Γνώριμη εμφάνιση αλλά από κάτω είναι όλα καινούρια: η επόμενη Σειρά 1 θα έρθει το 2019 και θα είναι προσθιοκίνητη.

Με στιλ από τη Σειρά 3: η Σειρά 1 όσο πιο πολύ μοιάζει με το μεσαίο σεντάν της γκάμας της BMW τόσο πιο αρμονικό και ισορροπημένο δείχνει. Η τρίτη γενιά δείχνει ότι το έχει μάθει καλά πια αυτό.

Scoop: Νέα BMW Σειρά 1

Διαβάστηκε από 9603 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2017
 

Η επανάσταση της BMW με τις μεγάλες αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο, η οποία εχει ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια, μπαίνει στην πιο κρίσιμη φάση με το λανσάρισμα της νέας προσθιοκίνητης BMW Σειράς 1 το 2019.

What is new
- Nέα Σειρά 1 με κίνηση εμπρός 
- Καλύτεροι χώροι 
- Τρικύλινδρη και υβριδική 
- Έρχεται το 2019 
 
Μπορεί ήδη να έχει προχωρήσει το θέμα της προσθιοκίνησης σε διάφορα μοντέλα της BMW. Μπορεί επίσης να είδαμε και τους τρικύλινδρους κινητήρες να μπαίνουν σιγά σιγά κάτω από πιο premium καπό, ωστόσο η μεγάλη τεχνική μεταστροφή της BMW δεν έχει γίνει ακόμη πράξη διότι αυτό θα συμβεί όταν οι αλλαγές θα αφορούν ένα βασικό μοντέλο της γκάμας της. Η Σειρά 1 έχει ακριβώς αυτό το μέγεθος και τον ανάλογο σημαντικό ρόλο και από τις αρχές του 2019 θα είναι προσθιοκίνητη, τουλάχιστον στην πεντάθυρη εκδοχή της, διότι τα κουπέ και κάμπριο της Σειράς 2 θα συνεχίσουν με την κίνηση πίσω. 
 
Γνώριμη εμφάνιση, καλύτεροι χώροι 
Η εμφάνιση δεν πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Θα εκσυγχρονιστεί βέβαια και θα δείχνει όσο φρέσκια χρειάζεται, αλλά θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Σειρά 1. Αυτό που μένει να δούμε είναι τι αλλαγές θα επιφέρει στις αναλογίες του αμαξώματος η αλλαγή στον προσανατολισμό του κινητήρα. Βλέπετε, η προσθιοκίνηση αλλάζει και επιμέρους κρίσιμα στοιχεία: το μοτέρ θα μπαίνει πια εγκάρσια και όχι κατά μήκος. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ένα μικρότερο καπό αλλά οι σχεδιαστές στο Μόναχο μάλλον δεν πρόκειται να υπερβάλλουν σε αυτόν τον τομέα καθώς η αρχιτεκτονική με το μακρύ εμπρός καπό είναι κάτι που αρέσει στο κοινό. Το σίγουρο είναι ότι η κατά 90 μοίρες περιστροφή του κινητήρα θα μικρύνει το διαμέρισμα που του αναλογεί στο πλαίσιο και θα δώσει περισσότερη άπλα στην καμπίνα. Αυτή είναι μια κομβική επιλογή για τον «Ασσο» ο οποίος θα αλλάξει επίπεδο από πλευράς χώρων. Το τούνελ ανάμεσα στα καθίσματα δε θα εξαφανιστεί βέβαια καθώς θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, ωστόσο δε θα είναι τόσο ψηλό όσο είναι τώρα. 
Το πλαίσιο θα πατήσει πάνω στην προσθιοκίνητη δομή με τον κωδικό FAAR για την οποία μαθαίνουμε από το εξωτερικό ότι μπορεί να περάσει και σε συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota με την οποία υπάρχει συνεργασία αλλά και της Jaguar Land Rover η οποία χρησιμοποιεί ακόμη κάποιες βάσεις από την εποχή της συνύπαρξης με τη Ford. 
H πλατφόρμα πάντως, παρόλο που στηρίζεται κι αυτή πάνω στο ατσάλι, επιτρέπει σεβαστή μείωση βάρους και η επόμενη Σειρά 1 θα διώξει από πάνω της αρκετά περιττά «κιλουδάκια».
 
Τρικύλινδρη αλλά και υβριδική 
Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν θα εφοδιάζει τις βασικές εκδόσεις της Σειράς 1 και σε ό,τι αφορά την έκδοση των 136 ίππων, όπως την ξέρουμε σήμερα, θα τη δούμε τότε με 143 ίππους. Η δύναμη λοιπόν δεν πρόκειται να λείψει από την επόμενη Σειρά 1 η οποία όσο ανεβαίνουν τα κυβικά θα δυναμώνει. Η δίλιτρη βενζίνη λοιπόν θα ανέβει έως και τους 272 ίππους, ενώ η M Performance έκδοση λέγεται ότι θα παραμείνει στους 340 ίππους με διπλή υπερτροφοδότηση αλλά και δίλιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα. Ο εξακύλινδρος κινητήρας δε θα εξαφανιστεί, αλλά θα είναι συμβατός πλέον μόνο με τις δίθυρες, πισωκίνητες εκδόσεις. 
Συνολικά όμως το ταβάνι θα είναι πιο ψηλά καθώς λέγεται ότι η Σειρά 1 θα έχει έκδοση μέχρι και με 408 ίππους. Αυτό όχι μόνο δεν είναι έκπληξη αλλά μάλλον αποτελεί λογική κίνηση με δεδομένο ότι ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει στον τομέα αυτό. Η Mercedes- AMG A 45 έχει ανέβει στους 381 ίππους ενώ το Audi A3 άγγιξε τους 400 με το RS 3. Επίσης το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός έχει ψηφίσει υπέρ της τετρακίνησης σε αυτές τις κατασκευές μάλλον μας δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει και η BMW. 
Τεχνικά αυτό που προκαλεί κάποια αίσθηση είναι αυτό που ακούγεται ότι η BMW θα αφήσει για τη Σειρά 1 το κλασσικό αυτόματο και θα στραφεί σε διπλού συμπλέκτη λύσεις με στόχο καλύτερη οικονομία καυσίμου. Δε ξέρουμε ποιες εκδόσεις μπορεί να αφορά αυτό. Σίγουρη θεωρείται πάντως και η υβριδική έκδοση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ να υποστηρίζει το θερμικό των 1,5 λίτρων για μια συνολική ισχύ περίπου 224 ίππων. Η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι max 50 χλμ.. 
 
Εσωτερικό: όλα στο χέρι του οδηγού… κυριολεκτικά 
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό η εικόνα είναι ακόμη θολή. Η λογική λέει ότι σχεδιαστικά η BMW θα ακολουθήσει το μονοπάτι της Σειράς 3 ενώ βελτίωση αναμένεται και στο επίπεδο ποιότητας των υλικών και του φινιρίσματος. Φυσικά θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό η οποία θα υποστηρίζει το Infotainment και το νέας, έκτης πια, γενιάς iDrive. Η πρεμιέρα του συστήματος αυτού πάντως θα γίνει αρκετά νωρίτερα, πιθανότατα με την επόμενη X5 και τη νέα Σειρά 6. Μια νέα οθόνη Head-Up display η οποία θα συνεργάζεται με την οθόνη του πίνακα οργάνων αλλά και με το κεντρικό μόνιτορ, οι αναβαθμισμένες φωνητικές εντολές, ο χειρισμός λειτουργιών με κίνηση του χεριού στον αέρα προμηνύουν ένα πολύ προηγμένο τεχνολογικά μικρομεσαίο, ακόμα και για τα δεδομένα της premium κατηγορίας. 

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »