Σε αυτό το κομμάτι της παρουσίασης εξετάζεται ο ελεύθερος χώρος που έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες του πίσω καθίσματος για τα κεφάλια τους. Πολύ συχνά συναντούμε οχήματα που δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά σε αυτή τη μέτρηση ακόμη κι αν πρόκειται για οχήματα πάνω από τη μικρομεσαία κλάση. Βασικό αίτιο για τον περιορισμό του χώρου είναι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η γραμμή που ακολουθεί η οροφή και το πόσο έντονη είναι η κλίση της. Περνώντας στο εσωτερικό των 20 πεντάθυρων μικρομεσαίων της παρουσίασής μας το Peugeot 307 κερδίζει και αυτή τη "μάχη" παρέχοντας 65 χιλ. ελεύθερου χώρου. Πάντως η κόντρα ειδικά απέναντι στο Volkswagen Golf είναι ιδιαίτερα σκληρή καθώς το Γερμανικό όχημα παρέχει τον ίδιο πρακτικά "αέρα" καθώς η διαφορά του ενός χιλιοστού ίσως να μην είναι καν αισθητή από τους επιβάτες. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το πεντάθυρο Renault Megane με 55 χιλιοστά, νούμερο το οποίο προέκυψε και κατά τη μέτρηση του Suzuki Liana. Η επίδοση αυτή είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τέλος στην πέμπτη θέση συναντούμε το Opel Astra με 48 χιλ. Με 40 και 38 χιλιοστά αντίστοιχα ακολουθούν τα πεντάθυρα Honda Civic και Mazda 3 γεγονός που σημαίνει ότι ο χώρος που παρέχουν είναι πολύ καλός σε μέγεθος. Πάντως σε γενικές γραμμές η κλάση των μικρομεσαίων δείχνει ότι "προβληματίζεται" ελαφρώς σε ό,τι αφορά τον ελεύθερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, καθώς έξι αυτοκίνητα παρέχουν "αέρα" μικρότερο των 10 χιλ. και τρία από αυτά θα απαιτήσουν επί της ουσίας κάποιο συμβιβασμό από έναν σχετικά υψηλόσωμο επιβάτη. Xαρακτηριστικό παράδειγμα σε αυτό το σημείο αποτελεί το Ford Focus το οποίο παρά το ότι είναι από τα πιο ευρύχωρα σε άλλους τομείς μετρήσεων, δεν είναι τόσο ικανοποιητικό σε ό,τι αφορά το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών κάτι που προφανώς οφείλεται στην γραμμή της οροφής.
Την κορυφαία επίδοση πετυχαίνει και σε αυτό τον τομέα το Peugeot 307.
Ιδιαίτερα ανταγωνιστική είναι η επίδοση του VW Golf σε αυτή την ενότητα.