Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αλουμινένιου 2λιτρου turbo κινητήρας της Alfa Romeo, η ιπποδύναμη για την έκδοση Veloce έχει φτάσει στα 280 άλογα.

    Κινητήρας: Hot επιδόσεις και κιβώτιο για φίλημα

    Διαβάστηκε από 26041 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2018
     

    Η ουσία της Giulia Veloce κρύβεται κάτω από το καπό. Εκεί εδράζεται ο αλουμινένιος 2λιτρος, turbo κινητήρας της Alfa με κλασικό άμεσο ψεκασμό, αλλά με μόνο έναν εκκεντροφόρο και αυτόν για τις βαλβίδες εξαγωγής. Αυτές της εισαγωγής ελέγχονται από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir. Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει φτάσει στα 280 άλογα, ενώ η ροπή έχει εκτοξευθεί στα 400 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό είναι πως στις 5.250 σ.α.λ, όπου αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη, η ροπή εκεί να βρίσκεται ακόμα πάνω από 370 Νm! 

    Υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 (το σύστημα μαζί με τον ανθρακονημάτινο κεντρικό άξονα ζυγίζει μόλις 60 κιλά), η οποία παίρνει έως και 60% της ροπής από τους πίσω και τη μεταφέρει στους μπροστινούς τροχούς. Στην πράξη το μοτέρ είναι γραμμικό σε λειτουργία, έχει πολλή δύναμη και είναι «γεμάτο» σε όλο το φάσμα στροφών, έχει κορυφαία απόκριση ακόμη και όταν το turbo δεν έχει ξυπνήσει, ενώ συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο της ZF. Μόλις το turbo «γεμίσει» το τράβηγμα είναι έντονο, χωρίς όμως υστερίες και άλλα παρατράγουδα. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι οι επιδόσεις, που… ζεματάνε: Tο 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,6 δλ., (5,2 υπόσχεται η Alfa Romeo), τη στιγμή που η διαδικασία επιτάχυνσης 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με kickdown ολοκληρώνεται σε 3,1 και 3,6 δλ. αντίστοιχα.

    Όλα αυτά με το σύστημα παραμετροποίησης στην επιλογή Dynamic. Όσο τέλος για την κατανάλωση; Υπολογίστε 10,9 λτ./100 χλμ., αν και όσοι βρεθούν πίσω από το τιμόνι της Gulia Veloce λίγη σημασία θα δώσουν. Τα σημαντικά είναι η δύναμη, η επιτάχυνση και ο… ήχος, που με το μπάσο γουργουρητό του αποδείχθηκε πιο flat από ότι ίσως να θελήσεις μιας και ούτε ενθουσίαζει, αλλά ούτε και απογοητεύει, πάντα στην επιλογή Dynamic.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

    Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

    Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

    Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

    Νέο DS 7 και σε Coupe;

    Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

    Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

    BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

    Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

    To νέο Mazda3 MPS;

    Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

    Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

    Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

    Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

    Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

    Toyota Supra VS BMW Z4

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

    SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

    CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

    RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

    PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

    περισσότερα »