Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αλουμινένιου 2λιτρου turbo κινητήρας της Alfa Romeo, η ιπποδύναμη για την έκδοση Veloce έχει φτάσει στα 280 άλογα.

    Κινητήρας: Hot επιδόσεις και κιβώτιο για φίλημα

    Διαβάστηκε από 23282 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2018
     

    Η ουσία της Giulia Veloce κρύβεται κάτω από το καπό. Εκεί εδράζεται ο αλουμινένιος 2λιτρος, turbo κινητήρας της Alfa με κλασικό άμεσο ψεκασμό, αλλά με μόνο έναν εκκεντροφόρο και αυτόν για τις βαλβίδες εξαγωγής. Αυτές της εισαγωγής ελέγχονται από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir. Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει φτάσει στα 280 άλογα, ενώ η ροπή έχει εκτοξευθεί στα 400 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό είναι πως στις 5.250 σ.α.λ, όπου αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη, η ροπή εκεί να βρίσκεται ακόμα πάνω από 370 Νm! 

    Υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 (το σύστημα μαζί με τον ανθρακονημάτινο κεντρικό άξονα ζυγίζει μόλις 60 κιλά), η οποία παίρνει έως και 60% της ροπής από τους πίσω και τη μεταφέρει στους μπροστινούς τροχούς. Στην πράξη το μοτέρ είναι γραμμικό σε λειτουργία, έχει πολλή δύναμη και είναι «γεμάτο» σε όλο το φάσμα στροφών, έχει κορυφαία απόκριση ακόμη και όταν το turbo δεν έχει ξυπνήσει, ενώ συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο της ZF. Μόλις το turbo «γεμίσει» το τράβηγμα είναι έντονο, χωρίς όμως υστερίες και άλλα παρατράγουδα. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι οι επιδόσεις, που… ζεματάνε: Tο 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,6 δλ., (5,2 υπόσχεται η Alfa Romeo), τη στιγμή που η διαδικασία επιτάχυνσης 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με kickdown ολοκληρώνεται σε 3,1 και 3,6 δλ. αντίστοιχα.

    Όλα αυτά με το σύστημα παραμετροποίησης στην επιλογή Dynamic. Όσο τέλος για την κατανάλωση; Υπολογίστε 10,9 λτ./100 χλμ., αν και όσοι βρεθούν πίσω από το τιμόνι της Gulia Veloce λίγη σημασία θα δώσουν. Τα σημαντικά είναι η δύναμη, η επιτάχυνση και ο… ήχος, που με το μπάσο γουργουρητό του αποδείχθηκε πιο flat από ότι ίσως να θελήσεις μιας και ούτε ενθουσίαζει, αλλά ούτε και απογοητεύει, πάντα στην επιλογή Dynamic.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

    Δοκιμή: DS 7 Crossback

    Το Audi Q7 facelift;

    Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

    Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

    Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

    Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

    Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

    High Performance πακέτο για Mustang

    Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

    Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

    Νέα Giulietta όπως Giulia;

    Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

    «Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

    Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

    ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

    NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

    CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

    PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

    περισσότερα »