Η Mazda παρουσίασε πρώτη ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το οποίο χρησιμοποιεί πυκνωτή, αντί για μπαταρίες.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mazda παρουσίασε πρώτη ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το οποίο χρησιμοποιεί πυκνωτή, αντί για μπαταρίες.

Mazda i-ELOOP: Νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας με πυκνωτή

(28/11/2011)

Η Mazda σχεδίασε ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το οποίο χρησιμοποιεί πυκνωτή, αντί για μπαταρίες, για την αποθήκευση της ενέργειας.

Το νέο σύστημα ονομάστηκε i-ELOOP και προέρχεται από το Intelligent Energy Loop, το οποίο σχεδιάστηκε για να αποθηκεύει ένα μεγάλο μέρος ενέργειας κατά το φρενάρισμα μέσα σε ένα πυκνωτή. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να μειώσει την κατανάλωση του καυσίμου κατά 10%, ενώ με τη συνεργασία των τεχνολογιών SKYACTIV και i-stop θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την αυτονομία του αυτοκινήτου.

Ο πυκνωτής 12-25V που θα χρησιμοποιεί το σύστημα i-ELOOP έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις απλές μπαταρίες.

Ο πυκνωτής 12-25V που θα χρησιμοποιεί το σύστημα i-ELOOP έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις απλές μπαταρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Αυτό που ξεχωρίζει στο νέο σύστημα i-ELOOP είναι η χρήση του πυκνωτή, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει για αρκετό χρονικό διάστημα μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης, οι πυκνωτές μπορούν να φορτιστούν και να αποφορτιστούν γρηγορότερα σε σχέση με τις μπαταρίες, ενώ έχουν και αρκετά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αναλυτικότερα, το i-ELOOP μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική κατά τη διάρκεια που ο οδηγός σταματήσει να πιέζει το δεξί πεντάλ και τη χρησιμοποιεί, διαμέσου ενός πυκνωτή 12-25V, να τροφοδοτεί τις ηλεκτρικές μονάδες του αυτοκινήτου (ηχοσύστημα, κλιματισμός, κ.ά.).

Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, το σύστημα αυτό θα τοποθετείται σε επιβατικά αυτοκίνητα και θα ξεκινήσει από τα μοντέλα του 2012 και μετά.
Hyundai
4green