Το 2013 η Alfa Romeo 4C

(20/9/2011)

Ως concept ένα βήμα πριν την παραγωγή εμφανίστηκε στη Φρανκφούρτη η Alfa Romeo 4C, ένα compact supercar που από το 2013 που θα διατίθεται, αναμένεται να στοιχειώσει τα όνειρα πολλών...

Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, λένε. Πόσο μάλλον ένα video! Δείτε την Alfa 4C από κάθε γωνία λήψης.

Στο stand της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η 4C, ακόμα ως πρωτότυπη, σίγουρα, όμως, πιο κοντά στην παραγωγή.

Στο stand της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η 4C, ακόμα ως πρωτότυπη, σίγουρα, όμως, πιο κοντά στην παραγωγή.

Η διάθεση του κόμπακτ σπορ μοντέλου της Alfa Romeo, της 4C, θα ξεκινήσει μέσα στο 2013.

Η διάθεση του κόμπακτ σπορ μοντέλου της Alfa Romeo, της 4C, θα ξεκινήσει μέσα στο 2013.

Το αμάξωμα από ανθρακονήματα και τα μέρη από αλουμίνιο, κράτησαν το βάρος της 4C στα 850 κιλά.

Το αμάξωμα από ανθρακονήματα και τα μέρη από αλουμίνιο, κράτησαν το βάρος της 4C στα 850 κιλά.

Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 4C αποτελεί χάρμα οφθαλμών, με τις επιρροές από την 8C να είναι εμφανείς.

Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 4C αποτελεί χάρμα οφθαλμών, με τις επιρροές από την 8C να είναι εμφανείς.

Πίσω κίνηση, κινητήρας στο κέντρο και αποκλειστικά δύο θέσεις. Ένα γνήσια σπορ αυτοκίνητο.

Πίσω κίνηση, κινητήρας στο κέντρο και αποκλειστικά δύο θέσεις. Ένα γνήσια σπορ αυτοκίνητο.

  • Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, λένε. Πόσο μάλλον ένα video! Δείτε την Alfa 4C από κάθε γωνία λήψης.
  • Στο stand της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η 4C, ακόμα ως πρωτότυπη, σίγουρα, όμως, πιο κοντά στην παραγωγή.
  • Η διάθεση του κόμπακτ σπορ μοντέλου της Alfa Romeo, της 4C, θα ξεκινήσει μέσα στο 2013.
  • Το αμάξωμα από ανθρακονήματα και τα μέρη από αλουμίνιο, κράτησαν το βάρος της 4C στα 850 κιλά.
  • Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 4C αποτελεί χάρμα οφθαλμών, με τις επιρροές από την 8C να είναι εμφανείς.
  • Πίσω κίνηση, κινητήρας στο κέντρο και αποκλειστικά δύο θέσεις. Ένα γνήσια σπορ αυτοκίνητο.
Αφού έκανε πρεμιέρα στην προηγούμενη Έκθεση της Γενεύης, η Alfa Romeo 4C παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη σε ένα νέο και αποκλειστικό χρωματισμό «Fluid Metal». Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2013, αυτό το διθέσιο compact supercar υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο». Έχει μήκος περίπου στα 4 μέτρα και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ., ενώ η κατανομή βάρους είναι 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.

Στο stand της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η 4C, ακόμα ως πρωτότυπη, σίγουρα, όμως, πιο κοντά στην παραγωγή.

Στο stand της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη βρέθηκε η 4C, ακόμα ως πρωτότυπη, σίγουρα, όμως, πιο κοντά στην παραγωγή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το αμάξωμα είναι εξΆ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Έτσι, το βάρος περιορίστηκε στα 850 κιλά, κάτι που επέφερε την εξαιρετική αναλογία των 4,25 κιλών/ίππο. Βέβαια, ουδείς γνωρίζει αν τα «εξωτικά» υλικά θα περάσουν και στην έκδοση παραγωγής. Μάλλον, όχι, εκτός αν στην Alfa δεν τους ενδιαφέρουν οι μαζικές πωλήσεις του μοντέλου...
Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει πάνω από 200 ίππους. Συνδυασμένος με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT», ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα. ¶λλο ένα «δάνειο» από τις «κανονικές» Alfa αποτελεί το σύστημα δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO