• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
8 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Toyota Yaris στην υβριδική έκδοση των 116 ίππων και αναφέρουμε...

Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota Yaris

186.674 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2020

Το ολοκαίνουργιο υβριδικό Yaris ήρθε πιο στιλάτο, ισχυρότερο, με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, για να συνεχίσει την παράδοση του προκατόχου του στη μάχη των πωλήσεων. Το δοκιμάζουμε πρώτοι και στοιχηματίζουμε υπέρ της best seller πορείας του!


Με μια ματιά
- Το υβριδικό νέο Yaris
- Mε νέο υβριδικό σύστημα 116 ίππων
- Πιο δυνατό και πιο οικονομικό
- Στην πόλη καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
- Νέα πλατφόρμα και οδηγικά χαρακτηριστικά
- Από 17.340 ευρώ

Το ότι το Toyota Yaris έχει σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία γενικά, ενώ είναι το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς τα τελευταία 8 χρόνια, μόνο τυχαίο δεν είναι. Συνδυάζοντας την ευελιξία και την ευχρηστία ενός compact σε διαστάσεις αυτοκινήτου με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την τεχνολογία ενός μεγαλύτερου, το Yaris κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού. Μέχρι σήμερα σημείωσε σχεδόν 4 εκατ. πωλήσεις με εμβληματικά μέσα ποσοστά μεριδίου αγοράς στην κατηγορία του: Από το 4,2% της πρώτης γενιάς, στο 5,1% της δεύτερης και στο 7,3% της τρέχουσας, η οποία έφερε και την υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία. Σήμερα μετά από αναμονή αρκετών μηνών δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris.
 
Αρέσει πολύ!
Το νέο Yaris έρχεται με έντονα trendy σχεδιασμό κάτι που μετράει στην κατηγορία. Το νέο μικρό της Toyota κέρδισε τις εντυπώσεις με το καλημέρα και μάλιστα, όχι μόνο τις δικές μας, αλλά και όσων το αντίκρισαν. Κεφάλια γύρισαν, επιφωνήματα θαυμασμού ακούστηκαν, ερωτήσεις έπεσαν βροχή. Το νέο Yaris αρέσει και μάλιστα πολύ. Η τοποθέτηση των τροχών πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος (-10 χλστ. ο μπροστινός πρόβολος και -50 χλστ. ο πίσω), τα φαρδιά μετατρόχια (1.531 χλστ. μπροστά και 1.528 χλστ. πίσω) και η χαμηλότερη θέση οδήγησης (-36 χλστ.) είχαν θετικό αντίκτυπο στις αναλογίες και επέτρεψαν στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα άκρως δυναμικό σύνολο. Η βασική πηγή έμπνευσης ήρθε από το Kuromame (βασικό πιάτο στο τραπέζι της ιαπωνικής πρωτοχρονιάς βασισμένο στο φασόλι της μαύρης σόγιας), τον ταύρο και τον σπρίντερ σε στάση εκκίνησης... Το τελικό αποτέλεσμα είναι επιθετικό και ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό και τα «φουσκωμένα» τόξα των θόλων. Οι μπροστινές κολώνες τραβήχτηκαν προς τα πίσω, το καπό μάκρυνε, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι ακόμα πιο ιδιαίτερο μιας και χαρακτηρίζεται από την χαμηλή γραμμή της οροφής, που σε συνδυασμό με την ανασηκωμένη γραμμή των πίσω παραθύρων και το ενιαίο πάνελ των φώτων δίνει έναν ξεχωριστό τόνο. Γκολ από τα αποδυτήρια  η σχεδίαση του νέου Toyota Yaris λοιπόν, το οποίο σε αντίθεση με την αυξητική τάση που επικρατεί μείωσε το μήκος του στα 3.940 χλστ. (-5 χλστ.), ενώ ταυτόχρονα όμως αύξησε το μεταξόνιο κατά 50 χλστ. Διευρυμένο κατά 50 χλστ. (1.745 χλστ. συνολικά) είναι και το πλάτος, ωστόσο το ύψος έχει μειωθεί κατά 40 χλστ. στα 1.470 χλστ. Το νέο Yaris είναι ελαφρύτερο χάρη στην εντελώς νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα GA-B, στην οποία βασίζεται και η οποία συμπληρώσει προς τα κάτω την οικογένεια TNGA (Toyota New Global Architecture) μετά από τις μεγαλύτερες GA-C (Prius, C-HR & Corolla) και GA-K ( RAV4).

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

97 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  YARIS

 
Σχολιάστε την είδηση 14 σχόλια