Υπερθέρμανση κινητήρα

27197 Επισκέψεις στο άρθρο

Η αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα άνω των φυσιολογικών ορίων συνήθως οφείλεται στο τρύπημα κάποιας ελαστικής σωλήνωσης ή στο ότι ο θερμοστάτης έχει παραμείνει κλειστός, με αποτέλεσμα να μην κυκλοφορεί το ψυκτικό υγρό στο κύκλωμα ώστε να ψυχθεί. Έτσι, στην περίπτωση που ο δείκτης στον πίνακα οργάνων φθάσει σε «κόκκινα» επίπεδα, θα πρέπει να ακινητοποιήσουμε το όχημα στην άκρη του δρόμου, να σβήσουμε τον κινητήρα και να περιμένουμε περίπου 5-10 λεπτά ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία. Στη συνέχεια μπορούμε να ελέγχουμε αν υπάρχει διαρροή και σε περίπτωση που είναι μικρή, θα πρέπει να ανοίξουμε την τάπα του ψυγείου ή του ανάλογου δοχείου και να προσθέσουμε νερό, ώστε να μπορέσουμε να φθάσουμε σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • ΜΙΧΑΛΗΣ

    Παρκάρουμε στην άκρη του δρόμου λόγω υπερθέρμανσης: Ανοίγουμε το καπό της μηχανής για να ψυχθεί πιο γρήγορα η μηχανή και για να μας βλέπουν πιο εύκολα οι άλλοι οδηγοί. Μπαταρία: πριν μείνουμε από μπαταρία πάμε στον ηλεκτρολόγο που μπορεί να την ελέγχει και να μας πει πόση ζωή έχει ακόμη. Καμένη ασφάλεια: πρέπει να γνωρίζουμε από πριν τη θέση της ασφαλειοθήκης και πρέπει να μάθουμε από πριν το πώς ξεχωρίζουμε μια καμένη ασφάλεια. Πρέπει να έχουμε μαζί μας εφεδρικές ασφάλειες διαφόρων αμπεράζ (τι λέξη κι' αυτή!) γιατί σύμφωνα με το νόμο του Μέρφυ όταν μας καεί ασφάλεια όλα τα μαγαζιά θα είναι κλειστά.

      2
  • Παναγιωτης

    Λανθασμενη συμβουλη απο μερους σας ,αν ειναι δυνατο αν ξεκινησουνε ολοι να πασπατευουν τα αυτοκινητα τους θα θρηνουμε σε καθημερινη βαση παρα πολυ κοσμο,ειναι σαν να λετε μην πατε στον γιατρο γινεται γιατρος του εαυτου σας, σας παρακαλω πολυ αφαιρεστε αυτην την δημοσιευση ,δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων σε περιπτωση που ξεκινησουν το κραξιμο οι τσαμπατζηδες