Το Kuga σε αυτή την έκδοση μπορεί να κινηθεί πολύ πιο σβέλτα από ότι ορίζει και έχει «συνηθίσει» η συγκεκριμένη κατηγορία.

    Οδική συμπεριφορά: ST-Line είναι αφού…

    112.533 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2018)

    Ως έκδοση που εστιάζει σε πιο σπορ οδηγικό προφίλ, η ST-Line εφοδιάζεται με πιο σφιχτή ανάρτηση και μεγαλύτερες ζάντες, ενώ σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης καθίσταται απολαυστική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Αρχικά η απορροφητικότητα της ανάρτησης δεν θυσιάζει την άνεση που διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα, ωστόσο η πραγματική γοητεία του Kuga εκδηλώνεται με τις σαφώς μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και την πιο άμεση συμπεριφορά του στις εντολές του οδηγού. Είναι σταθερό και ευθύβολο και όπου ο τελευταίος το παρακάνει, το σύστημα τετρακίνησης που ελέγχει το ποσοστό ροπής ανά άξονα αλλά και τροχό μέσω του torque vectoring, θα τον βγάλει ασπροπρόσωπο, με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά σε οριακές καταστάσεις. Τα φρένα είναι πολύ καλά με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,1 μέτρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    NISSAN