Διαβάστηκε από 8297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/8/2010
Μπορεί η πιθανότητα πρόκλησης βραχυκυκλώματος να θεωρείται από αρκετούς ακραίο σενάριο, ωστόσο έχουν υπάρξει κατά καιρούς αρκετά περιστατικά όπου συνέβη κάτι τέτοιο. Οι λόγοι πρόκλησης μπορεί να αφορούν σε κατασκευαστικά λάθη, ελαττωματικά ανταλλακτικά ή ακόμη και να είναι απόρροια πλημμελούς συντήρησης σε κάποιο συνεργείο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το πρόβλημα γίνεται αντιληπτό είτε από την παρουσία καπνού από οποιοδήποτε μέρος του οχήματος είτε από μια δυσάρεστη οσμή, σαν αυτή του καμένου πλαστικού. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, επιβάλλεται να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητό μας, αλλά και να απομακρύνουμε τους επιβάτες, ενώ ο πυροσβεστήρας του οχήματος θα πρέπει να βρίσκεται σε ετοιμότητα. Αν το φαινόμενο εξασθενίσει, ανοίγουμε το καπό και ελέγχουμε το χώρο του κινητήρα οπτικά. Μετέπειτα θέτουμε και πάλι σε λειτουργία και εξακριβώνουμε αν η παρουσία καπνών συνεχίζει να υφίσταται. Αν το πρόβλημα ξαναπαρουσιαστεί, η μεταφορά του αυτοκινήτου με οδική βοήθεια στο πλησιέστερο συνεργείο πρέπει να γίνει άμεσα.
Προσοχή: Καπνοί και αναθυμιάσεις μπορούν να προκληθούν από λάδι που χύθηκε στο μπλοκ του κινητήρα, από καταπόνηση του συμπλέκτη, από αμέλεια να λύσουμε το χειρόφρενο κατά την εκκίνηση, από κακή επισκευή των φρένων, όπου τα τακάκια εφάπτονται μόνιμα με τα δισκόφρενα, από πτώση σε λιμνάζοντα νερά, ενώ η θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι υψηλή κατά τη διάρκεια πίεσης του, κ.ά.
Αντιμετωπίζοντας τις απρόοπτες βλάβες στις καλοκαιρινές διακοπές