Τo μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο της SEAT, το Altea XL, κοστίζει στην αρχική του έκδοση 17.190 ευρώ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τo μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο της SEAT, το Altea XL, κοστίζει στην αρχική του έκδοση 17.190 ευρώ.

Δοκιμή SEAT Altea XL 1,2 TSI Copa

(23/3/2012)

Για το οικογενειακό κοινό που αναζητά ένα ευρύχωρο, πρακτικό, πλήρως εξοπλισμένο, ασφαλές, οικονομικό και σε προσιτή τιμή αυτοκίνητο το Altea XL 1,2 TSI Copa αποτελεί την λύση.

Τo μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο της SEAT, το Altea XL, στην αρχική του έκδοση Copa, η οποία κοστίζει 17.190 ευρώ, τροφοδοτείται με τον 1,2 TSI κινητήρα των 105 ίππων και είναι πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας συν ακόμα κάποια σύγχρονα και απαραίτητα «καλούδια». Για όσους αναζητούν περισσότερη δύναμη υπάρχουν επίσης τα 1,4 TSI και 1,8 TSI (125 και 160 PS) καθώς και το ντίζελ 1,6 TDI 105 PS. Ωστόσο από την πιο προσιτή οικονομικά του έκδοση (1,2 TSI Copa) είναι πλήρες και σε θέση να αντεπεξέλθει σε αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Εσωτερικό: Σχετικά μουντό αλλά πολύ άνετο

Με άνεση κινεί το Altea XL, ο 1,2 TSI κινητήρας των 105 ίππων.

Με άνεση κινεί το Altea XL, ο 1,2 TSI κινητήρας των 105 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην καμπίνα των επιβατών του Altea XL τις εντυπώσεις κερδίζει περισσότερο η στιβαρή συναρμογή των σκληρών πλαστικών, ενώ πολύ καλή είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης. Σε επίπεδο χώρων ο αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι υπεραρκετός ακόμα και για ψηλά άτομα. Μεγάλος είναι και ο όγκος (523 λτ.) του τετραγωνισμένου χώρου αποσκευών με το πλατύ και ψηλό άνοιγμα και αυξάνεται ακόμα περισσότερο (στα 635 λτ.) με τη μετακίνηση προς τα εμπρός του πίσω διαιρούμενου σε δύο ανισομεγέθη τμήματα καθίσματος.

Στο δρόμο: Σταθερό και ασφαλές
Στο δρόμο, το Altea XL 1,2 TSI κερδίζει άμεσα τον οδηγό με τη στιβαρότητα που αποπνέει το συμπαγές πλαίσιο σε συνδυασμό με τη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, ενώ καλή είναι και η προσφερόμενη άνεση κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του δρόμου. Στον αυτοκινητόδρομο το Altea XLπαρουσιάζει υψηλή σταθερότητα και είναι σε θέση να ταξιδέψει με υψηλές ταχύτητες χωρίς να δημιουργεί καμία τάση ανασφάλειας. Εξίσου πολύ καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου οι τροχοί διαθέτουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.

Κινητήρας: Ικανός ο 1,2 TSI
Χωρίς κανένα πρόβλημα είναι σε θέση να κινήσει το 1,2 TSI μηχανικό σύνολο των 105 ίππων το Altea XL, χάρη και στον συνδυασμό της ροπής των 175 Nm που αποδίδεται μόλις από τις 1.550 σ.α.λ. και της σωστής διάταξης των 6 σχέσεων του κιβωτίου. Έτσι το γραμμικής απόδοσης αυτό μοτέρ παρουσιάζει θετική απόκριση και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και δεν δείχνει να του λείπει δύναμη, δίνοντας την αίσθηση ενός μεγαλύτερης χωρητικότητας ατμοσφαιρικού κινητήρα. Επίσης ο θόρυβος που φτάνει από τον 1,2 TSI στην καμπίνα δεν θα ενοχλήσει, ενώ από πλευράς κατανάλωσης δεν παρουσιάζει αυξημένες απαιτήσεις εφόσον οδηγείται στρωτά.

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, cruise control, κάθισμα οδηγού – συνοδηγού ρυθμιζόμενα καθΆ ύψος, σπορ καθίσματα, εμπρός προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, RCD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα Aux-In, θύρα USB και Bluetooth
Τιμή: 17.190 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ)

Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197
Κύλινδροι/Bαλβίδες 4/8
Ταχύτητες 6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 105/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 175/1.550
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 139
Βάρος (κιλά) 1.355
*Εργοστασιακές μετρήσεις

&&&& &&&&
Hyundai
vw