Νεα Σειρά 1: Θα μας πείσει ως προσθιοκίνητη;

Διαβάστηκε από 2661 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2019
 

H νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα κάνει την τρέχουσα γενιά αξέχαστη, ή μήπως θα μας κάνει να την ξεχάσουμε αμέσως;

Το παιχνίδι για την BMW είναι «όλα ή τίποτα» για την Σειρά 1. Το μοντέλο μετά από δύο γενιές αφήνει την κίνηση πίσω και την φέρνει μπροστά, θέλοντας να μας κάνει να ξεχάσουμε το τρέχον μοντέλο αμέσως, αν πετύχει, ή ρισκάροντας να το κάνει αξέχαστο αν αποτύχει. Τι από τα δύο θα συμβεί;
 

Για τους σκληροπυρηνικούς, η απερχόμενη γενιά της Σειράς 1 (αλλά και της Σειράς 2) είναι ήδη συλλεκτικό κομμάτι. Το απόλυτο μικρομεσαίο χάτσμπακ με την κίνηση στον «σωστό» άξονα, ο τελευταίος των Μοϊκανών και ένα είδος υπό εξαφάνιση. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά έκαναν για πολλούς τις Σειρά 1 και 2 το μοντέλο εκείνο που αξίζει να αγοράσεις για να κρατήσεις. Τουλάχιστον σε κάποιες μεγάλες τους εκδόσεις.
 
Για μεγάλη μερίδα της αγοράς, η νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 που παρουσιάστηκε επίσημα χθες, άσχετα με το πόσο καλή ή κακή θα είναι, θα κάνει την απερχόμενη αξέχαστη γιατί ακριβώς έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό, όχι μόνο απέναντι στην επερχόμενη γενιά αλλά απέναντι σε ολόκληρη την μικρομεσαία κατηγορία: την κίνηση πίσω.
 
Από την άλλη η BMW δεν έχει στραβοπατήσει από το λανσάρισμα της 2002 και μέχρι τώρα. Μιλάμε για 50 χρόνια με κάθε μοντέλο να είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Δεν είναι και πολύ πιθανό λοιπόν να λανσάρει μία Σειρά 1 που να υστερεί σε σχέση με την προηγούμενη.
 
Για τη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 η BMW έχει πάρει στοιχεία από το Mini, ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά προσθιοκίνητα στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αν και η νέα πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, δίνει πρόσβαση στη Σειρά 1 σε μία ολόκληρη γκάμα νέων τεχνολογιών που δεν ήταν διαθέσιμες στην πισωκίνητη, κυρίως λόγω κόστους αλλά και χώρου, αφού δεν μπορούσε να δανειστεί από τα μεγαλύτερα μοντέλα 3 και 5.
 
Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η νέα Σειρα 1 αποτελεί εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου, αφού η BMW δεν ρισκάρει να σοκάρει την αγορά με το νούμερο ένα σε πωλήσεις μοντέλο της. Οι διαφορές είναι στις αναλογίες, με το εμπρός καπό σαφώς πιο κοντό. Από κει και πέρα οι επιδόσεις και η έμφαση στον οδηγικό χαρακτήρα θα κάνουν τη νέα Σειρά 1 να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, αφού με αυτόν θα κληθεί να συγκριθεί και όχι με τις προηγούμενες γενιές της.
 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Θα κάνει η νέα Σειρά 1 την προηγούμενη αξέχαστη, ή τώρα που την είδατε και μόλις την οδηγήσετε, θα ξεχάσετε ότι υπήρξαν και δύο προηγούμενες γενιές;

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Πρεμιέρα του υβριδικού Jeep Renegade

Ειδική έκδοση για τη «40άρα» Mercedes G-Class

Hλεκτρική BMW M3 με 800 PS (+vid)

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class Sedan

Βελτιωμένο Mazda MX-5 με ισχύ 221 PS

Λανσαρίστηκε ο Skyactiv-X

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Νέα BMW Σειρά 3 Touring

Mercedes GLS ξεκολλάει χοροπηδώντας

Νέα Bentley Flying Spur

Η νέα Jeep σε πίστα δοκιμών 4X4

Η Bullitt της Ο.CT

Τιμές νέας BMW Σειρά 1 στην Ελλάδα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »