
Η εισαγωγική Style έχει (κλιματισμό, cruise control και μεγάλη οθόνη αφής).
Η μεσαία Allure το κάνει πιο κομψό εξωτερικά και hi-tech (προσθέτει digital πίνακα οργάνων, κάμερες 360, φιμέ παράθυρα και μεγαλύτερες ζάντες).
Κορυφαία με σπορ προσανατολισμό η GT, έχει 3D cockpit, μαύρη οροφή και σπορ λεπτομέρειες όπως πεντάλ από αλουμίνιο.
Είναι διαθέσιμο σε βενζίνη, ως υβριδικό και με δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
autotriti team
Είναι διαθέσιμο σε βενζίνη, ως υβριδικό και με δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις
Το Peugeot 2008 οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων το 2025 στην Ελλάδα ανεξαρτήτως κατηγορίας, αφού μετά από 4 μήνες, οι συνολικές ταξινομήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 2.700 αυτοκίνητα. Σε αυτό βοηθάει το γεγονός πως η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει με προωθητικά προγράμματα που το κάνουν πιο προσιτό τόσο στην hybrid όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση έως 6.000 ευρώ.
Στη βάση της γκάμας του 2008 είναι ο 1.200άρης turbo κινητήρας με ισχύ 100 άλογα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τιμή από 22.700 ευρώ, ακολουθεί η ήπια υβριδική έκδοση των 145 ίππων που συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (από 23.900 ευρώ χάρη στο πρόγραμμα «Hybrid Days»), ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κοστίζει από 31.600 ευρώ με τα 136 άλογα και από 32.900 με τα 156 χάρη στο πρόγραμμα e-Move. Οι αρχικές τιμές που αναφέραμε αφορούν την εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού Style, η Allure είναι μεσαία έκδοση εξοπλισμού, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η GT. Πάμε να δούμε αναλυτικά σε ποια σημεία διαφέρουν:
Σημερινή τιμή |
22.700 ευρώ: Peugeot 2008 1.2 PureTech |
23.900 ευρώ: Peugeot 2008 Hybrid e-DCS6 |
31.600 ευρώ: Peugeot 2008 e (OBC 11) |
Η εισαγωγική Style έχει (κλιματισμό, cruise control και μεγάλη οθόνη αφής).
Το Peugeot 2008 ξεχωρίζει στην κατηγορία του με το μοντέρνο διάκοσμο και το premium ύφος που έχει η καμπίνα. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά προσεγμένη όπως και το φινίρισμα, ενώ το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι, οι κομψοί διακόπτες και το εντυπωσιακό σε σχεδίαση i-cockpit ταμπλό δίνουν επιπλέον πόντους.
Στην γεμάτη με εξοπλισμό εισαγωγική έκδοση Style βρίσκουμε υφασμάτινα καθίσματα με πορτοκαλί ραφές, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα, δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, cruise control και αυτόματη ρύθμιση των φώτων και ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων, ενώ εξωτερικά, η Peugeot δίνει στο 2008, ζάντες 16 ιντσών από χάλυβα, LED φώτα μπροστά και πίσω και LED φώτα ημέρας με τις χαρακτηριστικές νυχιές.
Όσον αφορά τις τεχνολογίες, πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι υπάρχει αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 3,5 ιντσών και στο κέντρο του ταμπλό βρίσκουμε μια οθόνη αφής με διάμετρο 10 ιντσών συμβατή ασύρματα με Apple CarPlay και Android Auto και 2 θύρες USΒ.
Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας είναι πολλά. Μεταξύ άλλων βρίσκουμε:
- Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
- Σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων ορίου ταχύτητας
- Σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού
- ESP με Hill Assist

Τα έξτρα των ηλεκτρικών εκδόσεων
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις περιλαμβάνουν επιπρόσθετο εξοπλισμό για τις ανάγκες φόρτισης του ηλεκτρικού 2008 και όχι μόνο. Με την αγορά δίνεται καλώδιο φόρτισης Mode 3 για ταχυφορτιστή με πρίζα T2 (wallbox), στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει κεντρικό υποβραχιόνιο και ηλεκτρικό χειρόφρενο, 4 είναι θύρες USB, ενώ το παρών δίνει διακόπτης επιλογής Drive Mode (Normal, Eco και Sport).
Σελίδα 2 | Τι περιλαμβάνει η έκδοση Allure |
Σελίδα 3 | Τι περιλαμβάνει η κορυφαία έκδοση GT |