12 φωτογραφίες »

Αν και η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφριά γενικότερα και ιδιαίτερα σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, το C5 Aircross δεν είχε κανένα πρόβλημα και στο σλάλομ.

Citroen C5 Aircross

529.834 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2021

Φυσιολάτρης παντός εδάφους 
Με όπλα του τα κορυφαία επίπεδα άνεσης, το αυξημένο του ύψος από το έδαφος και το Grip Control που διαθέτει, το Citroen C5 Aircross έκανε τη διαφορά και στο χιόνι. Μια τετράδα ελαστικών M+S ήταν ό,τι χρειαζόταν το γαλλικής καταγωγής SUV για να εκμεταλλευθεί τα χαρακτηριστικά του και να αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο μεγάλο μας test. Το κομψό και επιβλητικό αισθητικά C5 Aircross που είχαμε στη διάθεσή μας, εφοδιαζόταν με τον 1,2 λίτρων PureTech βενζινοκινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο EAT8. Ένας συνδυασμός που μαζί με την κορυφαία άνεση που προσφέρουν η ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions και τα Advanced Comfort καθίσματα, κατέστησαν τις μετακινήσεις μας ιδιαίτερα απολαυστικές. Το C5 Aircross με το «αέρινο» αλλά και στιβαρό του πάτημα μας ταξίδεψε ξεκούραστα μέχρι το χιονοδρομικό των Καλαβρύτων, καταπίνοντας με την ίδια ευκολία τις στροφές της διαδρομής, ενώ παρά τις αισθητές κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση, παρέμενε ουδέτερο και ασφαλές ακόμα και στην υπερβολή. Η άνετη και με μεγάλη διαδρομή ανάρτηση, τα 230 χλστ. απόστασής του από το έδαφος (σ.σ. κορυφαία τιμή για την κατηγορία), το σύστημα Grip Control και τα ελαστικά M+S που προσθέσαμε, του έδωσαν «φτερά» και στις απαιτητικές μας δοκιμασίες.

Aνετα και στα δύσκολα
Το λευκό με κόκκινες λεπτομέρειες Citroen C5 Aircross «έδεσε» με το κάτασπρο τοπίο πέριξ του χιονοδρομικού Καλαβρύτων για όσες ώρες βρισκόμασταν εκεί και κατάφερε να ξεχωρίσει για τις ικανότητές του. Αρχικά μας εντυπωσίασε με την ανάρτηση κατά τη δοκιμασία κίνησής του σε χιονισμένο-πατημένο μονοπάτι, αφού στην καμπίνα των επιβατών γινόταν αντιληπτή η κατάσταση του εδάφους. Αντίστοιχα, ο οδηγός του δεν δεχόταν κανέναν κραδασμό από το τιμόνι, το οποίο, αν και είναι ελαφρύ γενικότερα, προσφέρει καλή αίσθηση και απόκριση, κάτι που ίσχυσε και σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες. Το ίδιο «αέρινα» κινήθηκε και στον χιονισμένο διάδρομο της δοκιμασίας ακινητοποίησης, με το ABS να δουλεύει όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα έντονα από την αρχή, ενώ μετρίασε ελαφρώς την λειτουργία του κατά τη διάρκεια, και κατάφερε να ακινητοποιήσει το μικρομεσαίο SUV αποτελεσματικά και χωρίς παρέκκλιση από τη διαδρομή.

Ίδια θετική γεύση είχαμε και στη διαδικασία του σλάλομ, με το τιμόνι εκεί και λόγω της περιορισμένης πρόσφυσης, να δείχνει «αργό» απαιτώντας μεγαλύτερη γωνία περιστροφής για να μείνει εντός σωστής πορείας. Στην τελευταία δοκιμασία ανάβασης-κατάβασης χιονισμένης και λασπωμένης διαδρομής, το C5 Aircross δεν είχε πρόβλημα να ξεκινήσει με αρωγό του το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα Grip Control που διαθέτει, επιταχύνοντας στον διάδρομο χωρίς κανένα πρόβλημα και με το Traction Control να επενεργεί σε ελάχιστες περιπτώσεις. Σημειώνουμε πως, μέσα από το Grip Control μπορεί ο οδηγός να απενεργοποιήσει το ESP/TCS για ξεκίνημα ή προσπέλαση κάποιου εμποδίου σε τέτοιες συνθήκες. Για την κατάβαση από τον ίδιο διάδρομο επιστρατεύθηκε το σύστημα Ηill Descent Assist μέσω του σχετικού μπουτόν, κάνοντας την διαδικασία εύκολη και απροβλημάτιστη. Συνολικά και εδώ η ανάρτηση είχε ενεργό ρόλο στην καλή του επίδοση, ενώ για άλλη μια φορά και το τιμόνι απομόνωνε τους κραδασμούς αποτελεσματικά.

Η γνώμη μας 
Το Citroen C5 Aircross αποδείχθηκε ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της δοκιμής συνολικά σε όλη τη διάρκεια του Μega Test. Κύριο χαρακτηριστικό του, ο άνετος χαρακτήρας του εντός και εκτός ασφάλτου, αλλά και τα επικουρικά συστήματα και το αυξημένο του ύψος για εκτός δρόμου ή μειωμένης πρόσφυσης συνθήκες.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια