Η ουσία της Giulia Veloce κρύβεται κάτω από το καπό. Εκεί εδράζεται ο αλουμινένιος 2λιτρος, turbo κινητήρας της Alfa με κλασικό άμεσο ψεκασμό, αλλά με μόνο έναν εκκεντροφόρο και αυτόν για τις βαλβίδες εξαγωγής. Αυτές της εισαγωγής ελέγχονται από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir. Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει φτάσει στα 280 άλογα, ενώ η ροπή έχει εκτοξευθεί στα 400 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό είναι πως στις 5.250 σ.α.λ, όπου αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη, η ροπή εκεί να βρίσκεται ακόμα πάνω από 370 Νm!
Υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 (το σύστημα μαζί με τον ανθρακονημάτινο κεντρικό άξονα ζυγίζει μόλις 60 κιλά), η οποία παίρνει έως και 60% της ροπής από τους πίσω και τη μεταφέρει στους μπροστινούς τροχούς. Στην πράξη το μοτέρ είναι γραμμικό σε λειτουργία, έχει πολλή δύναμη και είναι «γεμάτο» σε όλο το φάσμα στροφών, έχει κορυφαία απόκριση ακόμη και όταν το turbo δεν έχει ξυπνήσει, ενώ συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο της ZF. Μόλις το turbo «γεμίσει» το τράβηγμα είναι έντονο, χωρίς όμως υστερίες και άλλα παρατράγουδα. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι οι επιδόσεις, που… ζεματάνε: Tο 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,6 δλ., (5,2 υπόσχεται η Alfa Romeo), τη στιγμή που η διαδικασία επιτάχυνσης 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με kickdown ολοκληρώνεται σε 3,1 και 3,6 δλ. αντίστοιχα.
Όλα αυτά με το σύστημα παραμετροποίησης στην επιλογή Dynamic. Όσο τέλος για την κατανάλωση; Υπολογίστε 10,9 λτ./100 χλμ., αν και όσοι βρεθούν πίσω από το τιμόνι της Gulia Veloce λίγη σημασία θα δώσουν. Τα σημαντικά είναι η δύναμη, η επιτάχυνση και ο… ήχος, που με το μπάσο γουργουρητό του αποδείχθηκε πιο flat από ότι ίσως να θελήσεις μιας και ούτε ενθουσίαζει, αλλά ούτε και απογοητεύει, πάντα στην επιλογή Dynamic.
Γιωργαρα τα μυαλα σου και μυαλιρα.Ο λογικος θα δωσει αυτα λεφτα για να αγορασει Alfa Romeo καθως κανεις Γερμανος δεν διαθετει τοσο καλοστημενο αυτοκινητο που διαθετει η Alfa....Οσο για το κυρος το αφηνω ασχολιαστο γιατι προφανως δεν ξέρεις που πανε τα 4 σε θεματα αυτοκινησης.Αντε παρε τα υποδιαιστερα bmw mercedes audi
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΥΛ ΣΤΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙ...ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ.ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΦΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ 1800 ΚΑΙ ΜΕ 250HP(ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ)....
Αυτοκινητάρα!Δεν έχει αντίπαλο!Αυτά που γράφονται παρακάτω για μεταπωλητική αξία κτλ ασχολίαστα δεν αξίζει να πούμε κάτι.Απλά μερικοί θα μείνουν κολλημένοι τι να κάνουμε...
Κανένας λογικός άνθρωπος δεν δίνει τόσα λεφτά για Άλφα Ρομέο. Οι δύο βασικότεροι λόγοι είναι πρώτον ότι δεν έχει κύρος και δεύτερον ότι δεν έχει μεταπωλητική αξία.
55000 για άλλο ένα ιταλικό σαπακι.λες και δεν υπάρχουν αμάξια.με τα λεφτά αυτα περνεις porsche gtr .μεταχειρω αλλά προτιμώ να έχω αμάξι παρά κοτέτσι.και σας με μιλάει alfisti που εχει και η γούνα του από τα ιταλικα
Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν πουλάει καθόλου όπως άλλωστε και η Στέλβιο που φτιάχνοντε στο ίδιο εργοστάσιο. 25.000 πωλήσεις το χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ελάχιστες σε σχέση με τις 450.000 που πουλάνε το καθένα από τα αντίστοιχα γερμανικά. Το ιταλικό κράτος που βάζει λεφτά ακόμη έχει πει ότι από το τέλος του 2018 θα πρέπει να είναι βιώσιμο από μόνο του πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να γίνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κεφάλαια για επενδύσεις και ανάπτυξη επόμενης γενιάς. Δυστυχώς.
Γιώργο όταν μιλάς για την Alfa Romeo είναι σαν να μιλάει ο Τσουκαλάς για τον Ολυμπιακο!!
Θα είμαι αντικειμενικός. Το αυτοκίνητο ειναι πάρα πολύ καλό, ειδικά στο δρόμο όπου δεν έχει αντίπαλο σε ακρίβεια και απόλαυση.
Βέβαια καλοστημένο καλοστημένο αλλά το ESP on και ποτέ off οπότε λίγο δύσκολο να το χαρείς όπως του αρμόζει.
Οσο για τον ανταγωνισμό δεν είναι τα αυτοκίνητα τα υπόλοιπα υποδεέστερα. Κάπου χάνουν και καπου κερδίζουν.
Εγώ δεν θα επαιρνα την Alfa γιατί ειμαι φαν του Quattro το οποίο και δεν αλλάζω, αλλά οικονομοτεχνικά σαν πακέτο είναι καλύτερο να τα λέμε όλα.
Μη τσακωνεστε! 53-55 χιλιαρικα πολλοι λιγοι θα δωσουν σε αυτή τη χωρα.
Εταιρικό δε νομιζω να υπάρχει σαν επιλογή (βλεπε τα 2λιτρα SUV), οποτε καμια 50αρια σε ολόκληρη την πτωχευμενη Ελλαδιτσα μας (οπως ανεφερε και άλλος).
Καλοστημενο, πολυ καλη ροπη και αρκετα αλογακια. Οποιος τυχερος και ευκαταστατος το παρει θα εχει ενα τσουρμο Leon cupra, S3 (υπαρχουν??), κτλ, να του γεμιζουν τους καθρεφτες...
Γιωργαρα τα μυαλα σου και μυαλιρα.Ο λογικος θα δωσει αυτα λεφτα για να αγορασει Alfa Romeo καθως κανεις Γερμανος δεν διαθετει τοσο καλοστημενο αυτοκινητο που διαθετει η Alfa....Οσο για το κυρος το αφηνω ασχολιαστο γιατι προφανως δεν ξέρεις που πανε τα 4 σε θεματα αυτοκινησης.Αντε παρε τα υποδιαιστερα bmw mercedes audi
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΥΛ ΣΤΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙ...ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ.ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΦΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ 1800 ΚΑΙ ΜΕ 250HP(ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ)....
Αυτοκινητάρα!Δεν έχει αντίπαλο!Αυτά που γράφονται παρακάτω για μεταπωλητική αξία κτλ ασχολίαστα δεν αξίζει να πούμε κάτι.Απλά μερικοί θα μείνουν κολλημένοι τι να κάνουμε...
γιωργο..με ολο το σεβασμο..οδηγεις TOYOTA?η αλφα αναφερεται σε μερακληδες....
Κανένας λογικός άνθρωπος δεν δίνει τόσα λεφτά για Άλφα Ρομέο. Οι δύο βασικότεροι λόγοι είναι πρώτον ότι δεν έχει κύρος και δεύτερον ότι δεν έχει μεταπωλητική αξία.
55000 για άλλο ένα ιταλικό σαπακι.λες και δεν υπάρχουν αμάξια.με τα λεφτά αυτα περνεις porsche gtr .μεταχειρω αλλά προτιμώ να έχω αμάξι παρά κοτέτσι.και σας με μιλάει alfisti που εχει και η γούνα του από τα ιταλικα
Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν πουλάει καθόλου όπως άλλωστε και η Στέλβιο που φτιάχνοντε στο ίδιο εργοστάσιο. 25.000 πωλήσεις το χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ελάχιστες σε σχέση με τις 450.000 που πουλάνε το καθένα από τα αντίστοιχα γερμανικά. Το ιταλικό κράτος που βάζει λεφτά ακόμη έχει πει ότι από το τέλος του 2018 θα πρέπει να είναι βιώσιμο από μόνο του πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να γίνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κεφάλαια για επενδύσεις και ανάπτυξη επόμενης γενιάς. Δυστυχώς.
Γιώργο όταν μιλάς για την Alfa Romeo είναι σαν να μιλάει ο Τσουκαλάς για τον Ολυμπιακο!! Θα είμαι αντικειμενικός. Το αυτοκίνητο ειναι πάρα πολύ καλό, ειδικά στο δρόμο όπου δεν έχει αντίπαλο σε ακρίβεια και απόλαυση. Βέβαια καλοστημένο καλοστημένο αλλά το ESP on και ποτέ off οπότε λίγο δύσκολο να το χαρείς όπως του αρμόζει. Οσο για τον ανταγωνισμό δεν είναι τα αυτοκίνητα τα υπόλοιπα υποδεέστερα. Κάπου χάνουν και καπου κερδίζουν. Εγώ δεν θα επαιρνα την Alfa γιατί ειμαι φαν του Quattro το οποίο και δεν αλλάζω, αλλά οικονομοτεχνικά σαν πακέτο είναι καλύτερο να τα λέμε όλα.
Τέλειο αυτοκίνητο με τέλεια οδική συμπεριφορά. Αξίζει τα λεφτά του!!!
Κορυφαιο αυτοκινητο αλλα στην Ελλαδα ακομα και 45 να ειχε το πολύ να πούλαγε καμμια 50αρια κομματια.η ρετσινια για να φυγει θελει παρα πολλα χρονια.
53K? xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Μη τσακωνεστε! 53-55 χιλιαρικα πολλοι λιγοι θα δωσουν σε αυτή τη χωρα. Εταιρικό δε νομιζω να υπάρχει σαν επιλογή (βλεπε τα 2λιτρα SUV), οποτε καμια 50αρια σε ολόκληρη την πτωχευμενη Ελλαδιτσα μας (οπως ανεφερε και άλλος). Καλοστημενο, πολυ καλη ροπη και αρκετα αλογακια. Οποιος τυχερος και ευκαταστατος το παρει θα εχει ενα τσουρμο Leon cupra, S3 (υπαρχουν??), κτλ, να του γεμιζουν τους καθρεφτες...
Γηινη Giulia και κολοκυθια...εξωγηινη ειναι σ αυτη τη τιμη