| Τιμές Αυτοκινήτων | ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
| LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
| Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
| περισσότερα » | |||||
Μεταχειρισμένο για νέο οδηγό: Παλιό & ευρύχωρο, ή πιο σύγχρονο μα μικρό;
|
|||||
| Διαβάστηκε από 1135 αναγνώστες | |||||
|
Ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Τα πιο νέα αυτοκίνητα, ακόμη και μικρότερα, παρέχουν πραγματικά καλύτερη ασφάλεια. Το EuroNCAP ο βασικότερος οδηγός για την ασφάλεια που προσφέρει το αυτοκίνητο. Το πρώτο αυτοκίνητο ενός νέου οδηγού πρέπει να είναι εύκολο αλλά και ασφαλέςΟι περισσότεροι νέοι οδηγοί έχουν ένα φόβο αρχικά πίσω από το τιμόνι. Αν προσθέσεις το ότι έμαθαν βασικά σε ένα μικρό και «μανιτζέβελο» αυτοκίνητο, η πρώτη σκέψη είναι να αποκτήσουν ένα πρώτο αυτοκίνητο που να του μοιάζει. Όμως όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, όπως είναι τις περισσότερες φορές τα πρώτα αυτοκίνητα όλων των οδηγών, υπάρχουν πολλές και διαφορετικές επιλογές που μπορεί να είναι καλύτερες. Ίσως όχι τόσο «εύκολες» στα μάτια, ή τα χέρια ενός νέου οδηγού, αλλά ίσως προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια, ώστε να κοιμούνται ήσυχοι όσοι τους σκέφτονται.Ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσηςΈτσι η ασφάλεια γίνεται το βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να απασχολεί όταν διαλέγεις αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Για πολλούς το μέγεθος έχει τον δικό του ρόλο. Ανάμεσα στον οδηγό και το τέλος του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου, άλλο είναι να υπάρχουν μόλις λίγα εκατοστά αυτοκινήτου, και άλλο σχεδόν δύο μέτρα. Ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο γενικά παρέχει καλύτερη παθητική ασφάλεια. Όταν όμως το budget είναι συγκεκριμένο, το μεγαλύτερο αυτοκίνητο σημαίνει και παλιότερο. Τουλάχιστον σε σχέση με ένα μικρότερο που μπορεί να είναι λίγο πιο καινούργιο.Τα πιο νέα αυτοκίνητα, ακόμη και μικρότερα, παρέχουν πραγματικά καλύτερη ασφάλειαΌμως πόση αλήθεια υπάρχει στη λογική ότι το μεγαλύτερο είναι και καλύτερο όταν μιλάμε για ασφάλεια; Βλέπεις η επιπλέον «λαμαρίνα» που χωρίζει τον οδηγό από το εμπόδιο δεν λέει όλη την αλήθεια γύρω από την παθητική ασφάλεια. Αυτό που έχει σημασία είναι η σχεδίαση να έχει γίνει με μία πιθανή σύγκρουση. Οι ζώνες παραμόρφωσης να είναι πρώτα υπαρκτές και κατόπιν καλοσχεδιασμένες. Τα συστήματα μείωσης της σφοδρότητας μιας σύγκρουσης να είναι σύγχρονα. Να υπάρχουν δηλαδή τουλάχιστον αρκετοί (και πιο «φρέσκοι») αερόσακοι και κολώνα τιμονιού που υποχωρεί. Που σημαίνει πως θες όσο το δυνατόν νεότερο αυτοκίνητο. Και στα ίδια λεφτά με πριν, μάλλον θα πας σε μικρότερο.Το EuroNCAP ο βασικότερος οδηγός για την ασφάλεια που προσφέρει το αυτοκίνητοΠώς επιλέγεις λοιπόν το πιο ασφαλές όταν από τη μία έχεις ένα παλιότερο μεγάλο και από την άλλη ένα νεότερο μικρό; Στο παρελθόν έχουν γίνει ανεξάρτητες μελέτες όπου ένα μεγάλο παλιότερο μοντέλο δοκιμάστηκε σε μετωπική σύγκρουση απέναντι σε ένα πιο σύγχρονο μικρό. Και κάθε φορά νικητής στην ασφάλεια βγήκε το μικρό. Γιατί απλά είναι νεότερο. Που σημαίνει πως αν ήταν και πεντάστερο στο EuroNCAP προσφέρει σημαντικά περισσότερη ασφάλεια από ένα παλιότερο. Και ας ήταν και το παλιότερο 5άστερο την εποχή του. Κάθε χρόνο η βελτίωση είναι ραγδαία. Σε κάθε νέα γενιά όλα τα συστήματα γίνονται καλύτερα, αλλά και οι προδιαγραφές για να πιάσεις τα 5 αστέρια γίνονται πιο αυστηρές. Ένα 5άστερο του 2004 και ένα του 2010 είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.Εσύ τι αμάξι θα διάλεγες για το πρώτο αυτοκίνητο του παιδιού σου; Θα πήγαινες με το μέγεθος, ή με την ηλικία και ας έπαιρνες μικρότερο. Τι λες; |
|||||
| Σχολιάστε την είδηση | |||||
| |||||
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.