Στα μέσα του 2008, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία συνολική αναβάθμιση του RX-8 με αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη.
Στα μέσα του 2008, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία συνολική αναβάθμιση του RX-8 με αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και ως προς τα μηχανικά μέρη. Αρχικά, τοποθετήθηκε ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας που προσφέρει καλύτερη ψύξη του ψυγείου λαδιού και φωτιστικά σώματα (τύπου led στο πίσω μέρος) μειώνοντας ελάχιστα τον συντελεστή οπισθέλκουσας, ενώ υπήρξε τεράστια βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας στο πλαίσιο και ενισχύθηκε η ανάρτηση και στους δύο άξονες. Πριν περάσουμε στις αλλαγές του κινητήρα, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι μηχανικοί τροποποίησαν και το μηχανικό κιβώτιο μικραίνοντας την τελική σχέση μετάδοσης. Πάμε τώρα στον περιστροφικό κινητήρα, όπου δόθηκε έμφαση στο σύστημα λίπανσης με τοποθέτηση νέας αντλίας λαδιού και ανασχεδιασμένου κάρτερ, ενώ μεγάλωσε και το άνοιγμα των θυρίδων εισαγωγής-εξαγωγής. Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση της ισχύος της «μικρής» έκδοσης στους 205 ίππους.