Το ενιαίο πάτωμα επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, δημιουργώντας παράλληλα ένα αίσθημα μεγαλύτερης ευρυχωρίας.

Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW φέρνει τα πάνω κάτω στον τομέα της αυτοκίνησης, καταφέρνοντας να καλύψει μια απόσταση 100 χιλιομέτρων, με κόστος που ανέρχεται στο 1,5 ευρώ!

Ο θάλαμος επιβατών είναι πλήρως αξιοποιήσιμος, προσφέροντας έτσι μια πρωτόγνωρη αίσθηση ευρυχωρίας.

Nέο BMW i3: Κατανάλωση 1,5 ευρώ/ 100 χλμ.

7.044 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2014

Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW φέρνει τα πάνω κάτω στον τομέα της αυτοκίνησης, καταφέρνοντας να καλύψει μια απόσταση 100 χιλιομέτρων, με κόστος που ανέρχεται στο 1,5 ευρώ!

Διατηρώντας τον premium χαρακτήρα που διαθέτουν όλα τα μοντέλα της BMW, το νέο i3 έρχεται για να δώσει μια διαφορετική διάσταση, στον τομέα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Έτσι, η πρωτότυπη εμφάνιση σε συνδυασμό με την εφαρμογή έξυπνων λύσεων διαμόρφωσης στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό BMW μπορεί να αντεπεξέλθει άνετα στις αστικές και όχι μόνο ανάγκες ενός οδηγού.

Κοιτώντας το από μακριά ακόμα το νέο BMW i3, αντιλαμβάνεσαι ότι η εμφάνιση του αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με ό,τι έχεις συναντήσει μέχρι στιγμής. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα τέσσερα μέτρα, είναι ενός όγκου, ενώ εντυπωσιακές είναι οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, οι οποίες δεν έχουν πλαίσιο παραθύρων.

Οι σχεδιαστές της BMW, έχουν προσθέσει ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στο νέο τους μοντέλο. Αυτό φέρει την ονομασία «Black Band» και είναι η μαύρη λωρίδα, η οποία απλώνεται από το καπό του κινητήρα και την οροφή μέχρι το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Αυτό το τέχνασμα, σύμφωνα με τους σχεδιαστές και μέσω της οπτικής διαίρεσης που διαμορφώνει, δίνει την εντύπωση ενός ιδιαίτερα ελαφρού και δυναμικού αμαξώματος.

Εσωτερικό: Με γνώμονα το «LifeDrive»
Το ενιαίο πάτωμα επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, δημιουργώντας παράλληλα ένα αίσθημα μεγαλύτερης ευρυχωρίας. Έτσι λοιπόν, οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα, ενώ άξιος αναφοράς είναι κι ο χώρος αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται στα 220 λίτρα.

Με αυτό το όνομα ουσιαστικά, περιγράφεται και όλη η φιλοσοφία του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της BMW, ενώ αποτελεί την αρχιτεκτονική του σχεδιασμού του, η οποία απαρτίζεται από δυο κύρια τμήματα. Τον κλωβό των επιβατών (Life) και το αλουμινένιο σασί (Drive), επιτυγχάνοντας έτσι μείωση κατά 30% του βάρους, συγκριτικά με μια συμβατική κατασκευή. Ο κλωβός των επιβατών έχει κατασκευαστεί από πλαστικό, ο οποίος είναι ενισχυμένος με ανθρακόνημα. Το σασί τώρα έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ώστε να διατηρηθεί, όσο το δυνατόν χαμηλότερα, το συνολικό βάρος.

Οι ιδιαιτερότητες της αρχιτεκτονικής LifeDrive του νέου BMW i3 προσφέρουν εντελώς νέες δυνατότητες στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου. Καθώς ο συσσωρευτής ενέργειας βρίσκεται στο δάπεδο, δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ μετάδοσης που να χωρίζει τον εσωτερικό χώρο. Ο θάλαμος επιβατών είναι πλήρως αξιοποιήσιμος, προσφέροντας έτσι μια πρωτόγνωρη αίσθηση ευρυχωρίας.

O περιστροφικός επιλογέας για την κίνηση το οχήματος εδράζει στην πίσω δεξιά μεριά του τιμονιού, (επιλέγετε μεταξύ των ενδείξεων Drive, Reverse και Park), επιτρέποντας έτσι να υπάρχει ακόμα περισσότερος χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Κινητήρας: 170 άλογα και κατανάλωση μόλις 1,5 ευρώ/100 χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το BMW i3, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής με το καλημέρα, μιας κι όλη αυτή η δύναμη (ένεκα ηλεκτροκίνησης) είναι διαθέσιμη στον οδηγό από το ρελαντί. Έτσι λοιπόν, οι κατασκευαστές αναφέρουν ότι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,2 δλ., με όλη αυτή την δύναμη να τροφοδοτείται στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, με τον οδηγό να έχει την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων: Comfort, Eco Pro και Eco Pro Plus. Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζεται από εξελιγμένη μπαταρία λιθίου, αποτελούμενη από 96 ξεχωριστές κυψέλες. Τέλος, σημειώνουμε ότι η αυτονομία του i3 μπορεί να φτάσει έως τα 190 χιλιόμετρα, ενώ το μοντέλο διατίθεται στη χώρα μας από 36.150 ευρώ. 

16 διαθέσιμα άρθρα για BMW  i3

Tags: BMW i3