Ποια η διαφορά μεταξύ άμεσου και έμμεσου ψεκασμού υγραερίου;

Advance Tech Talk

19089 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποια η διαφορά μεταξύ άμεσου και έμμεσου ψεκασμού υγραερίου;

Κύρια διαφορά μεταξύ του άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, είναι η κοινή χρήση εξαρτημάτων από το σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης. Δηλαδή τα μπεκ ψεκασμού μένουν τα εργοστασιακά, χωρίς να επιβάλλεται η τροποποίηση της πολλαπλής εισαγωγής. Βέβαια το κύριο πλεονέκτημα είναι πως οι εγκέφαλοι για το σύστημα LPG, είναι προ-ρυθμισμένοι για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου, χωρίς να χρειάζεται να τοποθετηθεί κάποιος άγραφος και να ρυθμιστεί εκ των υστέρων από τον εγκαταστάτη.
Επιπλέον δεν απαιτείται η χρήση πνεύμονα (υποβιβαστής πίεσης) κάτι που σημαίνει πως δεν κόβονται οι σωληνώσεις του συστήματος ψύξης, μιας και τοποθετείται αντλία που μπαίνει μέσα το ρεζερβουάρ του LPG.
Τέλος το σύστημα ψεκασμού λόγω υγρού υγραερίου, λειτουργεί λόγω ενθαλπίας ως ένα μικρό turbo ψύχοντας τον εισερχόμενο αέρα στον κάθε αυλό. Το σύστημα φυσικά που είναι με υγρό ψεκασμό υγραερίου, αντί να σημειώνει απώλεια ισχύος, αντιθέτως αυξάνει την ιπποδύναμης του κινητήρα.
Μοναδικό ίσως μειονέκτημα του άμεσου υγρού ψεκασμού, η απαίτηση για έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμός καθαρότητας του καυσίμου! 

Ξέρατε ότι…
… ως ενθαλπία ορίζεται το θερμοδυναμικό εκείνο μέγεθος, που αντιπροσωπεύει το ολικό ποσό θερμότητας που περιέχει ένα θερμοδυναμικό σύστημα. Ορίζεται ως το άθροισμα της εσωτερικής ενέργειας ενός σώματος και του γινομένου της εξωτερικής πίεσης επί του όγκου και περιγράφεται από τον εξής τύπο: Η=Ε +(PxV) 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)