Εκτός της οικονομίας, η λύση της υγραεριοκίνησης, ξεχωρίζει και για αρκετούς ακόμη λόγους, όπως η μικρότερη επιβάρυνση προς το περιβάλλον και η καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

3 έξτρα λόγοι υπεροχής του LPG

20625 Επισκέψεις στο άρθρο

Ειδικά για τους Έλληνες οδηγούς σήμερα, ο κύριος λόγος για τον οποίο θα μπουν στη διαδικασία να μετατρέψουν τον κινητήρα τους και τοποθετήσουν ένα σύστημα υγραεριοκίνησης, παραμένει -όπως είναι λογικό- η οικονομία που προσφέρει το υγραέριο στην τσέπη τους. Όπως είδαμε και παραπάνω η διαφορά στην τιμή του σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά και το πετρέλαιο είναι μεγάλη και οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση εν μέσω κρίσης.
Πέραν όμως, της ξεκάθαρης οικονομίας που προσφέρει η λύση της υγραεριοκίνηση, υπάρχουν και αρκετοί ακόμη λόγοι, για να στραφεί κανείς στο υγραέριο, ως καύσιμο για το αυτοκίνητό του. Οι 3 πιο χαρακτηριστικοί, είναι οι εξής:
1 Μεγαλώνει το ντεπόζιτο. Μέσω του υγραερίου, μπορεί να αυξηθεί η αυτονομία ενός οχήματος, αφού υπάρχει η δυνατότητα να επιλεγεί και μία μεγαλύτερη δεξαμενή. Είναι χαρακτηριστικό λοιπόν, ότι αν η χωρητικότητά της είναι στα 40 λίτρα (μέσος όρος), τότε με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%). Έτσι, μαζί με το ντεπόζιτο βενζίνης η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.000 χιλιόμετρα, παραπάνω δηλαδή από όσα πιθανόν να διανύσατε κατά τις καλοκαιρινές διακοπές στο νησί, αν και το πραγματικό όφελος έρχεται όταν το αυτοκίνητο «καίει» LPG.
2 Προστατεύει τον κινητήρα. Εξαιτίας της μη περιεκτικότητας μολύβδου, το υγραέριο έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση του κινητήρα, κάτι που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα. Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνονται κάποιες προφυλάξεις στο service, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του.
3 Είναι πιο οικολογικό. Το υγραέριο βγαίνει «νικητής» έναντι της βενζίνης στη φιλικότητα προς το περιβάλλον, αφού έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)