|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Αποτελέσματα σύγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition |
ΟΧΙ | OXI |
---|---|---|
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός |
2-zone | 2-zone |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | Ναι | Ναι |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | Ναι | Ναι |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | Ναι | Ναι |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι | Ναι |
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι | Ναι |
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry |
Ναι | Ναι |
Προβολείς ομίχλης | ΟΧΙ | Ναι |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | Ναι | Ναι |
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας |
Ναι | Ναι |
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών |
ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | Ναι | Ναι |
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής |
Ναι | Ναι |
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου |
LED | LED |
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) |
Ναι | Ναι |
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) |
Ναι | Ναι |
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist |
ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι |
Ναι | Ναι |
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών |
Ναι | Ναι |
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού |
Ναι | Ναι |
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control |
Ναι | Ναι |
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Ναι | ΟΧΙ |
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | ΟΧΙ | Ναι |
Θερμαινόμενα καθίσματα | ΟΧΙ | Ναι |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | Ναι | Ναι |
Σπορ καθίσματα | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI | OXI |
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος |
Ναι | Ναι |
Διάσταση Ελαστικών | 235/60 R18 | 235/55 R19 |
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα |
Κιτ επισκευής | Κιτ επισκευής |
Ηλιοροφή | ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) |
8" | 12,3" |
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας |
ΟΧΙ | ΟΧΙ |
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation |
ΟΧΙ | Ναι |
Άλλες παροχές |
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP |
Ναι | Ναι |
---|---|---|
Αερόσακοι σύνολο | 7 | 7 |
Αερόσακος οδηγού | 1 | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 | 2 |
Αερόσακος κεφαλής | 2 | 2 |
Αερόσακοι γονάτων | 1 | |
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός |
1 | |
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) |
Ναι | Ναι |
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα |
Ναι | Ναι |
Συναγερμός | Ναι | Ναι |
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist |
Ναι | Ναι |
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist |
Ναι | Ναι |
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος |
Ναι | Ναι |
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου |
Ναι | Ναι |
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. |
Ναι | Ναι |
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού |
Ναι | Ναι |
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | FALKEN | MICHELIN |
---|---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 235 | 255 |
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7 | 8,7 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 40,4 | 37,3 |
0-400 μέτρα (δλ.) | 15,2 | 16,4 |
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 149,3 | 143,1 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,6 | 3,9 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,6 | 5,2 |
Θόρυβος στα 100 (db) | 64,9 | 65,9 |
Θόρυβος στα 120 (db) | 68,2 | 67,9 |
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,4 | 16,1 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) |
7,7 | 23,4 |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,5 | 19 |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
714 | 389 |
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,42 |
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,46 | 1,45 |
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 23,5 | 24 |
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 7,6 | 7 |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) |
575 | 468 |
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) |
||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) |
68 | 73 |
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
108,5 | 122 |
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
130 | 138 |
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) |
990 | 980 |
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) |
505 | 410 |
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) |
197,5 | 203 |
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) |
117 | 112 |
Κατανάλωση-ρύποι | 9 | 10 |
---|---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 9 | 10 |
Παθητική Ασφάλεια | 10 | 10 |
Value For Money | 5 | 5 |
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 9 | 9 |
Κινητήρας-επιδόσεις | 10 | 8 |
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 10 | 10 |
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 10 | 10 |
Μεταπωλητική Αξία | 9 | 9 |
Τελική Βαθμολογία | 174 | 180 |
Οδική Συμπεριφορά | 10 | 9 |
Αισθηση πολυτέλειας | 84% | 84% |
Μήκος (μέτρα) | 4,68 | 4,6 |
---|---|---|
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | 1,85 |
Ύψος (μέτρα) | 1,96 | 1,66 |
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) |
2,71 | 2,78 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 55 | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) |
20,1 | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1908 |
Κυβικά εκατοστά | 1497 | |
---|---|---|
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) |
213 | 242 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||
Ροπή (Nm) | 330 | 300 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο |
8,96 | |
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | 142,28 | |
Κύλινδροι | 3 | |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | |
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO |
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|---|
Ανάρτηση πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 40,4 | 37,3 |
---|
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU |
EU6 | EU6 |
---|---|---|
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,3 | 18,5 |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) |
143 |
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) |
91 | |
---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 5,4 | 16,1 |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 7,7 | 23,4 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 7,5 | 19 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 714 | 389 |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 520 | |
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) |
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) |
11,1 | |
---|---|---|
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) |
||
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες) |
||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr