Νεα Σειρά 1: Θα μας πείσει ως προσθιοκίνητη;

Διαβάστηκε από 3039 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2019
 

H νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα κάνει την τρέχουσα γενιά αξέχαστη, ή μήπως θα μας κάνει να την ξεχάσουμε αμέσως;

Το παιχνίδι για την BMW είναι «όλα ή τίποτα» για την Σειρά 1. Το μοντέλο μετά από δύο γενιές αφήνει την κίνηση πίσω και την φέρνει μπροστά, θέλοντας να μας κάνει να ξεχάσουμε το τρέχον μοντέλο αμέσως, αν πετύχει, ή ρισκάροντας να το κάνει αξέχαστο αν αποτύχει. Τι από τα δύο θα συμβεί;
 

Για τους σκληροπυρηνικούς, η απερχόμενη γενιά της Σειράς 1 (αλλά και της Σειράς 2) είναι ήδη συλλεκτικό κομμάτι. Το απόλυτο μικρομεσαίο χάτσμπακ με την κίνηση στον «σωστό» άξονα, ο τελευταίος των Μοϊκανών και ένα είδος υπό εξαφάνιση. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά έκαναν για πολλούς τις Σειρά 1 και 2 το μοντέλο εκείνο που αξίζει να αγοράσεις για να κρατήσεις. Τουλάχιστον σε κάποιες μεγάλες τους εκδόσεις.
 
Για μεγάλη μερίδα της αγοράς, η νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 που παρουσιάστηκε επίσημα χθες, άσχετα με το πόσο καλή ή κακή θα είναι, θα κάνει την απερχόμενη αξέχαστη γιατί ακριβώς έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό, όχι μόνο απέναντι στην επερχόμενη γενιά αλλά απέναντι σε ολόκληρη την μικρομεσαία κατηγορία: την κίνηση πίσω.
 
Από την άλλη η BMW δεν έχει στραβοπατήσει από το λανσάρισμα της 2002 και μέχρι τώρα. Μιλάμε για 50 χρόνια με κάθε μοντέλο να είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Δεν είναι και πολύ πιθανό λοιπόν να λανσάρει μία Σειρά 1 που να υστερεί σε σχέση με την προηγούμενη.
 
Για τη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 η BMW έχει πάρει στοιχεία από το Mini, ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά προσθιοκίνητα στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αν και η νέα πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, δίνει πρόσβαση στη Σειρά 1 σε μία ολόκληρη γκάμα νέων τεχνολογιών που δεν ήταν διαθέσιμες στην πισωκίνητη, κυρίως λόγω κόστους αλλά και χώρου, αφού δεν μπορούσε να δανειστεί από τα μεγαλύτερα μοντέλα 3 και 5.
 
Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η νέα Σειρα 1 αποτελεί εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου, αφού η BMW δεν ρισκάρει να σοκάρει την αγορά με το νούμερο ένα σε πωλήσεις μοντέλο της. Οι διαφορές είναι στις αναλογίες, με το εμπρός καπό σαφώς πιο κοντό. Από κει και πέρα οι επιδόσεις και η έμφαση στον οδηγικό χαρακτήρα θα κάνουν τη νέα Σειρά 1 να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, αφού με αυτόν θα κληθεί να συγκριθεί και όχι με τις προηγούμενες γενιές της.
 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Θα κάνει η νέα Σειρά 1 την προηγούμενη αξέχαστη, ή τώρα που την είδατε και μόλις την οδηγήσετε, θα ξεχάσετε ότι υπήρξαν και δύο προηγούμενες γενιές;

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Στην αγορά τα υβριδικά Volvo S60, V60 και XC60

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »