Η Supra στον ταμπλό ακολουθεί αρχιτεκτονική οριζόντιας σχεδίασης, με πολλά σπορτίφ στοιχεία.

Οδηγοκεντρικό η κονσόλα της Z4 και οργανωμένη ώστε ο οδηγός να έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα μπουτόν.

Η Toyota Supra είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα, με το ντεμπούτο της να χρονολογείται το 1978 ως τοπ έκδοση της Celica liftback (φώτο1). Πιο εμβληματική Supra αυτή της 4ης γενιάς (φώτο2) που αγαπήθηκε φανατικά από όλους τους «petrolheads». Η πρώτη «Ζ» της BMW ήταν η Ζ1 του 1989 (φώτο3), με τις χαρακτηριστικές πόρτες που γλιστρούσαν προς τα κάτω. Πιο εμβληματική και «διάσημη» ήταν η πρώτη Z3 (φώτο4) του 1995.

«Badasss» και «nice guy»

Διαβάστηκε από 56320 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2019
 

Τo βαυαρικό roadster ακλουθώντας τη σχεδιαστική ταυτότητα της BMW υιοθετεί στη γρίλια του τα γνωστά «νεφρά, τα οποία και καλύπτουν μεγάλη επιφάνειά της, ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε πως αλλάζει και ο σχεδιασμός τους (ανάλογα της έκδοσης). Ο σπορτίφ του χαρακτήρας τονίζεται από τους μεγάλους αεραγωγούς του προφυλακτήρα, τις νευρώσεις του καπό και τις αιχμηρές ακμές στο πλάι, ενώ στο πίσω μέρος τα εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα κερδίζουν τις εντυπώσεις. Συμπερασματικά το όλο αποτέλεσμα, παρά τα αρκετά σπορτίφ στοιχεία, είναι αρκετά εκλεπτυσμένο και καλαίσθητο. 

Βίοι αντίθετοι για τη Supra, που χαρακτηρίζεται από «μπρουτάλ» σχεδιασμό, απΆ όπου και να την κοιτάξεις. Μπροστά η επιθετική μύτη με τα σφηνοειδή λεπτά LED φωτιστικά σώματα δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση. Είναι σχεδιασμένη για να επιβάλλεται. Οι μεγάλοι αεραγωγοί, οι εσοχές στον προφυλακτήρα και στους μυώδεις ώμους, με το «σκίσιμο» από πάνω τους , οι πρησμένοι πίσω θόλοι που αγκαλιάζουν τα πίσω φώτα και σαν κερασάκι στην τούρτα η αεροτομή στο τελείωμα της κεκλιμένης οροφής κάνουν ξεκάθαρη δήλωση: «Κάνε πίσω». 

Με επίκεντρο τον οδηγό
Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, η λογική που ακολουθείται στη σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική και στις δύο περιπτώσεις, με έντονη την σπορ αύρα, αλλά και σε συνάρτηση με τις τεχνολογικές τάσεις της εποχής. 

Αναλυτικότερα, η Supra έχει αρκετά –εκτός από σπορτίφ- μοντέρνο διάκοσμο, ο οποίος ακολουθεί μια οριζόντια λογική στη σχεδίασή του, με τους αεραγωγούς να διατρέχουν κατά μήκος όλο το ταμπλό. Αρκετά εντυπωσιακό είναι το τριάκτινο πολυχρηστικό τιμόνι, όπως και η μεγάλη οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται ψηλά, στο άνω άκρο της κονσόλας, σε απόσταση από την οθόνη του πίνακα οργάνων.

Αντίστοιχα η Z4 στο εσωτερικό της, κινείται στα πρότυπα όλων των άλλων καινούριων μοντέλων της BMW, με την διαφορά ότι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων συγγενεύει σε απόσταση αναπνοής με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment. H μάρκα υπόσχεται ότι η καμπίνα έχει δομηθεί με υλικά υψηλής ποιότητας και οργανωθεί σε μία διάταξη με γνώμονα την ευκολία χρήσης. 

Στο σύνολο τους, στο εσωτερικό τα μοντέλα είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους, ωστόσο δε λείπουν και κάποια όμοια στοιχεία, όπως τα κουμπιά ελέγχου του κλιματισμού. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις το παρών δηλώνουν τα πιο προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας ων δύο εταιρειών.

Τέλος να αναφέρουμε πως και στα δύο μοντέλα γίνεται ειδική μνεία από τους κατασκευαστές τους, για τα σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ, με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ειδικά σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση. 

Με κοινή καρδιά
Τα δύο μοντέλα (παίρνοντας την κορυφαία έκδοση της Z4, Μ40i) μοιράζονται τον ίδιο 3λιτρο εξακλύλινδρο σε σειρά, twin-scroll, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, άμεσου ψεκασμού, με συνεχώς μεταβαλλόμενο έλεγχο βαλβίδων, που εξασφαλίζει την απόδοση ροπής στρέψης από πολύ χαμηλές στροφές. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι μια υγρόψυκτη πολλαπλή εισαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, η πιο άμεση απόκριση του υπερσυμπιεστή, σε συνδυασμό με την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού αυξημένης πίεσης έως και 350 bar.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »