ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς το νέο Citroen C5 Aircross μεγάλωσε, ακρίβυνε αλλά έγινε πιο ανταγωνιστικό;
Sportback, Coupe ή αλλιώς «πατικωμένα» SUV. Σου αρέσουν τα κουπέ SUV;
Renault 5 vs MINI: Ποιος κερδίζει στα ρετρό ηλεκτρικά;
Μήπως η Τροχαία πρέπει να κάνει βασικούς τεχνικούς ελέγχους;
Πήρες καινούργιο αμάξι; Η μικτή είναι μονόδρομος. Γιατί;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί τόσες μάρκες επαναλανσάρουν την ηλεκτρική τους γκάμα στο Μόναχο;
Διαβάστηκε από 1031 αναγνώστες

Δεκάδες παρουσιάσεις στην Έκθεση του Μονάχου δείχνουν νέες πορείες στην ηλεκτροκίνηση για πολλές μάρκες.<br>
Ο κόσμος πλέον ξέρει τι θέλει και τι όχι, και σίγουρα δεν θέλει «διαστημόπλοια» και «κουφέτα».<br>
Ο ανταγωνισμός από την Κίνα φαίνεται να είναι ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερος!<br>
Η αναπροσαρμογή των σχεδίων  της Ε.Ε. και η παράταση των θερμικών άλλαξε πολλά πλάνα. Δεκάδες παρουσιάσεις στην Έκθεση του Μονάχου δείχνουν νέες πορείες στην ηλεκτροκίνηση για πολλές μάρκες.
Ο κόσμος πλέον ξέρει τι θέλει και τι όχι, και σίγουρα δεν θέλει «διαστημόπλοια» και «κουφέτα».
Ο ανταγωνισμός από την Κίνα φαίνεται να είναι ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερος!
Η αναπροσαρμογή των σχεδίων της Ε.Ε. και η παράταση των θερμικών άλλαξε πολλά πλάνα.

Δεκάδες παρουσιάσεις στην Έκθεση του Μονάχου δείχνουν νέες πορείες στην ηλεκτροκίνηση για πολλές μάρκες

Το ότι οι παρουσιάσεις στην έκθεση του Μονάχου πέφτουν «βροχή» δεν είναι φυσικά περίεργο. Γι` αυτό είναι οι εκθέσεις και έτσι ο αριθμός των νέων μοντέλων και πρωτοτύπων δεν είναι μεγαλύτερος από άλλες χρονιές. Αυτό που έχει αλλάξει όμως είναι πως πολλές μάρκες λανσάρουν μοντέλα ή πρωτότυπα που δείχνουν μια νέα πορεία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Και μιλάμε για αλλαγές τόσο ριζικές που για κάποιους κατασκευαστές τα νέα αυτά αυτοκίνητα έρχονται σε ολική ρήξη με την υπάρχουσα γκάμα. Από την VW με τα νέα, ξεκάθαρα διαφορετικά ID. Polo και Cross, μέχρι την BMW και τη Neue Klasse, αλλά και την Skoda, τη Renault ή και τη Mercedes που αφήνει την ΕQ γκάμα πίσω της.

Ο κόσμος πλέον ξέρει τι θέλει και τι όχι, και σίγουρα δεν θέλει «διαστημόπλοια» και «κουφέτα»

Μπορεί να πει κανείς πως η πρώτη φάση της ηλεκτροκίνησης τελειώνει. Και μαζί της τελειώνουν οι πειραματισμοί που είδαμε τόσο στις τεχνολογίες όσο και κυρίως στη σχεδίαση. Βλέπεις στην προσπάθειά τους να ξεχωρίσουν, και να κερδίσουν τη μάχη των εντυπώσεων, πολλοί κατασκευαστές έκαναν «κούρσα» φουτουρισμού, με σχέδια που δεν παρέπεμπαν σε αυτοκίνητα όπως τα ξέραμε. Τα αυτοκίνητα-διαστημόπλοια, εντός και εκτός μπορεί να έριξαν σαγόνια, έμειναν όμως στις εκθέσεις. Ακόμη χειρότερα, τα μοντέλα-κουφέτα, στο ντιζάιν που «χάραξε» η Tesla, επίσης σνομπαρίστηκαν. Δες την VW και πως φεύγει από την εικόνα του ID.3 και της υπόλοιπης γκάμας, αλλά και την επιστροφή της Mercedes σε σχήματα από τα θερμικά της, τελειώνοντας με τη σειρά EQ στα επόμενα χρόνια.

Ο ανταγωνισμός από την Κίνα φαίνεται να είναι ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερος!

Δεν το λέμε εμείς, αλλά ο επικεφαλής της (αμερικανικής) Rivian, συνεταίρου της VW. Μπορεί να συγκρίνει μόνο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς των ΗΠΑ, σε αυτό που όμως έχει δίκιο είναι πως «άσχετα με το πώς απέκτησαν το προβάδισμα οι Κινέζοι, με βοήθεια του κράτους ή παίρνοντας τεχνολογία από τις δυτικές μάρκες, σήμερα προσφέρουν καλύτερο προϊόν». Είτε συμφωνείς είτε όχι, σημασία έχει πως ο κόσμος αγοράζει κινέζικα αυτοκίνητα γιατί προσφέρουν αυτό που θέλει, στην τιμή που το θέλει, και μάλιστα συχνά με ανώτερη τεχνολογία εκεί που μετράει, δηλαδή στην μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα.

Η αναπροσαρμογή των σχεδίων της Ε.Ε. και η παράταση των θερμικών άλλαξε πολλά πλάνα

Μέσα σε όλα τα άλλα, οι κατασκευαστές βρέθηκαν και σε μια αλλαγή από την πλευρά  της Ε.Ε. που θέτει και τα χρονικά περιθώρια. Έτσι με τη χαλάρωση της Ε.Ε απέναντι στα θερμικά (βασικά τα υβριδικά), πολλές μάρκες γύρισαν τα σχέδιά τους έτσι ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν (και) θερμικά μοντέλα μέχρι νεωτέρας. Όμιλοι όπως η Stellantis, ακόμη και η Volvo, έβαλαν στο συρτάρι το πλάνο για παύση παραγωγής θερμικών το 2030. Δεν είναι περίεργο λοιπόν πως οι γκάμες πρέπει να προσαρμοστούν αναλόγως. Μέσα σε δύο χρόνια ήρθαν τα πάνω κάτω σε κάθε πιθανό τομέα, οπότε και ευτυχώς τα μοντέλα αλλάζουν. Προς το καλύτερο.
 
Εσύ τι λες; Μήπως η Ηλεκτροκίνηση 2.0 που ξεκινάει τώρα είναι αυτή που περίμενες για να βρεις το αυτοκίνητο που θες; Χωρίς περίεργα σχήματα, χωρίς διαστημικές καμπίνες, αλλά πιο συμβατικές λύσεις. Τι λες; Δεν είναι καλύτερα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...