Δεν κάνει εύκολα πίσω το τετρακίνητο Nissan X-Trail βασισμένο στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τη δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης.

Το Nissan X-Trail εκπλήσσει με την ευκολία χρήσης του και τη ραφιναρισμένη οδική συμπεριφορά

Στο δρόμο: Με λιγότερο θόρυβο & άνεση στο φουλ

Διαβάστηκε από 127309 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/8/2019
 

Η εκλεπτυσμένη λειτουργία του νέου 1,7 Blue dCi έχει ευεργετικές συνέπειες στο χαμηλό επίπεδο θορύβου και στην ποιότητα της κύλισης του Nissan X-Trail. Από εκεί και πέρα το X-Trail εκπλήσσει με την ευκολία χρήσης του και την ραφιναρισμένη οδική του συμπεριφορά, η οποία είναι εστιασμένη κυρίως στην άνεση.

Μετά τις σχετικές βελτιώσεις, το τιμόνι συνεχίζει να προσφέρει επαρκέστερη και πιο μεστή πληροφόρηση, η οποία «δένει» γλυκά με την αναβαθμισμένη οδηγική αίσθηση. Από την άλλη, η ανάρτηση «καταπίνει» τις ανωμαλίες, ανεξαρτήτου μεγέθους αν και δεν λείπουν κάποιες ξερές αντιδράσεις σε κάποια εγκάρσια εμπόδια.

Πάντως το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης χάρη και στο σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control. Αν ωστόσο πιέσεις σε δρόμο με στροφές γρήγορα θα διαπιστώσεις πως το X-Trail συνεχίζει να αρέσκεται σε πιο ήρεμο στιλ οδήγησης. Χωρίς να είναι πλαδαρό, γέρνει αισθητά και το πλαίσιο αντιδρά με μια μικρή υστέρηση στις εντολές του τιμονιού. Πάντως ακόμη και με την 4Χ2 λειτουργία υποστρέφει πολύ αργότερα από ότι περιμένεις (βοηθούν και οι έξτρα τροχοί των 19 ιντσών) και δεν αντιδρά άτσαλα ή απρόσμενα. Με την επιλογή της τετρακίνησης τα περιθώρια πολλαπλασιάζονται ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ενώ τα φρένα ικανοποιούν πλήρως με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Μακριά από την άσφαλτο, τα όρια βάζουν περισσότερο τα ασφάλτινα ελαστικά μιας και κατά τα άλλα, τα 210 χλστ. από το έδαφος, οι μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αφήνουν αρκετά περιθώρια.

Σε κάθε περίπτωση θυμίζουμε πως το X-Trail προσφέρει και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot, το οποίο συνδυάζει τρεις τεχνολογίες (Lane Keep Assist, Intelligent Cruise Control και Traffic Jam Pilot) και ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι. Φυσικά προσφέρεται στάνταρ το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων Nissan Safety Shield το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση κινούμενων εμποδίων, υποβοήθηση τυφλού σημείου, ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδα και αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας.

Σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια, τα στάνταρ ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν: την ευστάθεια του οχήματος (Vehicle Dynamic Control), τις κινήσεις κατά τον εγκάρσιο άξονα σε ανώμαλο οδόστρωμα (Active Ride Control) και την διαχείριση της πρόσφυσης στις στροφές προσομοιώνοντας την λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού (Active Trace Control). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »