Point S: Το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο ελαστικών «πατάει» δυνατά στην Ελλάδα.
To παγκόσμιο δίκτυο Point S:
Αφορά δίκτυο ανεξάρτητων επαγγελματιών, με κοινό brand (ισχυρή αγοραστική δύναμη).
Είναι ενεργό σε 51 χώρες, με 6.700 + σημεία εξυπηρέτησης.
Διαθέτει και private label ελαστικών (με σχεδιασμό & παραγωγή made in Europe).
Στην Ελλάδα το project ξεκίνησε και «τρέχει» (από την ΤΕΝΟΡΑ, όμιλος Τουρνικιώτη).
Point S: Από τη Γαλλία στο μεγαλύτερο δίκτυο του κόσμου
Το Point S ξεκίνησε ως ιδέα το 1971 στη Γαλλία, όταν μια ομάδα ανεξάρτητων εμπόρων ελαστικών αποφάσισε να ενώσει δυνάμεις, με στόχο να δυναμώσεις την διαπραγματευτική του ισχύ (και το όνομά του) απέναντι στους κατασκευαστές ελαστικών.
Πενήντα πέντε χρόνια μετά, το Point S group είναι το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο ελαστικών και συντήρησης αυτοκινήτου στον κόσμο, με παρουσία σε περίπου 51 χώρες, πάνω από 6.700 σημεία πώλησης (και λιανικές πωλήσεις που ξεπερνούν τα 4,2 δισ. ευρώ & τα 19 εκατομμύρια ελαστικά τον χρόνο).
Η φιλοσοφία του δικτύου είναι απλή: ανεξάρτητοι επιχειρηματίες, που κρατούν την ταυτότητά τους, ενώ μπαίνουν κάτω από μια κοινή «ομπρέλα» brand, αγορών, marketing και τεχνογνωσίας. To παγκόσμιο δίκτυο Point S είναι ενεργό σε 51 χώρες, με 6.700 + σημεία εξυπηρέτησης.
Τι προσφέρει το δίκτυο Point S στους επαγγελματίες
Ένα κατάστημα που γίνεται μέλος του δικτύου Point S κερδίζει σε τρία βασικά επίπεδα:
Αγορά & προϊόν
Αφού γίνονται κεντρικές συμφωνίες με μεγάλους κατασκευαστές ελαστικών και ανταλλακτικών, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει και ιδιόκτητη σειρά ελαστικών Point S (θερινά, χειμερινά, all season) που παράγονται αποκλειστικά στην Ευρώπη, σε συνεργασία με μεγάλο ευρωπαϊκό κατασκευαστή.
Εικόνα & marketing
Όλα τα μέλη αποκτούν ισχυρή - ενιαία εταιρική ταυτότητα (σήμα, χρώματα, επιγραφές), υποστήριξη σε ψηφιακό marketing (προώθηση), social media, καμπάνιες brand (μέχρι και συμμετοχή σε διεθνείς ενέργειες προβολής).
Οργάνωση & B2B υποστήριξη
Πρόσβαση σε εργαλεία πληροφορικής (μέσω B2B πλατφόρμας, CRM/ERP), εκπαιδεύσεις, ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ χωρών. Μέχρι δυνατότητα εξυπηρέτησης στόλων και leasing (αφού υπάρχει διεθνής σχεδιασμός για σημαντικούς πελάτες «international key-account» πολιτική).
Το project Point S στην Ελλάδα από την ΤΕΝΟΡΑ (όμιλος Τουρνικιώτη)
Πίσω από την ανάπτυξη του Point S στην Ελλάδα βρίσκεται η ΤΕΝΟΡΑ του ομίλου Τουρνικιώτη, ένας πολύ γνωστός όμιλος στην αγορά των ελαστικών και του after sales.
Ο στόχος του εγχειρήματος είναι να στηθεί ένα δίκτυο συνεργαζόμενων εμποριών ελαστικών και βουλκανιζατέρ, που θα λειτουργούν με τα standards και την εικόνα Point S, αξιοποιώντας:
-την αγοραστική δύναμη και τις διεθνείς συμφωνίες του δικτύου,
-την private label γκάμα PointSTyres,
-τα εργαλεία marketing και εκπαίδευσης που ήδη χρησιμοποιούνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αξίζει να σημειωθεί πως έχουν ξεκινήσει οι πρώτες συνεργασίες με επιλεγμένα καταστήματα, που ήδη αποτελούν τον «πυρήνα» του ελληνικού δικτύου και τη βάση για την περαιτέρω επέκταση του.
Τι σημαίνει για βουλκανιζατέρ, εμπόρους και στόλους
Στην πράξη, ο έμπορος ελαστικών ή το βουλκανιζατέρ παραμένει «αφεντικό στο μαγαζί του», έχοντας παράλληλα και την «πλάτη» (υποστήριξη) ενός διεθνούς οργανισμού. Κάτι που στην εξέλιξή του ωφελεί και τον καταναλωτή (αφού οι καλύτερες συμφωνίες σε B2B επίπεδο, φέρνουν καλύτερες τιμές και στην λιανική των υπηρεσιών τους).
Για τους στόλους και το B2B κοινό, ένα αναπτυσσόμενο δίκτυο Point S στην Ελλάδα (ήδη έχει 9 μέλη) σημαίνει:
1. ενιαία ποιότητα υπηρεσιών,
2. πρόσβαση σε private label και επώνυμα ελαστικά,
3. δυνατότητα συντονισμένης εξυπηρέτησης σε πολλές περιοχές της χώρας.
Το Autotriti-Elastikaθα επανέλθει αφού έχει νεότερα από την εξέλιξη του νέου δικτύου στην χώρα μας.