
Αντικαθιστά την EQC και είναι η πιο high-tech Mercedes στα SUV.
Είναι ηλεκτρική και έχει αυτονομία έως 713 χλμ.
Η οθόνη MBUX Hyperscreen είναι η μεγαλύτερη που έχει μπει ποτέ σε Mercedes (39,1 ιντσών).
Έχει «εγκέφαλο» που χρησιμοποιεί ΑΙ (κάνει 254 τρις πράξεις το δλ). για να προσαρμόζεται με τις οδηγικές συνθήκες.
Αντικαθιστά την EQC και είναι η πιο high-tech Mercedes στα SUV
Η Mercedes-Benz αλλάζει κεφάλαιο στην ηλεκτρική της γκάμα με τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Mercedes GLC. Αντικαθιστώντας την πρώτη ηλεκτρική πρόταση της Mercedes-EQ (την EQC), η νέα GLC αναλαμβάνει να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για την εταιρεία όσον αφορά την πολυτέλεια, την τεχνολογία και την καινοτομία, δεδομένης και της αμφίβολης συνέχισης των μεγαλύτερων EQE και EQS. Να σημειώσουμε εδώ δε, πως η νέα ονομασία της GLC στην ηλεκτρική της έκδοση είναι: Mercedes-Benz GLC with EQ Technology, τοποθετώντας την έτσι μέσα στην πιο δημοφιλή συμβατική γκάμα της GLC κάτι που αναμένεται να συμβεί και με τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.
Είναι ηλεκτρική και έχει αυτονομία έως 713 χλμ.
Η ηλεκτρική Mercedes GLC εφοδιάζεται με μπαταρία 94 kWh, που αν και δεν είναι η μεγαλύτερη για τα δεδομένα της κατηγορίας, είναι ικανή να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 713 χλμ. (WLTP). Αυτό επιτυγχάνεται από την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνει όσον αφορά στα συστήματα ανάκτησης και διαχείρισης της ενέργειας αλλά και της γενικότερης κατάστασης και λειτουργίας της μπαταρίας.
Η οθόνη MBUX Hyperscreen είναι η μεγαλύτερη που έχει μπει ποτέ σε Mercedes (39,1 ιντσών)
Στο εσωτερικό της νέας ηλεκτρικής GLC, το παρών δίνει το εντυπωσιακό ψηφιακό πάνελ οθονών MBUX Hyperscreen, τελευταίας γενιάς. Με διαγώνιο 39,1 ιντσών (99,3 εκ.) η οθόνη της GLC είναι ουσιαστικά η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της μάρκας. Αυτή χαρακτηρίζεται από την υψηλή ανάλυση και ευκρίνειά της αφού διαθέτει οπίσθιο φωτισμό matrix και 1.000 LED, ενώ είναι πλήρης συστημάτων και προσφέρει δυνατότητα προβολής πολλαπλών θεμάτων και στυλ.