Η «φιλοσοφία» σχετικά με τον κύκλο λειτουργίας των περιστροφικών κινητήρων παραμένει ίδια, με εισαγωγή του μείγματος, συμπίεση, ανάφλεξη και εκτόνωση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η «φιλοσοφία» σχετικά με τον κύκλο λειτουργίας των περιστροφικών κινητήρων παραμένει ίδια, με εισαγωγή του μείγματος, συμπίεση, ανάφλεξη και εκτόνωση.

Renesis: Ένας κινητήρας που δεν είναι για όλους

175.875 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda RX-8 διαφέρει από τους συμβατικούς παλινδρομικούς κινητήρες, είναι ιδιαίτερος και απαιτεί τη δέουσα προσοχή για να παραμείνει λειτουργικός. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι η «φιλοσοφία» σχετικά με τον κύκλο λειτουργίας παραμένει ίδια, με εισαγωγή του μείγματος, συμπίεση, ανάφλεξη και εκτόνωση. Παρόλα αυτά, ο τρόπος με τον οποίο γίνονται αυτές οι διεργασίες είναι εντελώς διαφορετικός αφού δεν υπάρχει παλινδρομική κίνηση εμβόλων που μετατρέπεται σε περιστροφική από τον στροφαλοφόρο. Στην περίπτωση του «Renesis», σε ρόλο εμβόλων έχουμε τους δύο ρότορες με τριγωνικό σχήμα, οι οποίοι περιστρέφονται εντός του στάτορα (σε ρόλο του μπλόκ). Στάτορας και ρότορας δημιουργούν τρεις θαλάμους, όπου στον πρώτο εισέρχεται το μείγμα, στον δεύτερο καίγεται και στον τρίτο καταλήγουν τα καυσαέρια. Πέρα από τα πλεονεκτήματα της υψηλής απόδοσης από μικρή χωρητικότητα, υπάρχουν και μειονεκτήματα όπως το φαινόμενο του «flooding», όπου αν ο wankel σβήσει πριν προλάβει να ζεσταθεί καλά παγιδεύεται βενζίνη και λάδι στον θάλαμο με αποτέλεσμα να καταστρέφεται τοπικά η φλάτζα. Επιπλέον, η υψηλή κατανάλωση καυσίμου το καθιστά αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου και σίγουρα δεν είναι το καταλληλότερο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Κάπως έτσι, το Mazda RX-8 κέρδισε φανατικό κοινό που απολαμβάνει ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Κέρδισε όμως και γνήσιους εχθρούς, που πιθανώς το αγόρασαν νομίζοντας ότι η σωστή συντήρηση είναι εξίσου οικονομική με την αγορά. Μέγα λάθος!

Σε ρόλο εμβόλων έχουμε τους δύο ρότορες με τριγωνικό σχήμα, οι οποίοι περιστρέφονται εντός του στότορα (σε ρόλο του μπλόκ).
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε ρόλο εμβόλων έχουμε τους δύο ρότορες με τριγωνικό σχήμα, οι οποίοι περιστρέφονται εντός του στότορα (σε ρόλο του μπλόκ).

Σελίδα 1Mazda RX-8: Λάτρευε την βενζίνη & λατρεύτηκε όταν η 100άρα είχε 1€
Σελίδα 2Η πρώτη έκδοση με 192 και 231 ίππους
Σελίδα 3Ελαφρώς ισχυρότερη η δεύτερη γενιά
Σελίδα 4Renesis: Ένας κινητήρας που δεν είναι για όλους
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center