Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/8/2010
Αφιέρωμα
Στην περίπτωση που σας τύχει... ο λαχνός!
Mείναμε από μπαταρία;
Διαβάστηκε από 8297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/8/2010
Το μόνο που θα χρειαστεί σε αυτή την περίπτωση είναι τα καλώδια ε κίνησης, καθώς επίσης και η παρουσία ενός δεύτερου αυτοκινήτου, που θα δώσει ρεύμα. Όσον αφορά στα βήματα της ασφαλούς «μετάδοσης» ρεύματος, θα πρέπει να:
1) Σταθμεύσουμε το αυτοκίνητο που κινείται κοντά στο ακινητοποιημένο, ώστε να φτάνουν τα καλώδια και κατόπιν απενεργοποιούμε τον κινητήρα. Συνδέουμε το κόκκινο καλώδιο στους δύο θετικούς πόλους (+) των μπαταριών. Κάνουμε το ίδιο και με τους αρνητικούς πόλους (-) με τα μαύρα καλώδια.
2) Θέτουμε σε λειτουργία τον κινητήρα και μετέπειτα προσπαθούμε να εκκινήσουμε και τη μίζα τους οχήματος που είχε ακινητοποιηθεί. Μόλις εκκινήσει και ο άλλος κινητήρας, απομακρύνουμε τα καλώδια, αφαιρώντας πρώτα το κόκκινο (στο θετικό δέκτη) και μετέπειτα το μαύρο. Τα δύο καλώδια δε θα πρέπει να έρθουν σε επαφή, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος.
Tips
• Καλό θα είναι να αλλάζουμε προληπτικά την μπαταρία κάθε 3 με 4 χρόνια
• Μπορούμε να ελέγχουμε την απόδοση της μπαταρίας απευθυνόμενοι για μέτρηση σε κάποιο ηλεκτρολογείο.

 
 Αντιμετωπίζοντας τις απρόοπτες βλάβες στις καλοκαιρινές διακοπές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιέσεις ελαστικών
Υγρά φρένων και ψυγείου
Έχουμε την προβλεπόμενη στάθμη λαδιού;
Μάκτρα καθαριστήρων και υγρό
Περίπτωση υπερθέρμανσης κινητήρα
Ενδείξεις κινητήρα & φρένων
Άφαντο το λάδι…
Περίπτωση καμένης λάμπας
Αν σκάσει λάστιχο
Αν γίνει βραχυκύκλωμα
Σας κόλλησε στην άμμο;
Το air condition έχασε την απόδοσή του
Mείναμε από μπαταρία;
Tι κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος
Χρήση Οδικής Βοήθειας