Νεα Σειρά 1: Θα μας πείσει ως προσθιοκίνητη;

Διαβάστηκε από 2774 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2019
 

H νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα κάνει την τρέχουσα γενιά αξέχαστη, ή μήπως θα μας κάνει να την ξεχάσουμε αμέσως;

Το παιχνίδι για την BMW είναι «όλα ή τίποτα» για την Σειρά 1. Το μοντέλο μετά από δύο γενιές αφήνει την κίνηση πίσω και την φέρνει μπροστά, θέλοντας να μας κάνει να ξεχάσουμε το τρέχον μοντέλο αμέσως, αν πετύχει, ή ρισκάροντας να το κάνει αξέχαστο αν αποτύχει. Τι από τα δύο θα συμβεί;
 

Για τους σκληροπυρηνικούς, η απερχόμενη γενιά της Σειράς 1 (αλλά και της Σειράς 2) είναι ήδη συλλεκτικό κομμάτι. Το απόλυτο μικρομεσαίο χάτσμπακ με την κίνηση στον «σωστό» άξονα, ο τελευταίος των Μοϊκανών και ένα είδος υπό εξαφάνιση. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά έκαναν για πολλούς τις Σειρά 1 και 2 το μοντέλο εκείνο που αξίζει να αγοράσεις για να κρατήσεις. Τουλάχιστον σε κάποιες μεγάλες τους εκδόσεις.
 
Για μεγάλη μερίδα της αγοράς, η νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 που παρουσιάστηκε επίσημα χθες, άσχετα με το πόσο καλή ή κακή θα είναι, θα κάνει την απερχόμενη αξέχαστη γιατί ακριβώς έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό, όχι μόνο απέναντι στην επερχόμενη γενιά αλλά απέναντι σε ολόκληρη την μικρομεσαία κατηγορία: την κίνηση πίσω.
 
Από την άλλη η BMW δεν έχει στραβοπατήσει από το λανσάρισμα της 2002 και μέχρι τώρα. Μιλάμε για 50 χρόνια με κάθε μοντέλο να είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Δεν είναι και πολύ πιθανό λοιπόν να λανσάρει μία Σειρά 1 που να υστερεί σε σχέση με την προηγούμενη.
 
Για τη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 η BMW έχει πάρει στοιχεία από το Mini, ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά προσθιοκίνητα στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αν και η νέα πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, δίνει πρόσβαση στη Σειρά 1 σε μία ολόκληρη γκάμα νέων τεχνολογιών που δεν ήταν διαθέσιμες στην πισωκίνητη, κυρίως λόγω κόστους αλλά και χώρου, αφού δεν μπορούσε να δανειστεί από τα μεγαλύτερα μοντέλα 3 και 5.
 
Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η νέα Σειρα 1 αποτελεί εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου, αφού η BMW δεν ρισκάρει να σοκάρει την αγορά με το νούμερο ένα σε πωλήσεις μοντέλο της. Οι διαφορές είναι στις αναλογίες, με το εμπρός καπό σαφώς πιο κοντό. Από κει και πέρα οι επιδόσεις και η έμφαση στον οδηγικό χαρακτήρα θα κάνουν τη νέα Σειρά 1 να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, αφού με αυτόν θα κληθεί να συγκριθεί και όχι με τις προηγούμενες γενιές της.
 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Θα κάνει η νέα Σειρά 1 την προηγούμενη αξέχαστη, ή τώρα που την είδατε και μόλις την οδηγήσετε, θα ξεχάσετε ότι υπήρξαν και δύο προηγούμενες γενιές;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Μπορεί αλλά δεν ετοιμάζει «καυτό» 3 η Mazda

Mazda: «Δεν είναι κοστοβόρος ο SkyActiv-X»

Πρώτη στα premium η Mercedes

Παράδοση της Mercedes A-Class στον μεγάλο νικητή

Xωρίς διάδοχο η BMW i3;

H Giulia Q των 680 PS

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Νέο Audi A1 Sportback

Εvent Awards 2019: Διπλή διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς

Παραλληλη δοκιμή: Ford Fiesta ST & Mazda MX-5 RF

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

To Ηοnda CR-V facelift;

Ετοιμάζει το ανανεωμένο CR-V η Honda

To ανανεωμένο Audi SQ7;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »