Ποια μάρκα κάνει πως δεν σε ξέρει & ποια σε θεωρεί δικό της άνθρωπο; - Από μάρκα σε μάρκα διαφέρει ακόμη και ο «αέρας» που έχεις όταν μπαίνεις στην αντιπροσωπεία μετά την αγορά - Η αντιμετώπιση του ιδιοκτήτη αποτελεί μέρος της πολιτικής του κατασκευαστή & της ελληνικής αντιπροσωπείας
Μεγάλη εγγύηση, μικρή ανησυχία! Η μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση σημαίνει μικρή ανησυχία για τον αγοραστή καινούργιου αυτοκινήτου. Γιατί και για αρκετά χρόνια δεν έχεις να ανησυχείς για τίποτα, αλλά και γιατί καταλαβαίνεις πως ή ίδια η εταιρεία εμπιστεύεται το ίδιο της το αυτοκίνητό.
SEAT After Sales: 10 με τόνο! H SEAT βρίσκεται δίπλα στους κατόχους των μοντέλων της και θέτει ως υπ' αριθμόν ένα στόχο την πλήρη ικανοποίησή τους. Γι' αυτό το λόγο θέτει 10 δεσμεύσεις για την ποιότητα των υπηρεσιών και παροχών της.
3ετής πλέον η εγγύηση για τις μίζες και τα δυναμό Bosch Η Bosch επεκτείνει στα 3 χρόνια και μάλιστα αναδρομικά την εγγύηση που προσφέρει για τις μίζες και τα δυναμό υπογραμμίζοντας την υψηλή ποιότητά τους και αυξάνοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.
5 χρόνια όλα κομπλέ: Αυτό σημαίνει After Sales υπηρεσίες από Mercedes-Benz 5 χρόνια Εγγύηση: Κάλυψη για επισκευές & αντικατάσταση ανταλλακτικών. 5 χρόνια Service: Προγραμματισμένες συντηρήσεις έως 100.000 χλμ.