Tα έξοδα μόνο για να διανύσει κανείς, κάποια παραπάνω χιλιόμετρα εντός της Ελλάδας, είναι τεράστια, αναλογικά και με τις οικονομικές δυνατότητες όλων μας, εν μέσω κρίσης.

Εσείς τι περιμένετε για να το αποφασίσετε;

9632 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως αποδείχθηκε στην πράξη και κατά τη διάρκεια των διακοπών, ακόμη και για ένα απλό ταξίδι εντός της Ελλάδας, οι οδηγοί των βενζινοκίνητων καλούνται να πληρώσουν πάνω από 50 ευρώ, σε σχέση με όσους έχουν βάλει υγραέριο.

 
Επιστρέφοντας από τις διακοπές, αυξήθηκε και πάλι, το ενδιαφέρον για την υγραεριοκίνηση, αφού σύμφωνα με τους εγκαταστάτες, αρκετοί οδηγοί που πλήρωσαν μια «περιουσία» για τα καύσιμα του αυτοκινήτου τους άρχισαν ξανά να ρωτούν, αν μπορούν επιτέλους, να τα περιορίσουν.
Κι αυτό γιατί ακόμη και με τη μειωμένη τιμή της βενζίνης τα τελευταία χρόνια, τα έξοδα μόνο για να διανύσει κανείς κάποια παραπάνω χιλιόμετρα εντός της Ελλάδας, είναι τεράστια, αναλογικά και με τις οικονομικές δυνατότητες όλων μας, εν μέσω κρίσης. Ακόμη και όσοι κατάφεραν δηλαδή, να πάνε διακοπές, άφησαν τα περισσότερα χρήματά τους στο… δρόμο, για τις βενζίνες και τα διόδια. Κι αν για το δεύτερο δεν φαίνεται να υπάρχει καμία ελπίδα μείωσης, δεν ισχύει το ίδιο και για το κόστος των καυσίμων. Με την αξία της εγκατάστασης ενός συστήματος υγραεριοκίνησης να έχει φθάσει πλέον σε επίπεδα ακόμη και της τάξης των 500 ευρώ, το κέρδος που μπορεί να αποκομίσει κανείς από τη χρήση LPG στο αυτοκίνητό του, μοιάζει πιο ελκυστικό από ποτέ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός