Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί έχουν τόσα νεύρα οι Έλληνες στο δρόμο;
Μπαταρίες που φορτίζουν σε 10 λεπτά γίνεται. Αλλά με τι δίκτυο;
Αμάξι από τα 90s: Ποιο έχεις και γιατί δεν το αλλάζεις με τίποτα;
Αν σου αρέσουν τα Alfa Romeo, Fiat & Opel, τότε αυτή η Dodge σε αφορά
Τι θα πουλάνε τώρα όσοι «το γύρισαν» σε ηλεκτρικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy 60% ακριβότερα λάστιχα, 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα ή μάρκα μ`έκαψες;
Διαβάστηκε από 9123 αναγνώστες

- Υπάρχουν ακριβές (high budget), φθηνές (low budget) & άγνωστες μάρκες ελαστικών<br>
- 4 μέτρα χειρότερα φρενάρισμα στη βροχή έχουν τα φθηνά λάστιχα (16 & 17 ιντσών)<br>
- Είναι 60% ακριβότερα τα high budget (Pirelli, Continental, Michelin κλπ.)<br>
- Θέλουν έως και 15 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, άγνωστες μάρκες (που `χουμε δοκιμάσει - απορρίψει)<br> - Υπάρχουν ακριβές (high budget), φθηνές (low budget) & άγνωστες μάρκες ελαστικών<br>
- 4 μέτρα χειρότερα φρενάρισμα στη βροχή έχουν τα φθηνά λάστιχα (16 & 17 ιντσών)<br>
- Είναι 60% ακριβότερα τα high budget (Pirelli, Continental, Michelin κλπ.)<br>
- Θέλουν έως και 15 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, άγνωστες μάρκες (που `χουμε δοκιμάσει - απορρίψει)<br> - Υπάρχουν ακριβές (high budget), φθηνές (low budget) & άγνωστες μάρκες ελαστικών
- 4 μέτρα χειρότερα φρενάρισμα στη βροχή έχουν τα φθηνά λάστιχα (16 & 17 ιντσών)
- Είναι 60% ακριβότερα τα high budget (Pirelli, Continental, Michelin κλπ.)
- Θέλουν έως και 15 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, άγνωστες μάρκες (που `χουμε δοκιμάσει - απορρίψει)

Υπάρχουν ακριβές (high budget), φθηνές (low budget) & άγνωστες μάρκες ελαστικών

Ψάχνεις λάστιχα και χάνεσαι στο τι σου λένε φίλοι, γνωστοί και ο λαστιχάς σου. Με βάση τις διεθνείς έρευνες, το 24% των αγοραστών, διαβάζουν εξονυχιστικά τα tests ελαστικών πριν επισκεφθούν την εμπορία ελαστικών. Όμως όταν λέμε tests, δεν αναφερόμαστε σε αυτά που κάνουν οι ίδιες οι εταιρείες για τα ελαστικά τους, αλλά στις μετρήσεις που γίνονται από ανεξάρτητους φορείς & μέσα, όπως αυτές του AutoΤρίτη. Αυτό επιβεβαιώνεται και από πολλούς φίλους μας στο Facebook, που τονίζουν πως ψάχνουν τα test πριν αγοράσουν λάστιχα και δε βάζουν ότι βλέπουν σε διαφημίσεις ή ότι τους λέει ο λαστιχάς τους.

Γιώργος Γαβαθάς
Χαμηλού μπάτζετ, το καλύτερο (όπως βγαίνει από τέστ - από διάφορες πηγές) στα χρήματα που προτίθεμαι να διαθέσω.
 
Alexandros Zagoritis
Πάντα το καλύτερο βάσει των συγκριτικών τέστ στην διάσταση που φοράω!!!
 
Γιάννης Πετρόπουλος
Φιλτραρισμα τα τεστ και αγορα ενα οικονομικο την επομενη φορα αλλα με της καλες κριτικες στα τεστ σε στεγγνο και βρεγμενο και στον χρονο βεβαια και ας ειναι και κινεζικο
 
Chris Palamiotis
Φθηνότερη επιλογή ναι , μετά ομως και απο στοιχειώδη εστω , έρευνα αγοράς!

4 μέτρα χειρότερα φρενάρισμα στη βροχή έχουν τα φθηνά λάστιχα (16 & 17’’)

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, τα «low budget» λάστιχα φρενάρουν κατά μέσο όρο 4 μέτρα στο βρεγμένο. Πιο συγκεκριμένα, ένα low budget λάστιχο 16 ή 17 ιντσών (οι πιο εμπορικές διαστάσεις της αγοράς) φρενάρει από τα 80 χλμ. την ώρα σε 42-48 μέτρα, ενώ τα αντίστοιχα high budget χρειάζονται 38-44 μέτρα. Όμως υπάρχουν και low budget που εντυπωσιάζουν, παρά τη χαμηλή τιμή τους, όπως για παράδειγμα το LingLong Sport Master που φρενάρει σαν καλό high-budget αλλά είναι low budget.

Είναι 60% ακριβότερα τα high budget (Pirelli, Continental, Michelin κλπ.)

Η τιμή είναι αυτή που ξεχωρίζει τις δύο κατηγορίες. Ένα low budget λάστιχο 16 ιντσών κοστίζει 45-70 ευρώ, ενώ ένα αντίστοιχο high budget ξεκινά από τα 75 και μπορεί να φτάσει τα 100 ευρώ, δηλαδή 400 ευρώ για μια 4άδα! Αντίστοιχες διαφορές έχουμε και στα 17άρια, με τα low budget να «παίζουν» μεταξύ 72-110 ευρώ, όταν ένα αντίστοιχο high budget θα φτάσει τα 160 ευρώ το κομμάτι, εκτοξεύοντας το τελικό κόστος αντικατάστασης σε ένα αυτοκίνητο! Κοινώς τα high budget θα τα πληρώσεις κατά μέσο όρο 60% παραπάνω, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που θα σου κοστίσουν ακόμα και 2.5 φορές παραπάνω!

Θέλουν έως και 15 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, άγνωστες μάρκες (που `χουμε δοκιμάσει - απορρίψει)

Και μετά είναι και τα «άγνωστα», που δεν τα ξέρει σχεδόν κανείς, ενώ και στα test είναι ανύπαρκτα, καθώς οι εταιρείες βασίζονται στον κράχτη της χαμηλής τιμής και είτε αδιαφορούν για τις δοκιμές, είτε τις αποφεύγουν (για ευνόητους λόγους).

Εσύ λοιπόν τι λες; Διαλέγεις 60% ακριβότερη μάρκα με «κλειστά μάτια», φθηνή με καλές επιδόσεις ή άγνωστη και «έχει ο Θεός»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...