Εντυπωσιακό το design του Lexus UX 300e. Πριν τη δοκιμή φορτίσαμε εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια στο EVlink Wall Box της Schneider, που υπάρχει  στο “Kafkas hub Lighting & Innovation

Εντυπωσιακό το design του Lexus UX 300e. Πριν τη δοκιμή φορτίσαμε εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια στο EVlink Wall Box της Schneider, που υπάρχει στο “Kafkas hub Lighting & Innovation” (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 517)

Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Οι premium φορτιστές της Schneider εξασφαλίζουν απόλυτα αυτά τα χαρακτηριστικά.

Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Οι premium φορτιστές της Schneider εξασφαλίζουν απόλυτα αυτά τα χαρακτηριστικά.

Σχετικά μικρή αυτονομία για το Lexus UX 300e, αλλά το συγκρατημένο βάρος  βοηθά στη ζωντάνια των επιδόσεών του. Η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

Σχετικά μικρή αυτονομία για το Lexus UX 300e, αλλά το συγκρατημένο βάρος βοηθά στη ζωντάνια των επιδόσεών του. Η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.

Οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων EVlink της Schneider είναι ιδιαίτερα εύκολοι στη χρήση, ανθεκτικοί, «έξυπνοι» και καλύπτουν πληθώρα εφαρμογών.

Οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων EVlink της Schneider είναι ιδιαίτερα εύκολοι στη χρήση, ανθεκτικοί, «έξυπνοι» και καλύπτουν πληθώρα εφαρμογών.

Με τη μικρή μπαταρία του Lexus, η γρήγορη και εύκολη φόρτιση  στους σταθμούς EVlink της Schneider είναι η λύση.

Με τη μικρή μπαταρία του Lexus, η γρήγορη και εύκολη φόρτιση στους σταθμούς EVlink της Schneider είναι η λύση.

Lexus UX 300e & Schneider! Premium ηλεκτρικό «πακέτο»
  • Εντυπωσιακό το design του Lexus UX 300e. Πριν τη δοκιμή φορτίσαμε εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια στο EVlink Wall Box της Schneider, που υπάρχει  στο “Kafkas hub Lighting & Innovation
  • Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Οι premium φορτιστές της Schneider εξασφαλίζουν απόλυτα αυτά τα χαρακτηριστικά.
  • Σχετικά μικρή αυτονομία για το Lexus UX 300e, αλλά το συγκρατημένο βάρος  βοηθά στη ζωντάνια των επιδόσεών του. Η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα.
  • Οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων EVlink της Schneider είναι ιδιαίτερα εύκολοι στη χρήση, ανθεκτικοί, «έξυπνοι» και καλύπτουν πληθώρα εφαρμογών.
  • Με τη μικρή μπαταρία του Lexus, η γρήγορη και εύκολη φόρτιση  στους σταθμούς EVlink της Schneider είναι η λύση.
  • Lexus UX 300e & Schneider! Premium ηλεκτρικό «πακέτο»

Lexus UX 300e & Schneider! Premium ηλεκτρικό «πακέτο»

2694 Επισκέψεις στο άρθρο

Φορτίζουμε το Lexus UX 300e σε έναν Green Premium φορτιστή της Schneider, το οδηγούμε και ανακαλύπτουμε γιατί τo ιαπωνικό premium ηλεκτρικό SUV είναι μια ξεχωριστή πρόταση.

ΖΑΜΠΑΤΗΣ ΝΙΚ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ
AUTO LINE A.E.

Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Έτσι πριν από την δοκιμή του Lexus UX 300e βρεθήκαμε στο Kafkas hub Lighting & Innovation” στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 517, για να φορτίσουμε στο 100% την μπαταρία του premium ηλεκτρικού ιαπωνικού SUV σε ένα από τα δύο διαθέσιμα EVlink Wallbox της Schneider.
 


Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Οι premium φορτιστές της Schneider εξασφαλίζουν απόλυτα αυτά τα χαρακτηριστικά.

Βασική προϋπόθεση για την ηλεκτροκίνηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής φόρτιση. Οι premium φορτιστές της Schneider εξασφαλίζουν απόλυτα αυτά τα χαρακτηριστικά.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Lexus UX 300e & φόρτιση by Schneider- Premium ηλεκτρικό «πακέτο»

-Με εγγύηση «κανόνι» για την μπαταρία το  UX 300e (για 1.000.000 χλμ.)
-Γρήγορη & εύκολη φόρτιση  στους σταθμούς EVlink της Schneider
-Premium χαρακτηριστικά ποιότητας & αξιοπιστίας (Lexus & Schneider)
-Πλήρης γκάμα φορτιστών Schneider για οικιακή και για δημόσια χρήση

H Schneider διαθέτει μια πλήρη γκάμα φορτιστών για οικιακή, αλλά και για δημόσια χρήση. Σε κάθε περίπτωση, οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων EVlink είναι ιδιαίτερα εύκολοι στη χρήση, ανθεκτικοί, «έξυπνοι» και καλύπτουν πληθώρα εφαρμογών.

Η σύνδεση με τον φορτιστή της Schneider έγινε εύκολα και απλά. Όση ώρα φορτίζαμε με απόλυτα σταθερή παροχή ρεύματος, σημαντικό στοιχείο για την «υγεία» της μπαταρίας κάθε ηλεκτρικού οχήματος, οι περισσότεροι περαστικοί έριχναν τη ματιά τους στο ηλεκτρικό Lexus. Και όχι άδικα.

Το εντυπωσιακό design του, 4,5 μέτρων, UX 300e στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, στοιχείο που «αγαπά» η Lexus και μέσω αυτών διαμορφώνει τη δυναμική, αλλά και ξεχωριστή αισθητική του μοντέλου που δεν ξεφεύγει από το σχεδιαστικό πνεύμα όλης της  σειράς UX. Το μεγάλο ατού όμως κρύβεται στο πάτωμα και αυτό δεν είναι άλλο από την μπαταρία, η οποία προσφέρεται με top εγγύηση για 1.000.000 χλμ. (ή 10 χρόνια). Και όσο για την τιμή; Το Lexus UX 300e είναι διαθέσιμο από 41.900 ευρώ (με επιδότηση), τιμή που αντανακλά τον premium χαρακτήρα, την πληρότητα του εξοπλισμού, αλλά και την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.

Mε απλές κινήσεις  αποσυνδεθήκαμε από τον Green premium φορτιστή της Schneider και είμαστε έτοιμοι για τη δοκιμή του Lexus UX 300e ξεκινώντας από τις μετρήσεις επιδόσεων.
 

Κινητήρες-Αυτονομία: Zωηρές επιδόσεις και ικανοποιητική αστική αυτονομία

Ο ηλεκτροκινητήρας του Lexus UX300e (προσφέρεται σε μία μόνο έκδοση κινητήρα και μπαταρίας) αποδίδει 204 άλογα και χάρη στην… ηλεκτρική ροπή και το συγκρατημένο βάρος, οι επιδόσεις είναι αρκούντως ζωηρές  στην καθημερινότητα.

Πάντως το ηλεκτρικό Lexus της δοκιμής έχει σχετικά μικρή μπαταρία (54,3 kWh) και αναπόφευκτα η πραγματική του αυτονομία δεν ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, παρά τη ρυθμιζόμενη ανάκτηση. Ο αστικός προσανατολισμός του είναι ξεκάθαρος, μιας και στο ταξίδι η αυτονομία πέφτει  αρκετά ειδικά σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα. Η ευκολία, η ταχύτητα, αλλά και η ασφάλεια φόρτισης με τους φορτιστές της Schneider όμως αμβλύνουν τις όποιες δυσκολίες μπορεί να προκύψουν.
 

Εσωτερικό-Χώροι: Ξεκάθαρα premium προσανατολισμός, μικρό το πορτ-μπαγκάζ

Στο ηλεκτρικό Lexus οι αιχμηρές γραμμές στο design έχουν συνδυαστεί μαεστρικά με την πολυτέλεια και το high-tech διάκοσμο. Άμεσα αντιληπτή είναι η υψηλή απτή ποιότητα από την χρήση κορυφαίων υλικών, αλλά και από την προσοχή στη λεπτομέρεια,  που προκύπτει από την λειτουργία των διακοπτών μέχρι την παραδοσιακή τεχνική Sashiko (εφαρμόζεται για την ραφή των στολών τζούντο)  που έχει χρησιμοποιηθεί για τις δερμάτινες επενδύσεις.

Μια χαρακτηριστική λεπτομέρεια έχει να κάνει με το touchpad, που υπάρχει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα και που χρησιμεύει ως ένας ακόμη τρόπος λειτουργίας (πέρα της οθόνης αφής και της ομιλίας) του συστήματος infotainment. Το Lexus UX 300e δεν έχει σχεδιαστεί εξ’ αρχής ως ηλεκτρικό και έτσι η ευρυχωρία της καμπίνας δεν επωφελείται απόλυτα από την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, όπως συμβαίνει σε ανάλογου μεγέθους μοντέλα βασισμένα σε ηλεκτρικές πλατφόρμες. Δεν είναι όμως και στριμόχωρο, ωστόσο εκεί που υστερεί πραγματικά είναι στο χώρο αποσκευών των μόλις 367 λτ..
 

Στο δρόμο: Ευέλικτο, άνετο και απόλυτα ασφαλές

Προχωρώντας στο ηλεκτρικό Lexus UX, γρήγορα διαπιστώνεις πως το πρώτο  χαρακτηριστικό στοιχείο του είναι η ευχρηστία στην καθημερινότητα, κάτι που οφείλεται στην εξαιρετική θέση οδήγησης, το μαλακό τιμόνι, την απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα και τον μικρό κύκλο στροφής (10,4 μέτρα). Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται ως μια ευχάριστη οδηγικά πρόταση για τα δεδομένα της κατηγορίας, τόσο σε χαλαρούς, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα με διπλά ψαλίδια πίσω έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση (προαιρετικά διαθέτει και ενεργή ανάρτηση Adaptive Variable Suspension) εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστή στις premium αρχές του μοντέλου. Μέσα σε όλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του, ενώ του προσφέρεται και η δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX μέσω του συστήματος Drive Select (με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom). Η απόσταση από το έδαφος είναι πάντως μικρή για SUV (140 χλστ.), αλλά πιο ενοχλητική είναι σε τελική ανάλυση η ευαισθησία του ABS και η αίσθηση των φρένων, αν και η αποτελεσματικότητά τους είναι αρκετά καλή. Mετά από 200 και πλέον χιλιόμετρα στο αστικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο γυρίσαμε στο φορτιστή της Schneider για να πάρουμε μέρος από την ενέργεια που ξοδέψαμε κάτι το οποίο έγινε φυσικά γρήγορα και απλά.