Ισχυρός είναι ο 2λιτρoς diesel κινητήρας και συνδυάζεται άψογα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Power Shift.

Ο επιλογέας του Powershift κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ταιριάζει απόλυτα στην αισθητική της καμπίνας.

Κινητήρας: Ό,τι καλύτερο για το Kuga

112.542 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2018)

Η Ford εξοπλίζει την κορυφαία (μαζί με την Vignale) έκδοση του Kuga με ό,τι καλύτερο διαθέτει και που ταιριάζει φυσικά με την crossover φιλοσοφία του. Κάτω από το καπό λοιπόν συναντούμε τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα TDCi στην μέγιστη απόδοσή του που ανέρχεται στους 180 ίππους, ενώ συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας, το PowerShift και αποκλειστικά με την τετρακίνηση Ford Intelligent All Wheel Drive. Στην πράξη, ο κινητήρας και μέσω των 400 Nm ροπής του που είναι διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. παρουσιάζει καλή απόκριση και ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του και δείχνει την ισχυρή του απόδοση 1.500 σ.α.λ πιο μετά. Σε αυτό βοηθά και το 6τάχυτο κιβώτιο με την κλιμάκωση αλλά πολύ περισσότερο με την λειτουργία του, η οποία είναι ομαλή αλλά σε κάθε περίπτωση άμεση είτε στην αυτόματη είτε στην χειροκίνητη σειριακή επιλογή. Οι επιδόσεις έρχονται να επαληθεύσουν την ισχυρή προσωπικότητα αυτού του Kuga, όπου παρά το αυξημένο βάρος των 1.716 κιλών είναι πολύ καλές, ωστόσο καταναλώνει αρκετά, ιδιαίτερα υπό πίεση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
OPEL