Νεα Σειρά 1: Θα μας πείσει ως προσθιοκίνητη;

Διαβάστηκε από 2910 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2019
 

H νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα κάνει την τρέχουσα γενιά αξέχαστη, ή μήπως θα μας κάνει να την ξεχάσουμε αμέσως;

Το παιχνίδι για την BMW είναι «όλα ή τίποτα» για την Σειρά 1. Το μοντέλο μετά από δύο γενιές αφήνει την κίνηση πίσω και την φέρνει μπροστά, θέλοντας να μας κάνει να ξεχάσουμε το τρέχον μοντέλο αμέσως, αν πετύχει, ή ρισκάροντας να το κάνει αξέχαστο αν αποτύχει. Τι από τα δύο θα συμβεί;
 

Για τους σκληροπυρηνικούς, η απερχόμενη γενιά της Σειράς 1 (αλλά και της Σειράς 2) είναι ήδη συλλεκτικό κομμάτι. Το απόλυτο μικρομεσαίο χάτσμπακ με την κίνηση στον «σωστό» άξονα, ο τελευταίος των Μοϊκανών και ένα είδος υπό εξαφάνιση. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά έκαναν για πολλούς τις Σειρά 1 και 2 το μοντέλο εκείνο που αξίζει να αγοράσεις για να κρατήσεις. Τουλάχιστον σε κάποιες μεγάλες τους εκδόσεις.
 
Για μεγάλη μερίδα της αγοράς, η νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 που παρουσιάστηκε επίσημα χθες, άσχετα με το πόσο καλή ή κακή θα είναι, θα κάνει την απερχόμενη αξέχαστη γιατί ακριβώς έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό, όχι μόνο απέναντι στην επερχόμενη γενιά αλλά απέναντι σε ολόκληρη την μικρομεσαία κατηγορία: την κίνηση πίσω.
 
Από την άλλη η BMW δεν έχει στραβοπατήσει από το λανσάρισμα της 2002 και μέχρι τώρα. Μιλάμε για 50 χρόνια με κάθε μοντέλο να είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Δεν είναι και πολύ πιθανό λοιπόν να λανσάρει μία Σειρά 1 που να υστερεί σε σχέση με την προηγούμενη.
 
Για τη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 η BMW έχει πάρει στοιχεία από το Mini, ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά προσθιοκίνητα στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αν και η νέα πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, δίνει πρόσβαση στη Σειρά 1 σε μία ολόκληρη γκάμα νέων τεχνολογιών που δεν ήταν διαθέσιμες στην πισωκίνητη, κυρίως λόγω κόστους αλλά και χώρου, αφού δεν μπορούσε να δανειστεί από τα μεγαλύτερα μοντέλα 3 και 5.
 
Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η νέα Σειρα 1 αποτελεί εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου, αφού η BMW δεν ρισκάρει να σοκάρει την αγορά με το νούμερο ένα σε πωλήσεις μοντέλο της. Οι διαφορές είναι στις αναλογίες, με το εμπρός καπό σαφώς πιο κοντό. Από κει και πέρα οι επιδόσεις και η έμφαση στον οδηγικό χαρακτήρα θα κάνουν τη νέα Σειρά 1 να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, αφού με αυτόν θα κληθεί να συγκριθεί και όχι με τις προηγούμενες γενιές της.
 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Θα κάνει η νέα Σειρά 1 την προηγούμενη αξέχαστη, ή τώρα που την είδατε και μόλις την οδηγήσετε, θα ξεχάσετε ότι υπήρξαν και δύο προηγούμενες γενιές;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »