Διαβάστηκε από 8297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/8/2010
Το μόνο που θα χρειαστεί σε αυτή την περίπτωση είναι τα καλώδια ε κίνησης, καθώς επίσης και η παρουσία ενός δεύτερου αυτοκινήτου, που θα δώσει ρεύμα. Όσον αφορά στα βήματα της ασφαλούς «μετάδοσης» ρεύματος, θα πρέπει να:
1) Σταθμεύσουμε το αυτοκίνητο που κινείται κοντά στο ακινητοποιημένο, ώστε να φτάνουν τα καλώδια και κατόπιν απενεργοποιούμε τον κινητήρα. Συνδέουμε το κόκκινο καλώδιο στους δύο θετικούς πόλους (+) των μπαταριών. Κάνουμε το ίδιο και με τους αρνητικούς πόλους (-) με τα μαύρα καλώδια.
2) Θέτουμε σε λειτουργία τον κινητήρα και μετέπειτα προσπαθούμε να εκκινήσουμε και τη μίζα τους οχήματος που είχε ακινητοποιηθεί. Μόλις εκκινήσει και ο άλλος κινητήρας, απομακρύνουμε τα καλώδια, αφαιρώντας πρώτα το κόκκινο (στο θετικό δέκτη) και μετέπειτα το μαύρο. Τα δύο καλώδια δε θα πρέπει να έρθουν σε επαφή, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος.
Tips • Καλό θα είναι να αλλάζουμε προληπτικά την μπαταρία κάθε 3 με 4 χρόνια
• Μπορούμε να ελέγχουμε την απόδοση της μπαταρίας απευθυνόμενοι για μέτρηση σε κάποιο ηλεκτρολογείο.
Αντιμετωπίζοντας τις απρόοπτες βλάβες στις καλοκαιρινές διακοπές