Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2010
Πρώτη επαφή
Νέα Porsche Cayenne
Η σκληρή πραγματικότητα…
Διαβάστηκε από 5949 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
Η Porsche Cayenne 2ης γενιάς παρουσιάζεται σε μία δύσκολη, για προκλητικά αυτοκίνητα εποχή. Έτσι παίζει το διπλό ρόλο του "σκληρού" μοντέλου, υπό της μορφή της Turbo, αλλά και του πραγματικού - συμβατού με τα δεδομένα της εποχής - υπό της μορφή της Hybrid.
Η πιο αμφιλεγόμενη πλευρά της εμφάνισης της νέας Cayenne είναι η πίσω, αφού επισημαίνει την ανάγκη αποδοχής από την κινέζικη αγορά, που είναι και η μεγαλύτερη της Porsche.
Με μια ματιά
•  Η 2η γενιά Cayenne
Ελαφρώς μεγαλύτερη και με καλύτερους χώρους
Κινητήρες από 300 έως 500 ίππους
Για πρώτη φορά και υβριδική
Τιμές από 101.400 ευρώ
Το 2002 που κυκλοφόρησε η Cayenne, θεωρήθηκε από πολλούς ως ένα πολύ μεγάλο ρίσκο. Mετά από σχεδόν 8 χρόνια παρουσίας, πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας. Η δεύτερη γενιά του SUV της Porsche έχει διατηρήσει και σε ορισμένους τομείς έχει ενισχύσει όλα τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά, καθώς και το δυναμικό χαρακτήρα της πρώτης, ενώ έχει τραβήξει και πάλι το ενδιαφέρον όλων μας, με την πρώτη υβριδική έκδοση Porsche παραγωγής. 
Αμφιλεγόμενη… 
Η Cayenne δεν ήταν ποτέ το μοντέλο που καθίστατο καθολικά αποδεκτό, όσο αφορά στην εμφάνισή της. Για τη δεύτερη γενιά της ισχύει το ίδιο πράγμα. Από πλευράς διαστάσεων, η δεύτερη γενιά του SUV της Porsche έρχεται με αυξημένο κατά 40 χλστ. μεταξόνιο, αλλά και με μακρύτερο κατά 48 χλστ. συνολικό μήκος. Παρατηρώντας την από το εμπρός μέρος, ξεχωρίζει αμέσως από την ευμεγέθη εισαγωγή αέρα που δεσπόζει στο κέντρο του προφυλακτήρα, η οποία τονίζεται ακόμα περισσότερο από τους δύο παράπλευρους, μικρότερους, αεραγωγούς. Τα φτερά έχουν έρθει ακόμα πιο κοντά στα πρότυπα των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας, φέροντας αρκετά πιο έντονη σχεδίαση από το παρελθόν, ενώ πλέον υψώνονται, σχηματίζοντας καμπύλη, πάνω από το καπό του κινητήρα. Στο πίσω τμήμα κυριαρχούν επίσης τα φτερά, τα οποία σβήνουν γλυκά με την πέμπτη πόρτα, ακολουθώντας και αυτά το σχεδιαστικό DNA της Porsche. Κερασάκι στην τούρτα είναι η μεγαλύτερη σε διαστάσεις αεροτομή, αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα LED, τα οποία εκτείνονται αρκετά στα φτερά, κάνοντας το πίσω τμήμα να δείχνει ακόμα πιο φαρδύ απ΄ ό,τι είναι. Παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις, οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν κάνουν τη νέα Cayenne ελαφρύτερη κατά 111 κιλά, χρησιμοποιώντας περισσότερα τμήματα από αλουμίνιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι 39 κιλά μειώθηκαν μόνο και μόνο από τις πόρτες, αλλά και από το τμήμα όπου τοποθετείται ο κινητήρας. 
Διαθέσιμη άμεσα από 101.400 ευρώ
Η νέα γενιά της Cayenne είναι άμεσα διαθέσιμη στη χώρα μας, με τιμές αρκετά αυξημένες λόγω της επιβολής των γνωστών φορολογικών μέτρων (φόρος πολυτελείας και Φ.Π.Α. - προς το παρόν - 21%). Έτσι η τιμή της αρχικής Cayenne 3,6 ορίστηκε στα 101.400 ευρώ, ενώ η επόμενη Cayenne S κοστίζει 129.400 ευρώ. Για την υβριδική Cayenne υπολογίστε 112.300 ευρώ, ενώ για την κορυφαία Turbo, 199.500 ευρώ. Φυσικά, περιττό είναι να προσθέσουμε ότι ο εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις είναι πλήρης.
Διαστάσεις (χλστ.)
 Νέα
Cayenne
Προηγούμενη
Caeynne
 Διαφορά
Μήκος4.8464.798+48
Πλάτος1.9391.928+11
Ύψος1.7051.699+6
Μεταξόνιο2.8952.855+40

 
 Νέα Porsche Cayenne
Εσωτερικό
Χώροι
Συστήματα τετρακίνησης
Οδηγώντας
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά