
Το ID. Cross ξεκίνησε τις δοκιμές στην Ισπανία.
Το ID. Cross θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς T-Cross.
Η ανάπτυξη του μοντέλου γίνεται από την Cupra.
Πηγές αναφέρουν ότι θα υπάρξει και πιο σπορ έκδοση GTI.
Το ID. Cross ξεκίνησε τις δοκιμές στην Ισπανία
Η Volkswagen περνάει σε μια κρίσιμη φάση ανανέωσης της ηλεκτρικής της γκάμας και το ID. Cross αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρτιά της για τα επόμενα χρόνια. Το μικρό ηλεκτρικό SUV, που παρουσιάστηκε ως σχεδόν έτοιμο μοντέλο στο Μόναχο, έκανε τώρα την πρώτη του εμφάνιση σε μορφή πρωτοτύπου δοκιμών σε δημόσιους δρόμους της Ισπανίας, επιβεβαιώνοντας ότι η εξέλιξη προχωρά με γοργούς ρυθμούς.
Το ID. Cross θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς T-Cross
Παρά τις οικονομικές πιέσεις και το «ψαλίδι» στο επενδυτικό πρόγραμμα της VW, το project των μικρών ηλεκτρικών μοντέλων παραμένει προτεραιότητα. Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB+ στηρίζει μια ολόκληρη νέα EVs, τα οποία θα μοιραστούν μεταξύ των brands του ομίλου: Volkswagen ID. Polo, Cupra Raval, Skoda Epiq και φυσικά το Volkswagen ID. Cross. Το ID. Cross, ως ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς T-Cross, στοχεύει στο πιο απαιτητικό κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς: τα μικρά SUVs. Το πρωτότυπο που εντοπίστηκε στην Ισπανία δείχνει σχεδόν πανομοιότυπο με το concept του Μονάχου, με τους λεπτούς LED προβολείς και τα χαρακτηριστικά ορθογώνια πίσω φώτα να δίνουν ένα μοντέρνο ηλεκτρικό ύφος που δύσκολα περνά απαρατήρητο.

Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB+ στηρίζει μια ολόκληρη νέα EVs, τα οποία θα μοιραστούν μεταξύ των brands του ομίλου: Volkswagen ID. Polo, Cupra Raval, Skoda Epiq και φυσικά το Volkswagen ID. Cross.
Η ανάπτυξη του μοντέλου γίνεται από την Cupra
Η ανάπτυξη του μοντέλου φαίνεται πως έχει περάσει σε μεγάλο βαθμό στα χέρια της Cupra, η οποία εργάζεται παράλληλα και στα ID. Polo και Raval. To καμουφλάζ και η επιλογή των δρόμων δοκιμών (πέρα από την ίδια την χώρα) μαρτυρούν ακριβώς αυτό, ενώ η διατήρηση των αναλογιών του concept δείχνει πως η VW δεν σκοπεύει να αλλοιώσει τη σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου. Σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών, το ID. Cross θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη διάταξη με ηλεκτροκινητήρα έως 220 ίππους, μια απόδοση που το τοποθετεί στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Πηγές αναφέρουν ότι θα υπάρξει και πιο σπορ έκδοση GTI
Πηγές από τον όμιλο αναφέρουν ότι πιθανότατα θα υπάρξει και πιο σπορ έκδοση GTI, προκειμένου να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους σε μια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται ήδη εδώ και σχεδόν μία δεκαετία. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, ενώ ο στόχος τιμής βρίκεται κάτω από τα 30.000 ευρώ και θα μπορούσε να το μετατρέψει σε best seller από την πρώτη κιόλας χρονιά. Με μήκος περίπου 4,16 μέτρα, το μικρό SUV έχει σχεδιαστεί για μέγιστη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων, παραμένοντας ταυτόχρονα εξαιρετικά ευέλικτο στις πόλεις.

