" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πάνω από το 57% των Ευρωπαϊκών παραγγελιών του Insignia αφορούν την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Βελτιωμένοι θα είναι για το 2012 οι κινητήρες πετρελαίου του Opel Insignia.

Opel Insignia Diesel: μείωση κατανάλωσης μέχρι 12%

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2011

Οι 2λιτροι κινητήρες πετρελαίου του Insignia γίνονται ακόμη πιο καθαροί, αφού η απόδοση αγγίζει τους 160 ίππους, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόνο 115 γρ./χιλιόμετρο.

 
Οι κινητήρες diesel έχουν συντελέσει σημαντικά στην καλή εμπορική πορεία του Insignia στην Ευρωπαϊκή αγορά, αφού πάνω από το 57% των Ευρωπαϊκών παραγγελιών αφορούν την πετρελαιοκίνητη έκδοση. Η ομάδα μηχανικών της Opel ασχολήθηκε με τη βελτίωση της γκάμας πετρελαιοκινητήρων για το 2012, με στόχο πάντα την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων χωρίς αυτό να επηρεάσει την ισχύ. Το αποτέλεσμα ήταν η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 σε ποσοστό που άγγιξε έως και το 12%.

Παράλληλα, αυξήθηκε το επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες με τους κινητήρες να λειτουργούν πιο αθόρυβα. Οι τρεις δίλιτροι κινητήρες του Insignia εφοδιάζονται τώρα με τεχνολογία Start/Stop, και μειωμένη κατανάλωση κατά 0,6 λίτρα. Πιο συγκεκριμένα η έκδοση των 160 ίππων του 2.0 CDTI ecoFLEX καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και εκπέμπει ρύπους CO2 στα μόλις 115 γρ./χιλιόμετρο, ενώ αντίστοιχα η έκδοση των 110 ίππων έχει κατανάλωση στα 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα με εκπομπές CO2 στα 116 γρ./χιλιόμετρο.

Όλες οι εκδόσεις του 2.0 CDTI Insignia εφοδιάζονται με την τεχνολογία ‘Clean Tech’, για τη διαδικασία καύσης που έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης οι οποίοι ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Επίσης τα σύνολα 2.0 CDTI εφοδιάζονται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.

Πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία Οι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν και πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.