Ο χώρος αποσκευών, η πλατιά καμπίνα στο πίσω μέρος και ο διαθέσιμος "αέρας" για τα κεφάλια των εμπρός επιβατών συνθέτουν την πολύ θετική εικόνα του Albea.
Όταν το μέγεθος μετράει... και οι χώροι που παρέχει το κάθε αυτοκίνητο για μεταφορά επιβατών και αποσκευών είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς του, τότε απαιτείται προσεκτική μελέτη των υποψήφιων προς αγορά οχημάτων. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα πιο ευρύχωρα μικρομεσαία στην κατηγορία των 1,6 λίτρων.
Oι διαστάσεις ενός οχήματος και οι διαθέσιμοι χώροι που το καθένα έχει να επιδείξει είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια αγοράς στις περισσότερες των κατηγοριών. Ειδικά στην κλάση των μικρομεσαίων οχημάτων οι "επιδόσεις" που εμφανίζει κάθε αυτοκίνητο σε αυτό τον τομέα της αξιολόγησης είναι παράμετρος η οποία μπορεί να καθορίσει την τελική επιλογή του υποψήφιου αγοραστή, διότι η χρήση για την οποία προορίζονται συχνά οι εκπρόσωποι αυτής της κλάσης είναι οικογενειακής φύσης. Απαιτείται λοιπόν προσεκτική μελέτη διότι απλώς και μόνο η αναζήτηση στοιχείων για τις εξωτερικές διαστάσεις ενός αυτοκινήτου δεν οδηγεί πάντα σε ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται ένα κατάλληλο εργαλείο αξιολόγησης και ταξινόμησης των υπό εξέταση οχημάτων και μία πολύ αξιόπιστη μέθοδος είναι η μέτρηση των εσωτερικών διαστάσεων της καμπίνας. To Auto Τρίτη έχει στη διάθεσή του και δημοσιεύει αυτά τα στοιχεία όπως προκύπτουν από το σχετικό τμήμα μετρήσεων το οποίο με ακρίβεια καταγράφει την ευρυχωρία ή την στενότητα χώρου του κάθε αυτοκινήτου. Οι εν λόγω μετρήσεις γίνονται με ειδικό "ανδρείκελο" το οποίο προσομοιώνει άνθρωπο μέσου αναστήματος (1,78 μέτρα ύψος) που ζυγίζει 76 κιλά με αποτέλεσμα όταν τοποθετείται στο εμπρός ή το πίσω κάθισμα κάποιου αυτοκινήτου δοκιμής να αποκαλύπτεται με ακρίβεια χιλιοστού ο διαθέσιμος χώρος που υπάρχει για τα κεφάλια, τα πόδια και τους ώμους των επιβατών. Το Auto Τρίτη συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει το προφίλ 20 πεντάθυρων μικρομεσαίων και 11 τετράθυρων της ίδιας κλάσης. Τα πεντάθυρα οχήματα παρουσιάζονται πιο αναλυτικά και υπάρχουν ενότητες σχετικά με το πλάτος της καμπίνας (εμπρός και πίσω), τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια (εμπρός και πίσω) και ακόμη τον ελεύθερο χώρο για τα γόνατα και φυσικά σχετικά με το χώρο αποσκευών.