• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mε τη λογική του κατανάλωση και την ευχάριστη σχεδίαση του το Spark απέκτησε φανατικούς οπαδούς μεταξύ της ομάδας του περιοδικού.

Mας αρέσει η super σχεδίαση. Η ανάρτηση δεν δείχνει σημάδια κόπωσης και ο κινητήρας έχει «ανοίξει» και είναι πολύ αποδοτικός.

Το εσωτερικό του Spark διαθέτει μοντέρνα εικόνα και είναι αρκετά ποιοτικό.

Πλήρης ο πίνακας οργάνων με τις ψηφιακές ενδείξεις.

Chevrolet Spark 1.0: Η σπίθα της ζωής μας!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/12/2011

Με την «πικάντικη» αισθητική του, τον ικανό του κινητήρα και την ευκολία στην οδήγηση, το 1.000άρι Chevrolet Spark έγινε γρήγορα-γρήγορα το αγαπημένο νέο μας «τέκνο»!

 
+ Νεανική σχεδίαση μέσα-έξω, προσεγμένη συναρμογή υλικών, χώροι για μικροαντικείμενα, «ζωηρός» κινητήρας, άνεση ανάρτησης

- Αίσθηση επιλογέα κιβωτίου, θέση χειριστηρίου Trip computer

Το Chevrolet Spark εντάχθηκε στις αρχές Οκτωβρίου στο στόλο των αυτοκινήτων για δοκιμή διαρκείας του περιοδικού και μέσα σε 2 μήνες έχει ήδη καταγράψει σχεδόν 3.300 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του (21.231 συνολικά)! Τα χιλιόμετρα αυτά μάλιστα, δε διανύθηκαν μόνο μέσα στην πόλη, εκεί όπου το Spark εκπλήσσει με την ευκολία κίνησης και την ευελιξία του, αλλά και στην εθνική, με το μίνι μοντέλο της Chevrolet να αποδεικνύεται πολύ πιο ικανό απΆ όσο πολλοί πιστεύουν. Κάπως έτσι λοιπόν και σε συνδυασμό με τη λογική κατανάλωση του 1.000άρη κινητήρα του, την ευχάριστη σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, αλλά και τους πολύ καλούς του χώρους, το Spark απέκτησε φανατικούς οπαδούς μεταξύ της ομάδας του περιοδικού.

Μια συνηθισμένη μας μέρα με το Spark
Το ξεκίνημα της ημέρας μας βρίσκει καθισμένους σε μια υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης και πίσω από ένα τιμόνι που προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και είναι γρήγορο και αρκούντως «κοφτερό». Με το πράσινο Spark ελισσόμαστε στα στενά του Αμαρουσίου έχοντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και χωρίς να ανησυχούμε για τις λακκούβες του οδοστρώματος, αφού η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν τις αφήνει να ενοχλήσουν τα «μαλακά» μας μέρη. Βγαίνουμε στην Εθνική Οδό στο ύψος της Καλυφτάκη και ο ψυχωμένος κινητήρας μας βοηθά να βρεθούμε γρήγορα στην αριστερή λωρίδα στοχεύοντας την ευθεία προς την έξοδο του Αγίου Στεφάνου και τα γραφεία του περιοδικού. Μόνο το κούνημα από τους πλευρικούς ανέμους μας προειδοποιεί ότι, ξεπεράσαμε τα 140 χλμ./ώρα στο κοντέρ και μόλις πάρουμε το πόδι μας από το γκάζι, πατάμε το κουμπί του trip για να δούμε τη μέση κατανάλωση να γράφει, flat out, 6,5 λτ./100 χλμ. Ικανοποιημένοι, ρίχνουμε τους ρυθμούς και σε λίγο, φτάνουμε στο γκαράζ του περιοδικού στο Κρυονέρι για μια ακόμη μέρα δουλειάς.

Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό του Spark κερδίζει τις εντυπώσεις με την ευχάριστη και νεανική του εικόνα, αλλά και με τη στιβαρή συναρμογή των καλής ποιότητας πλαστικών που το «ντύνουν». Στο πέρασμα του χρόνου, δεν έχουν παρουσιαστεί τριγμοί ή αστοχίες συναρμογής, με τα πλαστικά να μένουν γερά στη θέση τους ακόμη και μετά από διαδρομές με κεντραρισμένες λακκούβες! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του εσωτερικού του Spark, αποτελούν οι καλοί του χώροι για έως και 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 170 λτ. είναι αρκετό για την κάλυψη των καθημερινών μας αναγκών.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
995
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4-16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
63/6.390
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
87/5.070
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
15,5
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
17,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
39,1
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
154
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
119
Βάρος (κιλά)
976
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή
ESP
m
Αερόσακος οδ./συνοδ.
l/l
Πλευρικοί αερόσακοι/οροφής
l/l
Υποβοήθηση τιμονιού
l
Ηλ. Παράθυρα εμπρός/πίσω
l/m
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
m
Air Condition
m
Ηχοσύστημα
l
Ζάντες αλουμινίου
m
Τιμή (ευρώ)
8.980
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται