Το νέο Opel Astra GTC παραγωγής

(7/6/2011)

Όπως είχε ανακοινωθεί από τον Απρίλιο, η Opel μόλις παρουσίασε την έκδοση παραγωγής καθώς και τα τεχνικά στοιχεία του νέου Astra GTC. Το βασικό στοιχείο στην εμφάνιση του νέου 3θυρου μικρομεσαίου Opel δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι διαθέτει έντονο δυναμισμό και διακριτικά κουπέ στυλ.

Νεανικό προφίλ και «αθλητικό» στυλ είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του νέου Opel Astra GTC παραγωγής

Πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά είναι και το πίσω άκρο του Astra GTC το οποίο διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω αλλά και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ. σε σχέση με τις γνώριμες 5θυρες εκδόσεις το

Πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά είναι και το πίσω άκρο του Astra GTC το οποίο διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω αλλά και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ. σε σχέση με τις γνώριμες 5θυρες εκδόσεις του μικρομεσαίου Opel που γνωρίζουμε ήδη

Γνώριμο από τις πεντάθυρες εκδόσεις το εσωτερικό του GTC

Γνώριμο από τις πεντάθυρες εκδόσεις το εσωτερικό του GTC

Ελκυστικό και δυναμικό σχεδιαστικά, το νέο 3θυρο Astra έρχεται με κινητήρες τούρμπο 1,4 και 1,8 λίτρων

Ελκυστικό και δυναμικό σχεδιαστικά, το νέο 3θυρο Astra έρχεται με κινητήρες τούρμπο 1,4 και 1,8 λίτρων

  • Νεανικό προφίλ και «αθλητικό» στυλ είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του νέου Opel Astra GTC παραγωγής
  • Πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά είναι και το πίσω άκρο του Astra GTC το οποίο διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω αλλά και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ. σε σχέση με τις γνώριμες 5θυρες εκδόσεις το
  • Γνώριμο από τις πεντάθυρες εκδόσεις το εσωτερικό του GTC
  • Ελκυστικό και δυναμικό σχεδιαστικά, το νέο 3θυρο Astra έρχεται με κινητήρες τούρμπο 1,4 και 1,8 λίτρων
Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς και από τις σχετικές φωτογραφίες, το νέο GTC δημιουργήθηκε προκειμένου να προσελκύσει περισσότερο νεανικό κοινό σε σχέση με τις ήδη γνώριμες 5θυρες εκδόσεις του Astra. Στο τεχνικό κομμάτι, η Opel τονίζει ότι το αμάξωμα του GTC είναι κατά 15 χλστ. χαμηλωμένο σε σχέση με ότι ισχύει στο 5θυρο, ενώ μεγαλύτερο κατά 10 χλστ. είναι το μεταξόνιό του. Αύξηση 40 και 30 χιλιοστών υπάρχει και στα εμπρός και πίσω μετατρόχια αντίστοιχα. Νέες ρυθμίσεις και μικροδιαφορές για βέλτιση οδική συμπεριφορά υπάρχουν στην ανάρτηση του GTC, σε σχέση με το 5θυρο, ενώ το σύστημα FlexRide με το «ενεργό» σασσί δίνει και πάλι το παρόν επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει ρυθμίσεις Standard, Touring και Sport, ανάλογα τον τρόπο που επιθυμεί να κινηθεί κάθε στιγμή. Σύμφωνα με την Opel, η καμπίνα του GTC είναι άνετη για 5 επιβάτες και ο χώρος αποσκευών του έχει όγκο που κυμαίνεται από 370 έως 1.235 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κινητήρες τούρμπο 1,4 και 1,6 λίτρων
Η γκάμα του νέου Astra GTC περιλαμβάνει, αρχικά τουλάχιστον, δύο υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Το πρώτο είναι 1,4 λίτρων και θα το δούμε σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης 120 και 140 ίππων. Συνδυάζονται με σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας Start/Stop και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδοντας 200 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. με 139 γρ./χλμ. CO2. O 1.600άρης τούρμπο αποδίδει 180 ίππους, με τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Τέλος, το Astra GTC εξοπλίζεται με πλούσια τεχνολογικά στοιχεία ασφάλειας και άνεσης, ενώ τα τεχνικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης OPC δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Τέλος, θα διατίθεται και ένας υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2.0 CDTI με την απόδοση στους 165 ίππους και τα 380 Nm ροπής. Αυτός θα εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων (DPF), σύστημα start&stop, και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η επιτάχυνση μέχρι τα 100 χ.α.ω. θα ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 210 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση θα είναι τα 4.9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 129 γρ/χιλιόμετρο, πράγμα που σημαίνει ότι με ένα ρεζερβουάρ 56 λίτρων, το Astra GTC 2.0 CDTI έχει αυτονομία πάνω από 1.100 χιλιόμετρα!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto