| Τιμές Αυτοκινήτων | ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
| LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
| Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
| περισσότερα » | |||||
Αυτοκίνητο: Πώς από «καψούρα» έγινε gadget-άκι για εμπειρία μετακίνησης;
|
|||||
| Διαβάστηκε από 920 αναγνώστες | |||||
|
Πολλοί που δεν είχαν ποτέ «χαβά» με το αυτοκίνητο «τσίμπησαν» στην νέα ιδέα. Το αυτοκίνητο έγινε είδος high-tech και πλέον κοντράρεται με smartphone και tablet. Λέγανε πως «το αυτοκίνητο πρέπει να είναι καινούρια για να πουλάει». Πόσο μάλλον τώρα με την τόση τεχνολογία. Ο βασικότερος νεωτερισμός της Tesla ήταν να κάνει το αυτοκίνητο «εμπειρία μετακίνησης»Όταν ακόμη το πρώτο Model S ήταν καινούργιο πράγμα στο χώρο του αυτοκινήτου, ο ανταγωνισμός δεν ήξερε με τι τα είχε βάλει. Με όρους αυτοκινητιστικούς, το Model S δεν ήταν σπουδαίο σε τίποτα, εκτός από ιδιαίτερα γρήγορο, καθότι ηλεκτρικό, όταν τα άλλα ηλεκτρικά της εποχής ήταν βασικά οχήματα πόλης. Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα μοντέλα της Tesla, αλλά και του νεότερου ηλεκτροκίνητου τσουνάμι. Το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον στο πρώτο πλάνο. Στο πρώτο πλάνο είναι η «εμπειρία μετακίνησης» που προσφέρει. Μια ιδέα που έφτιαξε η Tesla και πάνω στην οποία καλπάζει το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτροκίνησης.Πολλοί που δεν είχαν ποτέ «χαβά» με το αυτοκίνητο «τσίμπησαν» στην νέα ιδέαΌταν οι πωλήσεις καθορίζουν το μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ καθορίζει την μηχανολογία του αυτοκινήτου, αυτό που πουλάει επικρατεί. Μετά την κρίση της δεκαετίας του 2010 και τον covid πριν μερικά χρόνια, μερίδα των νέων αγοραστών δεν είχε ιδιαίτερο «χαβά» με το αυτοκίνητο. Παιδιά της νέας γενιάς, των κοινωνικών δικτύων, της νέας τεχνολογίας και χωρίς κουλτούρα αυτοκινήτου, που πριν δεν έβλεπαν τίποτα σε ένα νέο μοντέλο εκτός από όρους και τεχνικά που δεν αναγνώριζαν, τώρα βρήκαν έδαφος. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν τεχνολογία που αναγνωρίζουν, που ξέρουν, που αναζητούν. Αυτό το κοινό τώρα μπήκε και αγοράζει αυτοκίνητα γιατί έχουν όλα τα καλούδια που θέλουν, και (πλέον) τίποτα από αυτά που δεν γούσταραν ποτέ, όπως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.Το αυτοκίνητο έγινε είδος high-tech και πλέον κοντράρεται με smartphone και tabletΔεν είναι περίεργο που τόσα site τεχνολογίας, που μέχρι τώρα δεν είχαν ιδέα από αυτοκίνητα, πλέον έχουν μόνιμη στήλη. Που τώρα βλέπεις στις διεθνείς παρουσιάσεις εκτός από τους ειδικούς της αυτοκίνησης, και ειδικούς της υψηλής τεχνολογίας. Ειδικούς που ασχολούνται περισσότερο με το τι μπορείς να κάνεις μέσα στην καμπίνα. Και η οδήγηση είναι μέρος αυτής της εμπειρίας, όχι η εμπειρία αυτή καθαυτή. Το νέο κοινό που πλέον αγοράζει αυτοκίνητα γιατί είναι high-tech, θέλει να μάθει μόνο αυτή την πτυχή τους. Δεν τους απασχολεί αν στρίβουν, πώς είναι στο όριο, αν έχουν «αίσθηση» στο τιμόνι, ή τι γίνεται αν αφήσεις το γκάζι μέσα στη στροφή.Λέγανε πως «το αυτοκίνητο πρέπει να είναι καινούρια για να πουλάει». Πόσο μάλλον τώρα με την τόση τεχνολογίαΚάποτε ο Άλφρεντ Σλόουν, επί πολλά χρόνια επικεφαλής της Genaral Motors (GM), είχε πει πως τα αυτοκίνητα πρέπει βασικά να είναι καινούργια για να πουλάνε. Πάνω στα λόγια του χτίστηκε το μοντέλο του «model year» στις ΗΠΑ και ο σύντομος κύκλος ζωής των αυτοκινήτων στην Ευρώπη και παντού. Αυτό το μάθημα η Tesla δεν το έμαθε ποτέ για τα αυτοκίνητά της που είναι πλέον παλιά (σ.σ. το Model S είναι 13 χρόνια το ίδιο αυτοκίνητο με αισθητικές ανανεώσεις). Το περίεργο είναι που δεν το έμαθε ούτε καν για την τεχνολογία που «πουλάει» ως εμπειρία, αφού αυτή παλιώνει ακόμη πιο γρήγορα. Με τις κινεζικές μάρκες να λανσάρουν το ένα αυτοκίνητο μετά το άλλο, η τεχνολογία του σήμερα γίνεται αρχαία σε μερικούς μήνες, όταν μιλάμε για την καμπίνα. Αυτόν τον ρυθμό όμως μεγάλο μέρος της αγοράς δεν μπορεί να τον ακολουθήσει. Και τότε οι πωλήσεις σταματάνε.Εσύ βλέπεις το αυτοκίνητο γι΄ αυτό που είναι ή σε ενδιαφέρει η εμπειρία μετακίνησης που σου προσφέρει; Σε ενδιαφέρει πώς πάει στο δρόμο ή τι καλούδια έχει όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι; Τι λες; |
|||||
| Σχολιάστε την είδηση | |||||
| |||||
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.