Στα μέσα του 2008, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία συνολική αναβάθμιση του RX-8 με αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα μέσα του 2008, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία συνολική αναβάθμιση του RX-8 με αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη.

Ελαφρώς ισχυρότερη η δεύτερη γενιά

175.935 Επισκέψεις στο άρθρο

Στα μέσα του 2008, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία συνολική αναβάθμιση του RX-8 με αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη. Αρχικά, τοποθετήθηκε ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας που προσφέρει καλύτερη ψύξη του ψυγείου λαδιού και φωτιστικά σώματα (τύπου led στο πίσω μέρος) μειώνοντας ελάχιστα τον συντελεστή οπισθέλκουσας, ενώ υπήρξε τεράστια βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας στο πλαίσιο και ενισχύθηκε η ανάρτηση και στους δύο άξονες. Πριν περάσουμε στις αλλαγές του κινητήρα, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι μηχανικοί τροποποίησαν και το μηχανικό κιβώτιο μικραίνοντας την τελική σχέση μετάδοσης. Πάμε τώρα στον περιστροφικό κινητήρα, όπου δόθηκε έμφαση στο σύστημα λίπανσης με τοποθέτηση νέας αντλίας λαδιού και ανασχεδιασμένου κάρτερ, ενώ μεγάλωσε και το άνοιγμα των θυρίδων εισαγωγής-εξαγωγής. Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση της ισχύος της «μικρής» έκδοσης στους 205 ίππους.

Υπήρξε τεράστια βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας στο πλαίσιο και ενισχύθηκε η ανάρτηση και στους δύο άξονες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υπήρξε τεράστια βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας στο πλαίσιο και ενισχύθηκε η ανάρτηση και στους δύο άξονες.

Σελίδα 1Mazda RX-8: Λάτρευε την βενζίνη & λατρεύτηκε όταν η 100άρα είχε 1€
Σελίδα 2Η πρώτη έκδοση με 192 και 231 ίππους
Σελίδα 3Ελαφρώς ισχυρότερη η δεύτερη γενιά
Σελίδα 4Renesis: Ένας κινητήρας που δεν είναι για όλους
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Toyota
moto