Δοκιμάζουμε το Ford Kuga στην τετρακίνητη έκδοση με τον δίλιτρο TDCi κινητήρα ισχύος 180 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Το Kuga σε αυτή την έκδοση μπορεί να κινηθεί πολύ πιο σβέλτα από ότι ορίζει και έχει «συνηθίσει» η συγκεκριμένη κατηγορία.

Δοκιμή: Αυτόματο Ford Kuga ST-Line

112.540 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2018)

Με εμφάνιση και ρυθμίσεις που τονίζουν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του, το Kuga στην ισχυρότερη έκδοση με το πακέτο ST-Line αποτελεί ένα ξεχωριστό είδος crossover...

What is new
- 2λιτρο diesel με 180 ίππους, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Καίει 9,2 λτ./100 χλμ.
- Tιμή 36.212 ευρώ

Δεν είναι δύσκολο για μια εταιρεία όπως η Ford να ενισχύσει την οδηγική ταυτότητα οποιουδήποτε αυτοκινήτου της. Το Kuga είναι ένα από τα λίγα crossover αυτοκίνητα της κατηγορίας που προβάλλει ευχάριστο οδηγικό προφίλ, ξεφεύγοντας από τα «αδιάφορα» στην πλειοψηφία τους αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Η έκδοση ST-Line, έρχεται να τονίσει ακόμα περισσότερο αυτό του τον χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα κάτι που λαμβάνει άλλη αξία όταν το «πακέτο» ST-Line συνδυάζεται με 4κίνηση, με αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο και 2λιτρο diesel κινητήρα απόδοσης 180 ίππων. Όλα τα παραπάνω κοστίζουν 36.212 ευρώ και μαζί με την πιο πολυτελή και σημαντικά ακριβότερη έκδοση Vignale, διαμορφώνουν τα κορυφαία Kuga της οικογένειας.

Εμφάνιση: Δείχνει τα… δόντια του
Εμφανισιακά, η έκδοση ST-Line του Kuga προβάλλει ένα σαφώς πιο επιθετικό προφίλ με το αισθητικό πακέτο να περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, πιο σπορ αισθητικής μάσκα, έντονα τόξα στα φτερά καθώς και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Το καλό στην περίπτωση του Kuga Vignale είναι ότι δείχνει αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του, όμως το ακόμα καλύτερο είναι ότι αυτή η εμφάνιση συνάδει με τον γενικότερο οδηγικό του χαρακτήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
OPEL