Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Σε ποια ηλικία πρωτοδήγησες και τι αυτοκίνητο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy «Μπιχλιμπίδια» των καινούργιων που δεν έχει το δικό σου
Διαβάστηκε από 36981 αναγνώστες

Όσο καλοσυντηρημένο και αν το έχεις, τι βλέπεις στα καινούργια αυτοκίνητα που κάνουν το δικό σου να δείχνει παλιό; Όσο καλοσυντηρημένο και αν το έχεις, τι βλέπεις στα καινούργια αυτοκίνητα που κάνουν το δικό σου να δείχνει παλιό;
 

«Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!»

Μπορεί το αυτοκίνητό σου να είναι «σαν καινούργιο», να το έχεις «χαρτί» και να έχει και όλα τα «κομφόρ» ώστε να νομίζεις πως δεν είναι και τόσο πίσω από τα καινούργια. Μέχρι να δεις τα καινούργια. Και τότε τι; Τι είναι αυτό που βλέπεις στα καινούργια και κάνει αμέσως το δικό σου παλιό;
 
Αλήθεια είναι πως επειδή ζούμε στο αυτοκίνητό μας, το συνηθίζουμε και μαθαίνουμε να βλέπουμε σε αυτό το πως είναι τα αυτοκίνητα. Ειδικά τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαπενταετίας, έχουν πολλά χαρακτηριστικά ακόμη και στις βασικές τους εκδόσεις, που δεν τα κάνουν γρήγορα να φαίνονται παλιά.
 
Έχουν τούρμπο μοτέρ, έχουν ΕSP, ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνες πολλαπλών ενδείξεων και άλλες μοντέρνες πινελιές. Αν όλα δουλεύουν, και είναι και σε καλή κατάσταση, δεν υπάρχει τίποτε που ένα τέτοιο αυτοκίνητο έχει να ζηλέψει από τα καινούργια ή όχι;
 
Γιατί εκτός από τα υπαρκτά στοιχεία που κάνουν τα παλιά μας αυτοκίνητα να «δείχνουν» νέα, είναι και αυτά που συχνά, επειδή δεν τα έχουμε, τα κάνουμε «κρεμαστάρια».  Για παράδειγμα το σύστημα start/stop. Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν πλέον αυτό το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων και μείωσης ρύπων, αλλά και φθορών. Όμως σε πολύ κόσμο «δεν αρέσει», ή για πολλούς «δεν κάνει δουλειά», και τελικά «ευτυχώς που δεν το έχει» το δικό τους αυτοκίνητο.

Μετά είναι αυτά που «όποτε θέλω τα βάζω». Όπως αισθητήρες παρκαρίσματος, ή κάμερα οπισθοπορίας, ή bluetooth και πλοηγό, αλλά «δεν τα θέλω», οπότε δεν χρειάζονται ή «δεν λείπουν». Και φυσικά αυτή είναι η αλήθεια. Δεν λείπουν, μέχρι να τα δεις, να τα χρησιμοποιήσεις, και μετά να μην μπορείς να φανταστείς πως είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς αυτά.
 
Ένα αυτοκίνητο χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι, ή χωρίς αισθητήρα τυφλού σημείου στον καθρέφτη. Ένα αυτοκίνητο χωρίς αισθητήρα αλλαγής λωρίδας, ή χωρίς ραντάρ που κάνει το cruise control έξυπνο και κρατάει την απόσταση από τον μπροστινό σταθερή. Ένα αυτοκίνητο που θέλει καλώδια, αντάπτορες στον αναπτήρα και βεντούζες στο τζάμι για να φορτίσει το αυτοκίνητό σου, ένα αυτοκίνητο που δεν σου λέει την κίνηση στην κεντρική οθόνη, ένα αυτοκίνητο που δεν παρκάρει μόνο του.
 
Είναι τόσα τα συστήματα που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα, τόσες οι αισθητικές διαφορές στο σαλόνι, το ταμπλό και την κονσόλα, τόσες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, και τόσα τα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ασφαλείας, και οι «έξυπνες» λύσεις, που πρέπει να τα δεις από κοντά για να καταλάβεις τη διαφορά από το δικό σου που το έχεις «σαν καινούργιο».
 
Εσείς τι είναι όμως αυτό που είδατε στα καινούργια και καταλάβατε την απόσταση από το δικό σας; Και τελικά υπάρχει; Ή μήπως όλα αυτά τα «μπιχλιμπίδια» είναι περιττά, χαλάνε, και τελικά δεν χρειάζονται; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...