• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εκλεπτυσμένη λειτουργία του νέου 1,7 Blue dCi έχει ευεργετικές συνέπειες στο χαμηλό επίπεδου θορύβου και στην ποιότητα κύλισης του Nissan X-Trail

Xάρη και στο σωστά κλιμακωμένο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, τα 340 Nm ροπής του νέου 1,7 Blue dCi τραβούν απόλυτα ικανοποιητικά το κάθε άλλο παρά ελαφρύ Nissan X-Trail.

Το Χ-Trail «φορά» την ίδια ακριβώς κομψή και δυναμική περιβολή της ανανεωμένης του έκδοσης, που τονίζει η χαρακτηριστική «V Motion» μάσκα της Nissan.

Εξωτερικά τίποτα δεν μαρτυρά το νέο μοτέρ κάτω από το καπώ.

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Διαβάστηκε από 140517 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/8/2019
 

Ο νέος, γαλλικής καταγωγής, 1700άρης και με 150 άλογα Blue dCi πετρελαιοκινητήρας μπαίνει στο X-Trail χαρίζοντας στο μεγάλο ιαπωνικό SUV και άλλα πλεονεκτήματα πέρα από το προφανές, που είναι η συμβατότητα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων…

Ο ολοκαίνουργιος 1,7 Blue dCi κινητήρας της συμμαχίας Renault-Nissan, μετά το Qashqai βρήκε θέση και στο μεγάλο SUV της ιαπωνικής φίρμας, το X-Trail.

Εξωτερικά τίποτα δεν μαρτυρά κάτι τέτοιο με το, πληθωρικό (μήκος στα 4.690 χλστ.) και κτισμένο πάνω στην CMF πλατφόρμα του ομίλου Nissan-Renault, Χ-Trail να «φορά» την ίδια ακριβώς κομψή και δυναμική περιβολή της ανανεωμένης του έκδοσης, που τονίζει η χαρακτηριστική «V Motion» μάσκα της Nissan.
 

Βέβαια στο άνοιγμα της θυρίδας του ρεζερβουάρ, ο παρατηρητικός θα εντοπίσει ένα μικρό μπλε καπάκι δίπλα από το στόμιο του καυσίμου, που αφορά στο δοχείο για το υγρό εξάτμισης AdBlue για το νέο πετρελαιοκινητήρα και το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR), που διαθέτει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια