Σε εμφύλιο γερμανικό πόλεμο εξελίχθηκε η μάχη μεταξύ των δυο crossover, Volkswagen Tiguan και BMW X1.

VW Tiguan Vs BMW X1

49.340 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2016

Το ολοκαίνουργιο, πετρελαιοκίνητο και τετρακίνητο VW Tiguan ανέβηκε σε premium επίπεδο και εκεί ψηλά συναντά την αντίστοιχη έκδοση της BMW X1 με το παιχνίδι να παίζεται σε… όλα τα terrain. Ποιος θα βγει νικητής;

BMW X1 xDrive20d auto
+ Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα-κιβωτίου, 
επιδόσεις
- Ανεση από ανάρτηση, τιμή, «τσιμπημένη» κατανάλωση

VW Tiguan 2,0 TDI 4Motion DSG7
+ Ποιότητα, ευρυχωρία-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Ελαφρύ τιμόνι, συγκρατημένη σχεδίαση

Τις καλύτερες εντυπώσεις μας άφησε η 4Χ2 βενζινοκίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου, 2ης γενιάς, VW Tiguan το οποίο δοκιμάσαμε και σας έχουμε παρουσιάσει. Σήμερα ερχόμαστε να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος της diesel τετρακίνητης έκδοσης και μάλιστα απέναντι σε έναν κορυφαίο παίχτη της κατηγορίας, την BMW X1, που επίσης διάγει την 2η γενιά της. Το «κακό» και για τα δύο μοντέλα είναι πως συνδυάζουν diesel και τετρακίνηση μόνο με 2λιτρους κινητήρες, με ότι αυτό συνεπάγεται σε φορολογικά βάρη για τον Έλληνα αγοραστή. 

Καθένα με τη χάρη του
Το νέο VW Tiguan είναι το πρώτο crossover του ομίλου VW, που βασίστηκε στην γνωστή πλέον πλατφόρμα MQB, όντας μέχρι και 53 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με πριν. Έχει μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις (μήκος 4.486 χλστ. και μεταξόνιο 2.681 χλστ.), αλλά έχει χαμηλώσει σε ύψος (πλέον στα 1.646 χλστ.) προς όφελος της αεροδυναμικής με τον σχετικό συντελεστή να έχει πέσει από το 0,37 στο 0,32. Ρίσκα στη σχεδίαση του δεν έχει ακολουθώντας το νέο οικογενειακό look της φίρμας με τη χαρακτηριστική μάσκα μπροστά, ενώ ιδιαίτερη χάρη δίνει το νεύρο στο πλάι.

Από την άλλη η BMW X1 είναι το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πατάει πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης γενιάς. Αισθητικά, η δεύτερη γενιά της BMW X1 ακολουθεί τις νεότερες σχεδιαστικές νόρμες της εταιρείας, σε ένα αρκετά δυναμικό και πιο SUV αποτέλεσμα σε σχέση με πριν

Απέναντι στην προηγούμενη, η νέα BMX X1 είναι πιο κοντή σε μήκος (4.439 χλστ), όμως είναι πιο πλατιά και πιο υψηλή, χωρίς το τελευταίο να είναι σε βάρος της αεροδυναμικής με τον σχετικό συντελεστή να έχει μειωθεί στο 0,29.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια