ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ford Capri Range Test | Κάνει μέχρι 630 χλμ. με μία φόρτιση

 Σχολιάστε 
47.058 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2025)
Δοκιμή: Ford Capri Range Test | Κάνει μέχρι 630 χλμ. με μία φόρτιση
5 Φωτογραφίες »

Πήραμε το Ford Capri με την μεγάλη μπαταρία και ξεκινήσαμε τη δοκιμή με 100%.
Δε φορτίσαμε καθόλου και κάναμε 400 χλμ. σε 15 μέρες.
Πληρώσαμε 2 ευρώ ρεύμα για κάθε 100 χλμ. (12,5 KWh/100 χλμ. η μέση κατανάλωση).
Οι διαδρομές μας ήταν μοιρασμένες, περίπου τα 250 χλμ. έγιναν στην πόλη.

autotriti team

Range Test για 15 μέρες χωρίς να φορτίσουμε

Στο πρόσφατο Mega Test «Electric in the City», είδαμε πως τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα με μεγάλη μπαταρία έχουν αυτονομία άνω των 500 χλμ. σε συνθήκες πόλης και κίνησης. Ένα από τα μοντέλα που ξεχώρισαν ήταν το Ford Explorer, επαληθεύοντας το τεστ αυτονομίας (Range Test) που είχαμε κάνει το Φεβρουάριο. Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε το ίδιο Range Test με το μεγαλύτερο Ford Capri (διαβάστε τη δοκιμή του), ώστε να δούμε σε πραγματικές, καθημερινές μετακινήσεις, δηλαδή στα τυπικά χιλιόμετρα που κάνει ένας μέσος χρήστης (δουλειά-σπίτι-ψώνια-κοινωνικές υποχρεώσεις-βόλτες) αν βγάζει και αυτό παρόμοια επίδοση με το Explorer. Να σημειώσουμε ότι και αυτή τη φορά το Capri το «χρεώθηκε» ένας οδηγός (ο ίδιος με το Explorer) για 15 μέρες, ώστε το στυλ οδήγησης να είναι ίδιο κάθε φορά, όπως και οι στάνταρ διαδρομές του.

Κάναμε συνολικά 400 χλμ. σε 15 μέρες και «έμειναν κάβα» άλλα 230

Ξεκινήσαμε λοιπόν το δοκιμή με το Ford Capri στις 13 Μαΐου, όπου και το φορτίσαμε στο 100% για να δούμε στις 27 Μαΐου που θα τελείωνε το τεστ μας πόση μπαταρία θα καταναλώσουμε. Αυτή τη φορά ο καιρός ήταν σύμμαχός, καθώς η θερμοκρασία ήταν καλή για την απόδοση της μπαταρίας (σ.σ. όχι πολύ κρύο, όχι πολλή ζέστη).

Σε 15 μέρες το οδόμετρο του Capri «έγραψε» ακριβώς 400 χλμ., χρησιμοποιώντας το 67% της μπαταρίας του, με το trip computer να υποδεικνύει πως η υπολειπόμενη αυτονομία μας ήταν 228 χλμ., δηλαδή στο σύνολο 628 χλμ.. Πρακτικά λοιπόν τα 628 χλμ., για κάποιον που κάνει 30 χλμ. την ημέρα (1.000 χλμ. το μήνα) σημαίνει πως χρειάζεται φόρτιση 1 φόρα στις 3 βδομάδες (21 μέρες).


To Ford Capri αναμφίβολα ξεχωρίζει για τη δυναμική του σχεδίαση, που φέρει κάποιες ρετρό αναφορές από το εμβληματικό Capri (1969-1986), όπως η coupe οροφή.
5 Φωτογραφίες »

To Ford Capri αναμφίβολα ξεχωρίζει για τη δυναμική του σχεδίαση, που φέρει κάποιες ρετρό αναφορές από το εμβληματικό Capri (1969-1986), όπως η coupe οροφή.

2 ευρώ το κόστος ανά 100 χλμ. αν φορτίζεις σπίτι (12,5 kWh η μέση κατανάλωση),

Παρόλο που το Capri είναι μεγαλύτερο από το Explorer και έχουν την ίδια μπαταρία 88 kWh, κατάφερε να ξεπεράσει την επίδοσή του Explorer που ήταν 584 χλμ.. Ο λόγος είναι η χαμηλότερη κατανάλωσή του που στο Range Test ήταν 12,5 kWh/100 χλμ. (13,7 kWh/100 χλμ.). Σε κόστος αυτό σημαίνει 2 ευρώ για κάθε 100 χλμ., με βάση την τιμή της ΔΕΗ για το οικιακό ρεύμα. Για τα 400 χλμ. δηλαδή, συνολικά πληρώσαμε 8 ευρώ.

Για να δούμε τώρα το κόστος με το αυτόματο Ford Kuga με τον κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. 186 ίππων (έχουν το ίδιο μέγεθος), αν είχαμε πραγματοποιήσει τα ίδια χλμ.. Σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης του Test Center, το αντίστοιχο κόστος θα ήταν 57,2 ευρώ, δηλαδή αρκετές φορές πάνω.\

250 χλμ. στη πόλη με στη πόλη με ECO και άλλα 150 σε επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Ford Capri: Ένα σπορτίφ οικογενειακό Coupe SUV
Autotriti.gr
Autotriti.gr