• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η πρακτικότητά, η ευελιξία και η ευρυχωρία, καθιστούν το Venga ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μας.

Ένα από χαρακτηριστικά που εκτιμήσαμε ήταν η άνεση.

Το Kia Venga ήταν απόλυτα πιστό και αξιόπιστο, χωρίς καμιά ουσιαστική βλάβη.

Ένας από τους τομείς που ξεχωρίζει το Kia Venga είναι και η σχεδίασή του.

Η συναρμολόγηση και το φινίρισμα στο εσωτερικό του Venga ικανοποιούν, ενώ η σχεδίαση είναι μοντέρνα.

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν την άνεση.

O χώρος αποσκευών των 570 λτ. του Venga δεν παίζεται!

Το ηλεκτρονικό οδόμετρο τη στιγμή της επιστροφής.

Το πληγώσαμε ελαφρά σε μια απροσεξία μας.

Γίναμε κολλητοί....

Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2011

Το Kia Venga ήταν μαζί μας σχεδόν για 18 μήνες και 45.000 χλμ., χωρίς να είμαστε σε θέση να του καταλογίσουμε κάτι ιδιαίτερο. Πιστός και αξιόπιστος συνοδοιπόρος, το Venga μας λείπει ήδη.

 
+Χώροι επιβατών και αποσκευών, πρακτικότητα εσωτερικού, άνεση, σχεδίαση, εξοπλισμός, ελαστικότητα κινητήρα
-Θορυβώδης κινητήρας σε υψηλές στροφές

Όταν το Μάιο του 2010 παραλαμβάναμε το Kia Venga, με κάτι λιγότερα από 15.000 χλμ. (14.860 για την ακρίβεια), γνωρίζαμε εκ προοιμίου πως είχαμε βρει ένα compact σε διαστάσεις, αλλά ευρύχωρο αυτοκίνητο που ουσιαστικά δεν είχε και πολλά ψεγάδια. Η δοκιμή του αυτοκινήτου μας είχε πείσει σχετικά και το μόνο που ουσιαστικά έλειπε ήταν να διαπιστώσουμε την αντοχή και την αξιοπιστία του στο πέρασμα του χρόνου. Όπερ και εγένετο λοιπόν. Με 59.751 χλμ. να αναγράφονται στο ηλεκτρονικό οδόμετρο, τη στιγμή που αφήσαμε τα κλειδιά στο φύλακα των εγκαταστάσεων της Kia στην Ελευσίνα, το Venga δεν παρουσίασε το παραμικρό σχετικά με την αξιοπιστία των μηχανικών του μερών. Πέρα από τα προγραμματισμένα service των 20.000 και 40.000 χλμ. το Venga δεν απαίτησε καμία επισκευή, με εξαίρεση ένα μικρό πρόβλημα με τον τηλεχειρισμό των κλειδαριών που όμως καλύφθηκε στα πλαίσια της 7ετούς εγγύησης του αυτοκινήτου.

Η χαρά των παντρεμένων
Η ευρυχωρία και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ (από 314 έως 570 λτ. ανάλογα τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος και του διπλού δαπέδου) του Kia Venga, το έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό στους παντρεμένους με παιδιά συντάκτες του Auto Τρίτη. Φόρτωναν την οικογένεια και τα μπαγκάζια και γυρνούσαν ανά την Ελλάδα. Από Αμφιλοχία και Θεσσαλονίκη μέχρι Καλαμάτα και Αλεξανδρούπολη, το Kia Venga όργωσε την Ελλάδα καταφέρνοντας να γράψει πάνω από 45.000 χλμ. σε ένα χρόνο! Το μόνο απρόοπτο ήταν μια μικρή ζημιά φανοποιείας στη δεξιά πλευρά, όταν η απροσεξία της στιγμής έφερε το Venga να έχει τρυφερό τετ α τετ με μια γωνία στο γκαράζ μας… Το σημάδι παρέμεινε μέχρι την επιστροφή του αυτοκινήτου. Στις 40.000 χλμ. «σταυρώσαμε» τα ελαστικά μιας και τα μπροστινά είχαν φθαρεί αρκετά σε σχέση με τα πίσω. Όπως και να έχει η ουσία είναι πως με το Venga είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο και μόνη μας έννοια ήταν η πλήρωσή του με καύσιμο. Ευτυχώς ο οικονομικός του κινητήρας δεν μας έκανε τακτικούς επισκέπτες στα διάφορα βενζινάδικα. Το Kia Venga μας βόλεψε ιδιαίτερα και σίγουρα αποτελεί «απώλεια» η επιστροφή του στη ζεστή αγκαλιά της αντιπροσωπείας. Η ευρυχωρία, ο χαριτωμένος του χαρακτήρας, η πρακτικότητα και η αξιοπιστία του, είναι στοιχεία που θα δυσκολευτούμε να βρούμε σε αυτοκίνητο ανάλογου μεγέθους και τιμής.

Στο πέρασμα του χρόνου
Τα μηχανικά μέρη δεν εμφάνισαν κάποιο πρόβλημα.
Η ανάρτηση μόνο μετά τις 45.000 χλμ. έδειξε κάποια σημάδια κόπωσης.
Τα ελαστικά «σταυρώθηκαν» στις 40.000 χλμ.
Στις 20.000 και 40.000 χλμ. έγιναν οι τακτικές εργασίες συντήρησης του αυτοκινήτου.
Μετά από 18 μήνες συμβίωσης και έχοντας διανύσει πάνω από 45.000 χλμ. δεν χρειάστηκε να βάλουμε ούτε μισό ευρώ πέρα από βενζίνη και αναλώσιμα.
Μια απροσεξία μας «λάβωσε» το κάτω μέρος της πίσω δεξιάς πόρτας του Venga «μας».

Στην καθημερινότητα
Το Venga με τον 1,4 λτ. κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους δεν είχε πρόβλημα να κινείται σβέλτα ακόμα και όταν ήταν παραφορτωμένο. Το μόνο που άμβλυνε τις θετικές εντυπώσεις ήταν ο θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Απόλυτα ικανοποιητική, όμως, ήταν και η εικόνα του Venga σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. ¶νετο μέσω της ανάρτησης και ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του, το Venga δε μας προβλημάτισε ακόμα και μετά τις 45.000 χλμ. όταν οι αναρτήσεις άρχισαν να δείχνουν σημάδια κόπωσης που είχαν κάποια επίπτωση στην άνεση κυρίως, εμφανίζοντας κάπως μειωμένη ικανότητα απόσβεσης των ανωμαλιών, παρά στην ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Eσωτερικό
Ενδεικτικό της γεροδεμένης κατασκευής του Venga, είναι πως ακόμα και μετά από συνολικά 59.751 χλμ. δεν εμφάνισε τριγμούς ή αστοχίες συναρμογής στο ευχάριστο και μοντέρνο εσωτερικό του. ¶λλωστε, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, χωρίς κανένα πρόβλημα που να αφορά στο φινίρισμα. O διάκοσμος είναι ευχάριστος και η σχεδίαση μοντέρνα. Σε συνδυασμό με την πρακτικότητα, τον πλούσιο εξοπλισμό και την ευρυχωρία του, ο θάλαμος επιβατών του Kia Venga είναι ιδιαίτερα ευχάριστος.

Κia Venga από 13.150 ευρώ (έκδοση Inspire). Μπορείτε να το αποκτήσετε με χρηματοδότηση Kia από 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 100 δόσεις και επιτόκιο από 7,0 %. Εργοστασιακή και μεταβιβάσιμη 7ετής εγγύηση μηχανικών μερών.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.396
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
90/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
137/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,6
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
11,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
18,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
167
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
6,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
147
Βάρος (κιλά)
1.220
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
TCS/ESP
σ/σ
Αερόσακος οδ./συνοδ.
σ/σ
Αερόσακοι πλευρ./οροφής
σ/σ
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
σ
Υποβοήθηση τιμονιού
σ
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω
σ/π
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
σ
Air Condition
σ
Ηχοσύστημα
σ
Ζάντες αλουμινίου
π
Τιμή (ευρώ)
13.150 (Inspire)
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

Tags: KIA VENGA