ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε αντίθεση με τους συμπλέκτες Haldex (που έχουν πάρει τα ηνία), το σύστημα Torsen είναι αποκλειστικά μηχανικό.

Σε αντίθεση με τους συμπλέκτες Haldex (που έχουν πάρει τα ηνία), το σύστημα Torsen είναι αποκλειστικά μηχανικό.

Διαφορικό τύπου Torsen

(3/11/2011)

Η διάταξη Torsen είναι καθαρά μηχανική και δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά, ενώ λειτουργεί σαν απλό διαφορικό όταν το ποσοστό της ροπής που καταλήγει στον κάθε τροχό είναι το ίδιο.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σε περίπτωση όμως που ένας εκ των δύο τροχών χάσει την πρόσφυσή του, η διαφορά αυτή στη ροπή γίνεται «αντιληπτή» από ένα σύστημα μετωπικών και κωνικών γραναζιών, το οποίο «κλειδώνει» με το που θα αντιληφθεί αυτή την αντίθεση στην περιστροφή των ημιαξονίων. Ανάλογα με τους πλανήτες, τα γρανάζια και τους δορυφόρους που χρησιμοποιούνται, το Torsen έχει ένα συγκεκριμένο λόγο ολίσθησης. Αυτό σημάνει πως όταν ένας τροχός χάσει την πρόσφυσή του, αυτόματα ο άλλος θα λάβει πολλαπλάσια ροπή από τον πρώτο, ώστε να ξεπεραστεί το εμπόδιο. Στα πλεονεκτήματα του συστήματος περιλαμβάνεται η γρήγορη μεταφορά της ροπής. Από την άλλη έχει σχετικά μεγάλο βάρος, ενώ σε περίπτωση ολικής απώλειας πρόσφυσης στον ένα άξονα (όταν το Torsen λειτουργεί ως κεντρικό διαφορικό), καθίσταται αδύνατη η μεταφορά δύναμης στους υπόλοιπους τροχούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
ford