουν όχημα βασισμένο σε ευρύτερη “ζώνη αναφοράς” για το αμάξωμα. Εντός αυτού του προκαθορισμένου όγκου, κάθε ομάδα έχει πλήρη σχεδιαστική ελευθερία – αρκεί το αμάξωμα να εμπίπτει στις γενικές διαστάσεις που έχει θέσει η FIA. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αισθητική ταυτότητα των εταιρειών μπορεί να μεταφερθεί αυτούσια στο ράλι, με μοντέλα που μοιάζουν πολύ περισσότερο στα οχήματα παραγωγής, προσεγγίζοντας έτσι και τους καταναλωτές.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
ΜΟΤΟ