|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 1700 αναγνώστες | |||||
![]() Σήμερα επιτέλους ο νέος ΚΟΚ επιτέλους κατατέθηκε για διαβούλευση στην Βουλή. Στόχος να μειωθούν τα ατυχήματα, τιμωρώντας περισσότερο τους υπότροπους οδηγούς. Λένε πως θα είναι πιο δίκαιος, δεν μας λένε όμως αν θα εφαρμόζεται σωστά και για όλους. Εδώ και 4 χρόνια έχει χυθεί πολύ μελάνι για τον νέο ΚΟΚ χωρίς όμως να υπάρχει εξέλιξηΗ κουβέντα για τον νέο ΚΟΚ έχει ξεκινήσει εδώ και σχεδόν 4 χρόνια. Πολύ διαδικτυακό μελάνι έχει ξοδευτεί, με άρθρα που αναφέρονται στις «τρομαχτικές» ποινές που θα έχει ο νέος ΚΟΚ. Ωστόσο τα χρόνια πέρναγαν γοργά και η ανακοίνωσή του αργούσε χαρακτηριστικά.Σήμερα επιτέλους ο νέος ΚΟΚ επιτέλους κατατέθηκε για διαβούλευση στην ΒουλήΣήμερα μαθαίνουμε πως ο νέος ΚΟΚ κατατέθηκε επιτέλους στην Βουλή, για διαβούλευση από τις αρμόδιες Επιτροπές του κοινοβουλίου. Επόμενο βήμα θα είναι η ψήφισή του, που ελπίζουμε να μην καθυστερήσει όσο και ο σχεδιασμός ή η δημόσια διαβούλευση του. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμόδιου αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, «ο νέος ΚΟΚ έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με ρεαλισμό και ριζικές παρεμβάσεις που στοχεύουν ξεκάθαρα στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας».Στόχος να μειωθούν τα ατυχήματα, τιμωρώντας περισσότερο τους υπότροπους οδηγούςΔιαβάζουμε λοιπόν πως στον νέο Κώδικα θα ποινικοποιηθούν αδικήματα υψηλής επικινδυνότητας, όπως η χρήση κινητού, η παραβίαση κόκκινού, η οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ ή χωρίς δίπλωμα κλπ. Πλέον θα τιμωρείται ο οδηγός με πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος και όχι το όχημα, το οποίο μπορεί να ανήκει ή να χρησιμοποιείται και από κάποιον άλλο οδηγό. Μάλιστα, η βασική διαφορά του νέου ΚΟΚ, βρίσκεται στις αυστηρότερες ποινές για τους υπότροπους οδηγούς. Για παράδειγμα, ένας οδηγός που παραβιάζει πινακίδα STOP ή κόκκινο φανάρι, την πρώτη φορά θα τιμωρηθεί με 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 1 μήνα, τη δεύτερη φορά η ποινή θα αυξηθεί στα 1.000 ευρώ και 6 μήνες αντίστοιχα, ενώ αν γίνει και τρίτη φορά, αυτή διπλασιάζεται σε 2.000 ευρώ και 1 χρόνο χωρίς δίπλωμα.Λένε πως θα είναι πιο δίκαιος, δεν μας λένε όμως αν θα εφαρμόζεται σωστά και για όλουςΑπό όσα διαβάζουμε και όσα δηλώνουν τα αρμόδια πολιτικά πρόσωπα, θέλουμε όλοι να πιστέψουμε πως επιτέλους κάτι αλλάζει στην ελληνική άσφαλτο και ο νέος ΚΟΚ θα βοηθήσει για ασφαλέστερες μετακινήσεις με λιγότερα ατυχήματα στους δρόμους.Και ενώ μπορεί οι νόμοι να αλλάζουν, αυτό που αμφισβητούν πολλοί είναι αν θα αρχίσουν να εφαρμόζονται. Γιατί η αλήθεια είναι πως και με τον υπάρχοντα ΚΟΚ, το βασικό πρόβλημα δεν ήταν άλλο από την ίδια την εφαρμογή του στην πράξη. Η οδήγηση με το κινητό στο χέρι ή μεθυσμένος, η παραβίαση STOP και κόκκινου, η προσπέραση από τη ΛΕΑ και τόσες ακόμα αντικοινωνικές και άκρως επικίνδυνες συμπεριφορές στους ελληνικούς δρόμους, απαγορεύονταν και πριν και τα πρόστιμα δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητα. Το πρόβλημα ήταν ανέκαθεν κατά πόσο αυτά εφαρμόζονταν και αν υπήρχε επαρκής αστυνόμευση. Κάτι για το οποίο τα αρμόδια πολιτικά πρόσωπα δεν μας έχουν δώσει διαβεβαιώσεις, παρά μόνο… υποσχέσεις. Εσύ όμως τι πιστεύεις; Είναι ο νέος ΚΟΚ η λύση στους εκατοντάδες ετήσιους θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς στην ελληνική άσφαλτο; Ή μαζί με αυτόν πρέπει να υπάρξουν και δράσεις για μαζικότερη αστυνόμευση που να ισχύει για όλους; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr