Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Η συνολικά αναβαθμισμένη νέα γενιά του Lexus GS αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2012

Με σαφείς επιρροές από το πρωτότυπο LF-Gh που είδαμε στη Νέα Υόρκη νωρίτερα φέτος, το αμάξωμα του νέου Lexus GS 350 είναι σαφώς πιο δυναμικό από το αντίστοιχο της υπάρχουσας γενιάς του

Στο περισσότερο οδηγοκεντρικό εσωτερικό, η ποιότητα και η σχεδίαση βρίσκονται σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από ότι σήμερα

Νέο Lexus GS 350

Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2011

Μετά από αναμονή ορισμένων μηνών, η Lexus παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του GS στο «Pebble Beach Concours d’ Elegance» των ΗΠΑ. Συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο GS θα λανσαριστεί στις παγκόσμιες αγορές στις αρχές του επόμενου έτους.

 
Το 2013 Lexus GS 350 αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να κατασκευάσει ένα οδηγοκεντρικό executive οικογενειακό όχημα, το οποίο έχει ως βασικό στόχο να κερδίσει μέρος των αγοραστών που θα επέλεγαν κανονικά μια BMW Σειρά 5 ή μια Mercedes E-Class. Δίχως αμφιβολία πρόκειται για ένα δύσκολο εγχείρημα, ειδικά στην Ευρώπη, όμως το νέο GS δείχνει –και είναι- συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το μοντέλο που θα κληθεί να αντικαταστήσει.

To νέο μοντέλο πατάει πάνω σε ένα καινούργιο πάτωμα και οι άνθρωποι της Lexus υπόσχονται ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Το μήκος του είναι 4.849, το πλάτος 1.839 και το ύψος 1.455 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του ανέρχεται σε 2.850 χλστ. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V6 μηχανικό σύνολο 3,5 λτ., το οποίο αποδίδει 306 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 376 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται με ένα αυτόματο – σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς και επιταχύνει το βάρους 1.685 κιλών αμάξωμα από στάση στα 100 χ.α.ω. σε περίπου 5,7 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χ.α.ω. Προαιρετικά το νέο GS 350 εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο μοιράζει τη ροπή στους δύο άξονες από το 50/50 έως το 30/70 (εμπρός/πίσω).

To νέο Lexus GS προσφέρει οδηγικά τρεις επιλογές, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη. Στο «ECO mode» τα πάντα λειτουργούν υπέρ της οικονομίας κατανάλωσης, στο «Sport S» οι αλλαγές του κιβωτίου γίνονται πιο επιθετικές, ενώ στο «Sport S+», το τιμόνι γίνεται πιο σφικτό, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση χαμηλώνει, ενώ απενεργοποιείται το ESP. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι τελείως ανασχεδιασμένη, ενώ τόσο αυτή όσο και η εμπρόσθια φέρουν αλουμινένια στοιχεία.

Το εσωτερικό του νέου GS είναι πιο οδηγοκεντρικό από ότι τώρα, με τους περισσότερους βασικούς διακόπτες να βρίσκονται κοντά στα χέρια του οδηγού. Το ξύλο και το δέρμα συνδυάζονται όμορφα, τα καθίσματα προσφέρουν άνεση και στήριξη, ενώ συνολικά η καμπίνα επιβατών βρίσκεται αρκετά υψηλότερα σε ποιότητα και σχεδίαση σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Εύλογα, η λίστα του βασικού και προαιρετικού εξοπλισμού είναι ανεξάντλητη.

Tags: LEXUS GS